Beetje lastig te beoordelen vanaf hierquote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Vind je haar knap vraagt ze
(ze lurkt mee)
Je moet je piemel laten zien en dan laat zij het zien zegt zequote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Beetje lastig te beoordelen vanaf hier
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Je moet je piemel laten zien en dan laat zij het zien zegt ze
whehehequote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Je moet je piemel laten zien en dan laat zij het zien zegt ze
Ik doe het ook voor jequote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder toestemming naaktfoto's posten
Hey, je kan vást wel toestemming krijgen, en anders staat mn PM openquote:
Proberen vrouwen en hun signalen te interpreteren......begin er niet aan, als man heb je het sowieso altijd bij het verkeerde eind!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat dacjt ik zelf ook al.. alleen heb ik vaak dat ik te laat ben. En zr dan al een vriend hebben... XD
MAr ze toonde ook aardig wat interesse in mij, en ging steeds tegenover of naast mij zitten.. IMHO ook wel een goed teken dacht ik zo...
Mafze!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Proberen vrouwen en hun signalen te interpreteren......begin er niet aan, als man heb je het sowieso altijd bij het verkeerde eind!![]()
Zo, film is afgelopen, truste iedereen!
Ik moet haar eerst bevredigen en 1 dag haar slaaf zijn voor toestemmingquote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Hey, je kan vást wel toestemming krijgen, en anders staat mn PM open
een dekentje doet natuurlijk ook wonderen
Dan wordt het dus PM of een dekenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik moet haar eerst bevredigen en 1 dag haar slaaf zijn voor toestemming+ pic van je piem0l
Nu moet ik met haar onder de dekensquote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan zijn het geen naaktfoto's meer
Je weet dr mooi omheen te draaienquote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nu moet ik met haar onder de dekensen dekentjes zijn leuk
Nu mag ik een jazz nummer draaien van haarquote:
Ah, didn't happen dusquote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Nu mag ik een jazz nummer draaien van haar
Ze wilt het echt niet, ze zijn alleen bestemd voor mij
als je nou een virus hebt dat al mijn bestanden op internet gooit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |