precies! Er is koffie, het is warm. Dus waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 22 december 2010 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh pinguin!
Maar je bent wel veilig aangekomen... dat is toch het belangrijkst?
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies! Er is koffie, het is warm. Dus waar maak je je druk om?
Barquote:Op woensdag 22 december 2010 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
Wakker worden met 101 tv is toch wel heel fijn
zo maar eens douchen aan kleden en rennen
iedereen lekker geslapen??
geen gekke dromen gehad hier en daar??
ik droomde dat mijn pa me mijn bed uit sleepte maar dat bleek geen boze droom. Was echt door de wekker geslapen om half 6. Gelukkig door die ouwe wel op tijd nog!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
Wakker worden met 101 tv is toch wel heel fijn
zo maar eens douchen aan kleden en rennen
Dan mag ik me elke dag wel blij voelen. NL-weggebruikersquote:Op woensdag 22 december 2010 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh pinguin!
Maar je bent wel veilig aangekomen... dat is toch het belangrijkst?
Koffie?quote:Op woensdag 22 december 2010 07:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies! Er is koffie, het is warm. Dus waar maak je je druk om?
dat is zo. De Nederlander is op de weg uiterst asociaal!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag ik me elke dag wel blij voelen. NL-weggebruikers
Ik droom helaas nooit.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
Daarom, dan is iedere dag een reden voor een feestjequote:Op woensdag 22 december 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag ik me elke dag wel blij voelen. NL-weggebruikers
Ik vier mijn eigen verjaardag niet eensquote:Op woensdag 22 december 2010 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, dan is iedere dag een reden voor een feestje
wok in gf stijlquote:
Ach, ik geef alleen aan dat het een reden is om... niet dat je een feestje moet gevenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vier mijn eigen verjaardag niet eens
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:38 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een dag over urenverantwoording, kastje muur en meer ongein. Enige voordeel: ik heb nog een oud mobieltje gevonden, dus ik kan weer gebeld worden. Joechei!
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:38 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een dag over urenverantwoording, kastje muur en meer ongein. Enige voordeel: ik heb nog een oud mobieltje gevonden, dus ik kan weer gebeld worden. Joechei!
ze missen deze weekquote:NAME SERIAL DEPT CNT COMPANY DV USERID NODE
================== ======= ======================== ======== ========
WOK O.K. X99XYZ NL123456 123 IBM DD NLZ99ZYZ IBMNL
MISSING WEEKS
=============
24/12/10
kom hier anders even koffie halen!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:45 schreef Myraela het volgende:
Fijn, te vroeg op mijn werk en geen koffie hier. Ik zit nu al te knikkenbollen en ik moet nog 9 uur werken.
Apart hoor....quote:Op woensdag 22 december 2010 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
eerste mail die ik open
[..]
ze missen deze week
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgenwil je een kopje thee?
Succes met zoeken naar koffiequote:Op woensdag 22 december 2010 07:45 schreef Myraela het volgende:
Fijn, te vroeg op mijn werk en geen koffie hier. Ik zit nu al te knikkenbollen en ik moet nog 9 uur werken.
tja en WOK O.K. is een beetje dubbelop heaquote:Op woensdag 22 december 2010 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
eerste mail die ik open
[..]
ze missen deze week
Of of of! Ik ga slapen en iemand anders doet mijn werk!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom hier anders even koffie halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |