of je toch echt bovenaan staat?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tering ik kijk ook even drie keer.
Nee, niet ofline halen!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is leuk dat ik stats bijhoudt, maar als iedereen alleen daar op gaat letten ga ik het toh een keer offline halen...
Gaat niet alleen om jou
Daar geef ik dan weer totaal niets omquote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan klopt mij Kermit de kikker plaatje niet meer
Dan nog, ik zie het punt niet. Als mensen het niet leuk vinden om de stats te zien, had je dat ding net zo goed niet kunnen maken. Wat wil je dan?quote:
Ik dacht dat dat plaatje niet meer mocht?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan klopt mij Kermit de kikker plaatje niet meer
Maar ik wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar geef ik dan weer totaal niets om.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nah ik moet ook nog wat doen voor studie anders ga ik echt KEIHARD falen. Wat ik nu ook ga doen maar misschien wat minder dan.
Had ik ook gedaan als ik iets in huis had gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
Waarom vreet ik 's nachts zoveel shit
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is leuk dat ik stats bijhoudt, maar als iedereen alleen daar op gaat letten ga ik het toh een keer offline halen...
Gaat niet alleen om jou
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef tong80 het volgende:
'Ik sta wijd open voor je klaar'
Hoor ik dat goed
Omdat je dan je vetzucht niet in bedwang kan houden?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
Tuurlijk wel, maar alleen tijdens Bløf - Wijd Openquote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat plaatje niet meer mocht?
Ja, Tong... het is echt waarquote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hoor ik dat goed
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hoor ik dat goed
omdat dit het officiële nummer isquote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je dan je vetzucht niet in bedwang kan houden?
Waarom kapt Giel dit nummer niet af?
Nou, vooruit maar weer dan. Vind 't een dom plaatje namelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar alleen tijdens Bløf - Wijd Open
Ja, ik ben immers moddervetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je dan je vetzucht niet in bedwang kan houden?
Waarom kapt Giel dit nummer niet af?
Ik heb allerlei soorten chips, maar heb er geen zin inquote:Op woensdag 22 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurtquote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog, ik zie het punt niet. Als mensen het niet leuk vinden om de stats te zien, had je dat ding net zo goed niet kunnen maken. Wat wil je dan?
Gimmehquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb allerlei soorten chips, maar heb er geen zin in. Had ik maar iets lekkers als worstenbroodjes ofzo
.
Ik heb net chips op maar worstenbroodjes lust ik ook wel nuquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb allerlei soorten chips, maar heb er geen zin in. Had ik maar iets lekkers als worstenbroodjes ofzo
.
Dan breng die chips hierquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ik denk. Dat dat onzin is.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurt
Kom maar halenquote:
geef dan maar aan mij die popcornquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan breng die chips hierIk heb eigenlijk geen zin in popcorn, maar da's 't enige wat je zo lekker gedachteloos kunt wegkauwen
Een zak chips was mijn avondeten en heb nu al de hele honger.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb net chips op maar worstenbroodjes lust ik ook wel nu
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Het lijkt nu een beetje op de Freaknacht, beetje mensen en nummers afkappen.
Chips als avond etenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een zak chips was mijn avondeten en heb nu al de hele honger.
oh, je bedoeld expres nummer 1 willen staan qua posts enzo? moet je niet bij mij zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurt
Oh, en Zeeuws-Vlaanderen
Ik heb nog magnetron spaghetti maaltijd en lasagna, maar weet niet.. weet niet of ik het nog laat maak, of gewoon weer tot 06.00 zoals andere dagen dan heb ik wel eten nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Kom maar halenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan breng die chips hierIk heb eigenlijk geen zin in popcorn, maar da's 't enige wat je zo lekker gedachteloos kunt wegkauwen
als hij er maar ook eentje ziet dan zegt ie het ook directquote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
Giel heeft echt een sigarettenprobleem
Werk enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom maar halen. Kun je meteen mee naar het GH
.
Een broodje kroketquote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik twijfelde over een broodje kroket en toen dacht ik nah ik koop wel een zak chips.
Brengen mag niet meer van meneer de politieagentquote:
Woon jij hier?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom maar halen. Kun je meteen mee naar het GH
.
Hij kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als hij er maar ook eentje ziet dan zegt ie het ook direct
quote:
wow hoe doe je dat danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een broodje kroket
Dat heb ik denk ik al 10 jaar niet meer gegeten
Lekker op een wit broodje met mayo
hehhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brengen mag niet meer van meneer de politieagent.
Dat zou bij jou ook wel vrij lastig worden tochquote:Op woensdag 22 december 2010 01:42 schreef tong80 het volgende:
oh we gaan rappen.
Eindelijk muziek die ik niet hoef te begrijpen.
Dat vraag ik mezelf nu ook af hoewel ik nog nooit kroketten heb gezien in Londenquote:
Jammerquote:
Dat verklaart een hoop. Oké ik krijg koppijnquote:Op woensdag 22 december 2010 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf nu ook af hoewel ik nog nooit kroketten heb gezien in Londen
Ook nog iets met treinen enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, popcorn zou ik wel lusten trouwens
, al heb ik liever worstenbroodjes
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |