abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90320244
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef monsterd. het volgende:

[..]

ik vind het wel goed van je, dat je er enigzins aan houdt. Ben trots op je! :+ :D

Maargoed, ik ga naar bed. Ik word naar bed gestuurd zelfs bijna :') Slaap lekker en veel Saw kijkplezier! :D
Dankje monsterd, het gaat eigenlijk redelijk en ik kan de verleiding goed weerstaan (vorige week in Rotterdam niets buiten het plan gegeten), alleen is het soms wel moeilijk als je erg veel honger hebt en niet meer mag. Maar goed, ik doe het gedeeltelijk voor mij, en gedeeltelijk voor de dames. ;)

Weltruste!
pi_90320257
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef L0we het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Ty ;)
Ennu van het film genieten

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef monsterd. het volgende:

[..]

ik vind het wel goed van je, dat je er enigzins aan houdt. Ben trots op je! :+ :D

Maargoed, ik ga naar bed. Ik word naar bed gestuurd zelfs bijna :') Slaap lekker en veel Saw kijkplezier! :D
Trusten..
pi_90320273
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zo lekker, maar dat gaat het hem niet worden. :{

[..]

Nee, maar ik beweeg wel regelmatig. Probeer enkele keren in de week een flinke wandeling te maken, en wil van de zomer mijn mountainbike weer repareren zodat ik daarmee weer weg kan gaan (er waren tijden dat ik elke dag anderhalf uur ging fietsen).

Wil eigenlijk 2011 weer Prinsjesdag lopen en eventueel andere oefeningen doen, dus als ik dan weer een beetje in vorm ben zou dat wel goed zijn.
Ja, bedoelde ook meer of je bewoog eigenlijk. Ze zeggen niet voor niets dat een half uur beweging per dag 'noodzakelijk' is :).

Goed bezig! Ga zo door :). Mountainbiken is cool! Wil ik binnenkort ook weer eens gaan doen. Al ben ik wel een beetje erg druk met sporten :D
pi_90320528
Zo, weer terug van kerstborrel.. heerlijk gewokt, en daarna met snel allen nog de pub in..:)

6 meiden/vrouwen en 2 mannen, dus dat was best gezellig... zelfs nog een cosmopolitan gehad.... was te sterk voor 1 van de dames....(nouja 16 jaar oud.. en nog vrijgezel, en aantrekkelijk.. dus misschien volgend jaar maar eens langskomen in de winkel op een dag dat zij werken moet...;) )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90320658
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef Marco001 het volgende:
Zo, weer terug van kerstborrel.. heerlijk gewokt, en daarna met snel allen nog de pub in..:)

6 meiden/vrouwen en 2 mannen, dus dat was best gezellig... zelfs nog een cosmopolitan gehad.... was te sterk voor 1 van de dames....(nouja 16 jaar oud.. en nog vrijgezel, en aantrekkelijk.. dus misschien volgend jaar maar eens langskomen in de winkel op een dag dat zij werken moet...;) )
Gezellig :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90320662
Klinkt gezellig Marco ;)
pi_90320674
Even p10 gelezen, best veel mountainbikers hier... ii ga maandag weer een tocht fietsen...:)
Heb een bulls comp 5.50
pi_90320680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Gezellig :)
Had je al een topic geopend? :D ;)
pi_90320727
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef Marco001 het volgende:
Even p10 gelezen, best veel mountainbikers hier... ii ga maandag weer een tocht fietsen...:)
Heb een bulls comp 5.50
Ik ben meer een gelegenheidsbiker hoor :). Heb ook maar een vrij simpele fiets. Zou ook niet eens weten wat voor type enzo :D
pi_90320791
Klimmen is toch echt míjn sport O+
pi_90320792
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef L0we het volgende:
Klinkt gezellig Marco ;)
was het ook :):)
En ze is nog single, en hoewel er 6 jaar tussen ons zit, wil ik er denk ik toch wat werk van maken, okt maar ff zo te zeggen...
Iemand nog tips? Ben niet echt goed in het versieren enzo...
pi_90320895
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik ben meer een gelegenheidsbiker hoor :). Heb ook maar een vrij simpele fiets. Zou ook niet eens weten wat voor type enzo :D
Ik ook eigenlijk, mijn bike is ook vrij simpel, wel volledig deore , maar gewoon remblokjes....
pi_90320967
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En ze is nog single, en hoewel er 6 jaar tussen ons zit, wil ik er denk ik toch wat werk van maken, okt maar ff zo te zeggen...
Blijf vooral jezelf, praat eerst eens wat met dr. En laat vooral niet te snel doorschemeren dat je dr wel érg leuk vind ;).
pi_90320997
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik ook eigenlijk, mijn bike is ook vrij simpel, wel volledig deore , maar gewoon remblokjes....
Zolang je je er maar mee vermaakt toch? :D
pi_90321030
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef L0we het volgende:
Klimmen is toch echt míjn sport O+
Ook wel eens gedaan, om daarna genadeloos hard de berg af te knallen op mijn fiets...
pi_90321068
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ook wel eens gedaan, om daarna genadeloos hard de berg af te knallen op mijn fiets...
Ik doe het zo'n 2 a 3 keer per week in de hal, en ga ook regelmatig lekker naar buiten toe :D

edit: en ieder zn ding natuurlijk :)
pi_90321106
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mijn tip is blijf er van weg met dat verschil op die leeftijden. Ze zit op een andere lijn dan jij.

En welkom in R&P Autorijtopic :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90321137
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:24 schreef L0we het volgende:

[..]

Blijf vooral jezelf, praat eerst eens wat met dr. En laat vooral niet te snel doorschemeren dat je dr wel érg leuk vind ;).
Dat dacjt ik zelf ook al.. alleen heb ik vaak dat ik te laat ben. En zr dan al een vriend hebben... XD
MAr ze toonde ook aardig wat interesse in mij, en ging steeds tegenover of naast mij zitten.. IMHO ook wel een goed teken dacht ik zo...
pi_90321185
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat dacjt ik zelf ook al.. alleen heb ik vaak dat ik te laat ben. En zr dan al een vriend hebben... XD
MAr ze toonde ook aardig wat interesse in mij, en ging steeds tegenover of naast mij zitten.. IMHO ook wel een goed teken dacht ik zo...
Hou het gewoon gezellig, als het écht leuk is komt wat meer vanzelf wel. :)
pi_90321208
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Mijn tip is blijf er van weg met dat verschil op die leeftijden. Ze zit op een andere lijn dan jij.

En welkom in R&P Autorijtopic :')
Mwah, zie wel eens grotere verschillen langskomen, en thanks for the welcome
pi_90321290
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef L0we het volgende:

[..]

Hou het gewoon gezellig, als het écht leuk is komt wat meer vanzelf wel. :)
Inderdaad, zal ook eens wat vaker op vrijdag langs de dagbesteding.. daar loopt zij namelijk stage..

Maar goodnight.:)
pi_90321347
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef L0we het volgende:

[..]

Had je al een topic geopend? :D ;)
Ik ga niet zonder toestemming naaktfoto's posten :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90321382
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Ik ga niet zonder toestemming naaktfoto's posten :P
PM mag ook hoor, ik zal ze écht niet posten ;)
pi_90321471
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Vind je haar knap vraagt ze :P
(ze lurkt mee :P)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90321483
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik ben ook heel discreet hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')