Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op Eliza Doolittle.
Dat optreden maandag
Volgens mij niet.quote:
Geen woorden voor.quote:
Wie weet typ je wel hoer i.p.v. Boer.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
altijd kijken wat je hebt gepost luna
preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet typ je wel hoer i.p.v. Boer.
Ik heb ook borsthaarquote:
Welke shoutbox?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
posten jullie ook in de shoutbox op de site?
Nee, toch niet. Ik hoor Giel praten maar zie em niet pratenquote:
quote:
HOE noemde je mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
altijd kijken wat je hebt gepost luna
kan wel een paar seconden verschillen, maar voor het idee lopen ze gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Ik hoor Giel praten maar zie em niet pratenLeek er daarstraks wel even op. Wel analoog hier.
"Ik kwam net bij de boer hoer"quote:
quote:
Op de site van 3fm en dan live webcam. Daar kun je ook meekletsen in de shoutbox.quote:
mwah wel meerquote:
Ik zal eens gaan kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Op de site van 3fm en dan live webcam. Daar kun je ook meekletsen in de shoutbox.
WTF leef je nog in het stenentijdperk ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef dasorakel het volgende:
ahhh muzikale beetje laten bijspijkeren.. ken helemaal niks van deze gasten.. behalve de naam dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |