quote:
ik weet precies wat pinguin meemaaktquote:Op woensdag 22 december 2010 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Succes met zoeken naar koffie
[..]
tja en WOK O.K. is een beetje dubbelop hea
Graag.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgenwil je een kopje thee?
ja dat kan ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of of of! Ik ga slapen en iemand anders doet mijn werk!
niet met je hoofd op het toetsenbord hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 07:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of of of! Ik ga slapen en iemand anders doet mijn werk!
He, dat ken ik. Ze missen ook verstand.quote:
Kale Q's.quote:
5x linker shift is zo irritant...quote:Op woensdag 22 december 2010 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met je hoofd op het toetsenbord hoordat piepje is zoooooo irritant
Q.!quote:
Ik werk niet achter een toetsenbord dat scheelt. Maar ik weet niet of een stapel pillen zoveel beter slaapt.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met je hoofd op het toetsenbord hoordat piepje is zoooooo irritant
kliekjes zijn meestal wel lekker... en makkelijk dat je afwas meestal dan niet zo groot isquote:
Heuj, ik zit al 10 jaar in kliekjes-topics heur!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt de grootste single van het singles kliekjes topic![]()
![]()
Hoi Q![]()
Dat komt van twee kanten, Ph.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q.!
Hoe gaat het? Nog steeds berbers aan het pesten?
Prima tochquote:Op woensdag 22 december 2010 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Heuj, ik zit al 10 jaar in kliekjes-topics heur!
werksequote:
Vroeger, toen singles nog echt een ondoordringbare kliek wasquote:Op woensdag 22 december 2010 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Heuj, ik zit al 10 jaar in kliekjes-topics heur!
Vroeger was sowieso alles op FOK! beter.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger, toen singles nog echt een ondoordringbare kliek was
Respect voor je topic!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was sowieso alles op FOK! beter..
.
JIJ REZPEKT VOOR MIJ HEBBEN ANDRES IK JOU IN ELKAAR SLAAN MIJN BROER OOK!quote:
hey, warrrom jij doe zoquote:Op woensdag 22 december 2010 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
JIJ REZPEKT VOOR MIJ HEBBEN ANDRES IK JOU IN ELKAAR SLAAN MIJN BROER OOK!.
DAN IK VERKOOP GOUDE TAND VAN JE OMA!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
JIJ REZPEKT VOOR MIJ HEBBEN ANDRES IK JOU IN ELKAAR SLAAN MIJN BROER OOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |