quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dank je.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Hey Alicey. Normaal ben ik niet zo van 't goud, maar jouw ring is wel een mooie
.
je bent een ekster?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben sowieso wel meer van goud. Glimmende dingetjes ben ik gek op.
ik heb mijn paarse duitse helm mooi opgepoetst. die glimt en blinkt alle kanten op.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben sowieso wel meer van goud. Glimmende dingetjes ben ik gek op.
Dat idee heb ik soms wel.quote:
Dat scheelt je weer een middag!quote:straks naar werken in een kleine 4 uur doen wat ik anders in 8 uur doe
Nog nattig ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb mijn paarse duitse helm mooi opgepoetst. die glimt en blinkt alle kanten op.
wat zeg je er van
ja of ik krijg het niet af en moet overwerkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
DUH!
je doet het in de helft van de tijd. dat scheelt. anders had je 4 uur langer gemoeten.
Turquaz gaat echt voor de eervolle vermelding bij Darwin in t abs topicquote:
Tja, het zij zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Turquaz gaat echt voor de eervolle vermelding bij Darwin in t abs topic
Ik gun hem de Awardquote:
Iemand iets gunnen, de ware kerstgedachte.quote:
Ik ben heel gul, ik gun zelfs de mensen die ik niet mag watquote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iemand iets gunnen, de ware kerstgedachte.
haar mond mag ik hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef Tjabbo het volgende:
ik geef ook graag.
Waar de zak vol van is, stroomt de mond van over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |