Thee en huisgenote klaarliggenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
ik heb alvast zonnepitten, cashewnoten,pistachenoten, cola en thee klaarliggen![]()
Mag ik allemaal niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
ik heb alvast zonnepitten, cashewnoten,pistachenoten, cola en thee klaarliggen![]()
In feite kan je door de updates hier de film wel volgen.quote:
Ik heb Poolse tvquote:
Wordt tijd dat polsat int pakket van Ziggo komt.quote:
Pistachenoten zijn toch hartstikke gezond?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag ik allemaal niet.
[..]
In feite kan je door de updates hier de film wel volgen.
áls ik al een keer tijd heb om te kijken heb ik dr geen zin inquote:
Dieet? Of allergie?quote:
Hehe, dan gaat het topic helemaal hard...quote:[..]
In feite kan je door de updates hier de film wel volgen.
pics or didnt happenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Thee en huisgenote klaarliggen
Nope, noten zijn juist dikmakers, dus jammer en helaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Pistachenoten zijn toch hartstikke gezond?Mag je die ook echt niet?
Dieet, en ik heb vanavond al zo radicaal daarmee gebroken, maar ik moet me dus strikt aan het dieet van zo'n blonde takketeef houden (Sonja B.). Dus zit ik een mandarijn te eten (eik mag ik alleen water, maar schijt).quote:
Oke, dan zie ik je topic daar welquote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Dat is mijn tekstmaar hoe ze er bij ligt is bijna KPD waardig
Goed bezig! Meer beweging is imho ik de grootste anti-blob-maatregelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
Dieet, en ik heb vanavond al zo radicaal daarmee gebroken, maar ik moet me dus strikt aan het dieet van zo'n blonde takketeef houden (Sonja B.). Dus zit ik een mandarijn te eten (eik mag ik alleen water, maar schijt).![]()
Maar goed, wil ik voorkomen dat ik een blob word, dan moeten we er even aan trekken.
ik vind het wel goed van je, dat je er enigzins aan houdt. Ben trots op je!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nope, noten zijn juist dikmakers, dus jammer en helaas.
[..]
Dieet, en ik heb vanavond al zo radicaal daarmee gebroken, maar ik moet me dus strikt aan het dieet van zo'n blonde takketeef houden (Sonja B.). Dus zit ik een mandarijn te eten (eik mag ik alleen water, maar schijt).![]()
Maar goed, wil ik voorkomen dat ik een blob word, dan moeten we er even aan trekken.
Ik ben atm precies 26kilo afgevallequote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nope, noten zijn juist dikmakers, dus jammer en helaas.
[..]
Truste!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
ik vind het wel goed van je, dat je er enigzins aan houdt. Ben trots op je!![]()
![]()
Maargoed, ik ga naar bed. Ik word naar bed gestuurd zelfs bijnaSlaap lekker en veel Saw kijkplezier!
Zo lekker, maar dat gaat het hem niet worden.quote:
Nee, maar ik beweeg wel regelmatig. Probeer enkele keren in de week een flinke wandeling te maken, en wil van de zomer mijn mountainbike weer repareren zodat ik daarmee weer weg kan gaan (er waren tijden dat ik elke dag anderhalf uur ging fietsen).quote:Op donderdag 23 december 2010 00:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Meer beweging is imho ik de grootste anti-blob-maatregel. Sport je?
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik ben atm precies 26kilo afgevalle![]()
![]()
Ach jaaaa..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |