DE OP IS HIER TE VINDENquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
Ik zou 'm opnemen in de OP.quote:
Het geeft niet. Ieder z'n meug.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
het is waar, ik val op mannen met grote tetten en lang blond haar...
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
het is waar, ik val op mannen met grote tetten en lang blond haar...
Dank je voor je begrip Kuuks, die botterikken van een Poit en Flosje lachen me alleen maar uitquote:
Hé, daar ben ik meisje voor toch? Ik breng liefde en begrip in dit topic.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Dank je voor je begrip Kuuks, die botterikken van een Poit en Flosje lachen me alleen maar uit
Sterker nog, ik wijs ook nog naar je terwijl er een bulderende lach vanuit m'n tenen komt!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dank je voor je begrip Kuuks, die botterikken van een Poit en Flosje lachen me alleen maar uit
Hij was erg hequote:
Behoorlijk! Ik wilde al gaan slaan met mijn spellingsnazistok.quote:
Ik ging uit automatisme al voorovergebukt staan..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Behoorlijk! Ik wilde al gaan slaan met mijn spellingsnazistok.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef Poit het volgende:
Ik ging uit automatisme al voorovergebukt staan..
I've been a bad boyquote:
Iets met voorzetsels en kasten.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef GameBabe het volgende:
Wat heb ik gemist, spankie toch, what happened?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef GameBabe het volgende:
Wat heb ik gemist, spankie toch, what happened?
Mocht de GAM meet een dag verschoven worden mag ik me dus niet scheren van te voren?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb meer met lange mannen met donker haar, die zich een paar dagen niet hebben geschoren.
Alleen achter je rug om hoor poepiequote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
en wat is het probleem dan precies?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sowieso, erectiesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Dat hij uberhaupt een erectie krijgt van een gamekarakter
Alsof die tupels van jouw nooit in erecte status staanquote:
Twee staande ovaties.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof die tupels van jouw nooit in erecte status staan
quote:
quote:
Strongbad is geinig maar die games zijn zooooooooooo slecht. Ik heb volgens mij 3 van de 5 episodes gereviewd met heel erg veel pijn in mijn hart. Het was achter de schermen een halve gimmick over wie de volgende episode voor straf moest reviewen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
POIT POIT POIT!!!
Check dit!!!
http://blog.us.playstatio(...)sn-best-version-yet/
Ik vind de games ook niet enorm superquote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
POIT POIT POIT!!!
Check dit!!!
http://blog.us.playstatio(...)sn-best-version-yet/
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mocht de GAM meet een dag verschoven worden mag ik me dus niet scheren van te voren?
Ik ben blij dat ik klein en blond ben, mag ik me tenminste gewoon scheren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof die tupels van jouw nooit in erecte status staan
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Handen in de lucht en groeten aan je tante
Welke tante? Tante Lien
Welke Lien? Lien back, ooh
![]()
Hou een lijstje van domme mensen bij in je sig. Is ook direct handig voor onsquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]die gasten
VOLGENDE WEEK DINSDAGJATOCH POIT IS DANIEBEI
Is er trouwens een optie om users notes te geven voor jezelf zodat je weet dat je sommige mensen niet serieus moet nemen omdat ze er achterlijke ideeën op nahouden?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]die gasten
Is er trouwens een optie om users notes te geven voor jezelf zodat je weet dat je sommige mensen niet serieus moet nemen omdat ze er achterlijke ideeën op nahouden?
[..]die gasten
[..]die gasten
Dat dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Linkdumptopic met barslechte muziek
fffuuuuuuuquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
uuUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
ja?quote:
n..k.n?quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:
Ik heb echt niks met de JvT, maar dit was tof!quote:
Nee dan wordt Ross boosquote:
Ik ben verliefd op jequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Zal ik dan ook maar uit de kast komen?
Pff, rustig aan hoor.. Moet nog even aan het idee wennen..quote:
Bedoel je hiermee te zeggen dat je geen kerst komt vieren bij mijn familie?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, rustig aan hoor.. Moet nog even aan het idee wennen..
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Dat bedoel ik daarmee te zeggen ja..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat je geen kerst komt vieren bij mijn familie?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik daarmee te zeggen ja..
Ik ben gewoon bang voor de reactie van je vriendin. Sorry..
Ik heb nog steeds last daarvan omdat jij zonodig een bruine hoorn wilde hebben..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en onze fotoshoot dan? Betekent die dan niets voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last daarvan omdat jij zonodig een bruine hoorn wilde hebben..
Another one bytes the dust..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dan moet ik je bij deze maar gewoon laten gaan... ik ga wel weer achter de vrouwen aan...
ALS IK JOU NIET KAN HEBBEN, DAN NOOIT MEER EEN MAN!!!
POLAROID CAMERA'S EN PAC-MANSquote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef GameBabe het volgende:
*heleboel
PS. Mannen, wat willen jullie graag als kerstcadeau, tot ongeveer 100 euro, dus geen ferrari's en zulks!
acht kratjes bierquote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef GameBabe het volgende:
*heleboel
PS. Mannen, wat willen jullie graag als kerstcadeau, tot ongeveer 100 euro, dus geen ferrari's en zulks!
Hey, ik post hier ook! Ik hoef nog niet te weten wat je me gaat geven voor kerst!!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef GameBabe het volgende:
*heleboel
sst we zouden doen alsof ik iets met de kok heb....quote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik post hier ook! Ik hoef nog niet te weten wat je me gaat geven voor kerst!!
I don't care met wie je iets hebt! Ik hoef alleen nog niet te weten wat ik van je krijg met kerst!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
sst we zouden doen alsof ik iets met de kok heb....
Een paar uurjtes rijden in een ferrari? Kart-heats voor hem en zn vrienden? Een dagje ijsklimmen? (kan in Den Haag)quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef GameBabe het volgende:
*heleboel
Wel goed in laten pakken hequote:
Watskeburt? Why so happy?quote:
dat nog niet binnen is!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Poit het volgende:
Ohw, mai GAWD. Lekker gegeten in de Euromast! 2 tickets gekregen voor de bodies expositie en nog een extra presentje die nog niet binnen is.
* Poit wordt verwend!
Bodies! Dat is gaaf! Kun je daar wel tegen poitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Poit het volgende:
Ohw, mai GAWD. Lekker gegeten in de Euromast! 2 tickets gekregen voor de bodies expositie en nog een extra presentje die nog niet binnen is.
* Poit wordt verwend!
Ik wilde jou eigenlijk meevragen zodat ik je hand vast kan houden als het me teveel wordtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bodies! Dat is gaaf! Kun je daar wel tegen poit
Ik zou bijna ja zeggen, ik ben al maanden mensen mee aan het vragen maar niemand wil met me meequote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk meevragen zodat ik je hand vast kan houden als het me teveel wordt
Ik heb al iemand die ik mee wil nemen maar als die niet kan hoor je hetquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou bijna ja zeggen, ik ben al maanden mensen mee aan het vragen maar niemand wil met me mee![]()
Maar ik geloof niet dat fruit het goed vind als wij samen lijken gaan kijken.
de expositie is wel echt gaaf, heb m al in amsterdam en brussel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |