Ik kijk normaal gesproken s'ochtends naar stubru tijdens serious request, wat rustiger allemaal tijdens het wakker wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht lag ik in bed te kijken, de hele tijd stevige rockmuziek, dat trek ik normaal al niet maar 's nachts al helemaal niet. Dus ik even zappen naar de Belgen. Muziek was beter te pruimen maar wat was dat klotesaai, ik sliep binnen 20 minuten terwijl de tv nog aan stondZe zijn daar echt veel te braaf hoor.
precies er is voor betaald, zelfs spngas wordt tot de laatste minuut uitgedraaid..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan nog. Gewoon niet doen. Niet op die manier.
nee, je ze zag ze eigenlijk bijna helemaal niet.Werden buiten beeld gehouden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat terug te zien denk je ? of te luisteren
s'middags rond 2 uur..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja tijdens shift van Coen, hij zei het ook, dat ze rondliepen.
De muziek is wel algemener, die rockmuziek trek ik gewoon niet, dus dat is wel een verademing, maar op een of andere manier is het te braaf daar. Kan er niet helemaal de vinger op leggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken s'ochtends naar stubru tijdens serious request, wat rustiger allemaal tijdens het wakker wordenNormaal gesproken is stubru echt een stuk leuker dan 3fm, althans dat is mijn mening
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies er is voor betaald, zelfs spngas wordt tot de laatste minuut uitgedraaid..
want giel bepaaltquote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.
En nou ben ik wel benieuwd welk nummer dat was..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.
Misschien de combinatie van de Vlaamse mentaliteit met wat onbekendere DJ's. Verder weet ik het ook niet want persoonlijk vind ik het wel prettigquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De muziek is wel algemener, die rockmuziek trek ik gewoon niet, dus dat is wel een verademing, maar op een of andere manier is het te braaf daar. Kan er niet helemaal de vinger op leggen.
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Mattersquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nou ben ik wel benieuwd welk nummer dat was..Ik heb gemist.
Dan vind ik het wel terechtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Matters
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Matters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |