Hij zag er lekker uit, ik dacht eindelijk een rood sapje, zullen ze lekker vinden. Pleuren ze er knoflook inquote:
waarschijnlijk staat er 1 voor em klaar zodra hij wakker isquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
maar goed dat Coen ligt de maffen wat betreft de sapjes.arme jongen
goeieMORGENNNNNNquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarschijnlijk staat er 1 voor em klaar zodra hij wakker is
Waarom ook sapjes met knoflook, nog nooit van gehoord. Begrijp de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zag er lekker uit, ik dacht eindelijk een rood sapje, zullen ze lekker vinden. Pleuren ze er knoflook in
Goed voor je hartquote:Op woensdag 22 december 2010 10:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom ook sapjes met knoflook, nog nooit van gehoord. Begrijp de toegevoegde waarde niet zo.
shoarma moeten ze er zelf bij bedenkenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broodje shoarma zou er wel ingaan, maar sapje met knoflook
Broodje shoarma in de blender.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Knoflook is goed voor de spijsvertering en die moet op gang worden gehouden tijdens 6 dagen niet eten...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom ook sapjes met knoflook, nog nooit van gehoord. Begrijp de toegevoegde waarde niet zo.
Nog nooit Gazpacho gegeten?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ok, anders kunnen straks niet meer eten?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knoflook is goed voor de spijsvertering en die moet op gang worden gehouden tijdens 6 dagen niet eten...
maar tomatensap is niet zoetquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit Gazpacho gegeten?
Is ook dikke tomatensap met knoflook...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net samen met Twan (8 jaar) Sam van Tim Knol aangevraagd
Jawel, maar dan is een lading Norit of juist laxeermiddelen hebben om de boel weer goed op gang te krijgen...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, anders kunnen straks niet meer eten?
okquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is een lading Norit of juist laxeermiddelen hebben om de boel weer goed op gang te krijgen...
kwaliteitspostquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef ValHallen het volgende:
Ekdom blijft toch de leukste DJ in het huis
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef miieejj het volgende:
zou gerard weten dat jonthan reis die psv voetballer is ?
neujquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Qunix het volgende:
Had ik wat gemist afgelopen half uur? Had net massage
Nopequote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef miieejj het volgende:
Ze kijken geen voetbalquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef miieejj het volgende:
die gast met die kniequote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef miieejj het volgende:
nee Ekdom is zo'n voetbaln00b die heeft dat ook totaal niet doorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef miieejj het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
nee Ekdom is zo'n voetbaln00b die heeft dat ook totaal niet door
Ja, maar vond het niet lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit Gazpacho gegeten?
Is ook dikke tomatensap met knoflook...
U2 heeft inderdaad wel wat beters geproduceerd (zoals gisteren The Unforgetable Fire bijvoorbeeld)...quote:
Beter een voetbal n00b dan Muziek n00bquote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
nee Ekdom is zo'n voetbaln00b die heeft dat ook totaal niet door
Yummie...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, maar vond het niet lekker.
Ik vind Giel nog steeds niet leuk, maar bij dit soort dingen kan ik hem wat beter hebben. Gedraagt hij zich wat minder rellerig ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef miieejj het volgende:
er word minder geklaagd over giel.. da's ook mooi
Zeker als DJ jaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter een voetbal n00b dan Muziek n00b
Mysterious Ways is en blijft U2's bestequote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 heeft inderdaad wel wat beters geproduceerd (zoals gisteren The Unforgetable Fire bijvoorbeeld)...
Allebei even belangrijkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter een voetbal n00b dan Muziek n00b
Gisterenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef miieejj het volgende:
zijn die kinderen van gerard al langs geweest ???
Gisteravond kapte hij anders een plaat weer binnen 20 seconden af omdat het zijn smaak niet was, dat moet hij niet doenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind Giel nog steeds niet leuk, maar bij dit soort dingen kan ik hem wat beter hebben. Gedraagt hij zich wat minder rellerig ofzo
ja gisterquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef miieejj het volgende:
Gisterenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef miieejj het volgende:
Zeg ook even wat voor plaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteravond kapte hij anders een plaat weer binnen 20 seconden af omdat het zijn smaak niet was, dat moet hij niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |