Ik zoek een chick met witte jas, die ken ikquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Apostrof het volgende:
Cameraman zorgt er wel voor dat er altijd chickies in beeld zijn!
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft je basisschool geen vakantie?
IK HAD ER WEL 167 !!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
het postcountgeilen is weer begonnen
Fucking kut dat ik weening heb gemist gister.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd he.
Verder voegde Guus Meeuwis echt 0,0 toe en stond hij er constant als een lamme lul bij. In tegenstelling tot die Weening gisteren
Hoeraquote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
Perciesquote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen is het weer over, en overdag helemaal want dan beginnen ze te zeuren.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis Weening en Gerard.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd he.
Verder voegde Guus Meeuwis echt 0,0 toe en stond hij er constant als een lamme lul bij. In tegenstelling tot die Weening gisteren
Joe, zie de dagcijferstopic, onze positiesquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA GODVER ik twijfel ALTIJD of het TOday of THE day is en dan denk ik het is vast TOday ivm TOmorrow en dan is het toch THE
Ik had je zelfs bijna opgehaald, maar dat was niet meer nodig dankzij ..... (gelukkig, was toch wel ver rijden).quote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah klopt maar ik dacht ik smoor 'm meteen de kiem (ofzo) want daar heb ik niet zoveel zin in.
Ja was jij degene die mij ook nog een slaapplek aanbood voor dat callcenter gedoe?
Niet dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Guanabana het volgende:
Wordt waarschijnlijk niet echteen bruisende nacht, met Coen en Willie.
Yeah heldjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had je zelfs bijna opgehaald, maar dat was niet meer nodig dankzij ..... (gelukkig, was toch wel ver rijden).
Willie staat er lekker geinteresseerd en geinspireerd bijquote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd he.
probeer het ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef 3keernix het volgende:
Godsallejezus dit is echt niet bij te houden voor me
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |