Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik kijken of ik ook op de meet kan komen, beloof niks, want ik ben nog erg newbee in dit topic
Ik ben ook te nieuw en kan toch niet komenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik kijken of ik ook op de meet kan komen, beloof niks, want ik ben nog erg newbee in dit topic
Dat is logisch, we kunnen ook meeten bij jouquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook te nieuw en kan toch niet komen
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is logisch, we kunnen ook meeten bij jou
Ja, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
en op KSC doen ze een meet as vrijdag, ook zo'n timing
Ehm, alleen als het OV dat toelaat om zover te reizenquote:
Ik ook, daarom woon ik er al meer dan 6 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij ook
maar goed ik hou van Engeland
Wuut?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
en op KSC doen ze een meet as vrijdag, ook zo'n timing
had ik ook wel heen gewild, chat ik laatste tijd ook veelquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut?
Echt logisch is het niet nee
Ik wil volgend jaar weer een weekendje plannen, heb een voetbalshirt nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, daarom woon ik er al meer dan 6 jaar
Welke clubquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer een weekendje plannen, heb een voetbalshirt nodig
Ze hebben het voor nou naar vrijdag gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
Het is vrijdag omdat ik in NL moest zijn, vandaar
Ik ben voor Liverpoolquote:
kweenie precies, kreeg gisteren een link op m'n beeldscherm geduwd, geen idee waarop het is gebaseerd is...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Zal wel komen omdat ik veel post
KSC is doodquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie precies, kreeg gisteren een link op m'n beeldscherm geduwd, geen idee waarop het is gebaseerd is...
'S avonds 2 voor mij en overdag 3quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
3 chats trek ik duidelijk niet
2 nog net
ik verlies gewoon de focusquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
'S avonds 2 voor mij en overdag 3
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verlies gewoon de focus
ik ben oud
of gewoon een kerel
Dat was al een paar weken zoquote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben het voor nou naar vrijdag gedaan?
Dat is de gedachte achter de KSC meet van vrijdagquote:
Die speelt toch voor Arsenalquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor Liverpool
Maar ben helemaal gek van fabregas
En nu zag ik dat ze damesshirts hadden van Spanje met fabregas op de achterkant
Nee, speciaal voor mij is er dus een meetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar niet speciaal voor jou naar Vrijdag dus?
Ik snap het neit meerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor mij is er dus een meet
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdagquote:
Ah zo...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdag
wie komen er allemaalquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdag
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paarquote:
Symph? Doe 'm de groeten van mequote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paar
Lijkt me een heel tof stelquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paar
Doe ze allemaal de groeten namens mij en de meissies een extra knuffelquote:
Woohooquote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe ze allemaal de groeten namens mij en de meissies een extra knuffel
Ja, dat is zo gebeurd inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Als je zo snel doorpost heb je in een paar dagen de 100k binnen Stu
Welterusten en tot morgen Koenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
luitjes, ik ga nu slapentruste en tot morgen!
Goedemorgen wederhelft!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:07 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen aan allen...
o, volgens mij ben ik de eerste die hier het licht aan doet
Wederhelftquote:
meneer koenquote:
ik welquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:06 schreef NBT het volgende:
Het is koud, ik ben misselijk... en ben heel moe.... waarom ben ik op het werk?
Dat hoop ik ook! Gelukkig mag ik om half 4 naar huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
hoop voor je dat je je in de loop van de dag wat beter ga voelen!
Lekker, ik ook! Dat is het voordeel van om 7 uur beginnen, maar meestal wordt het toch vaak half 5, 5 uur voordat ik wegga...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Gelukkig mag ik om half 4 naar huis!
Ik begin elke dag om half 8 en dan moet ik tot 5 uur, heb ik dat ik nog overuurtjes heb staan anders had ik tot 5 uur gemoetenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, ik ook! Dat is het voordeel van om 7 uur beginnen, maar meestal wordt het toch vaak half 5, 5 uur voordat ik wegga...
koffie drinken en gewoon aan de slag gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef NBT het volgende:
Maar wat nou! heb al een paracetamol op, en ben water aan het drinken... niks werkt!
Dat kan ik me collega's echt niet aan doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie drinken en gewoon aan de slag gaan...
en als dat niet werkt, je ziek melden en naar huis gaan
Nee, maar dit kan je jezelf niet aandoenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan ik me collega's echt niet aan doen!
Niks aan te doen he.....quote:
Ik hou het wel vol........quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar dit kan je jezelf niet aandoen
wel eerlijk zijn tegenover jezelf...quote:
Ik ga zo nog wel even roken, daarna voel ik me vast beter!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn tegenover jezelf...
Nope... Is zowiezo de tijd van t jaar. Ik zat gisterenavond continue te niezen en had pijn in m'n harses. Maar nu gaat het wel weer.quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel even roken, daarna voel ik me vast beter!
Ik denk dat ik dat vanavond ook maar een probeer!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope... Is zowiezo de tijd van t jaar. Ik zat gisterenavond continue te niezen en had pijn in m'n harses. Maar nu gaat het wel weer.
Wat bij mij altijd helpt is een lekkere neut pakken
quote:
Thnx!quote:
En luchtte het op het roken?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vanavond ook maar een probeer!
[..]
[..]
Thnx!
Ik moet nog gaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En luchtte het op het roken?
Blegh ik heb geen zin vandaag... toch maar even mezelf dwingen om wat te gaan doen...
Ja, en het feit dat gister de kerstborrel was... en je na zoiets eigenlijk gewoon gelijk vrij moet hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan!![]()
Ik heb ook echt geen zin om nog wat te doen, komt ook wel een beetje door het eind van het jaar denk ik!
Eigenlijk wel! Wat raar dat ze dat op een dinsdag doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat gister de kerstborrel was... en je na zoiets eigenlijk gewoon gelijk vrij moet hebben
Het hotel waar ze het altijd doen, was niet later beschikbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Wat raar dat ze dat op een dinsdag doen!
Inderdaad! Dan kan ik eindelijk de inkopen gaan doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het hotel waar ze het altijd doen, was niet later beschikbaar
Maar ja, nog 2 daagjes volhouden en dan is het kerst
Dat laat ik doenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan kan ik eindelijk de inkopen gaan doen!
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ik in het fobo van Michhas tegen...van CC
cool thnx!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ik in het fobo van Michhas tegen...van CC
Ook handig!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat laat ik doen![]()
Voor mij is het lekker relaxen
quote:
Ja, doet ze zelf hoor... thuis ben ik gewoon van de ondersteuning!quote:
Lekker toch!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, doet ze zelf hoor... thuis ben ik gewoon van de ondersteuning!
Ja, dat is zeker! Ik geniet er ook zeker van! En dat ik dan voor de kleine mag zorgen is alleen maar leuk!quote:
Ahhhh goed bezig!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker! Ik geniet er ook zeker van! En dat ik dan voor de kleine mag zorgen is alleen maar leuk!
Gisteravond trouwens besloten om kerstpakket direct naar de voedselbank te brengen
ja, we zijn maar met 3 en als er 1 van ons even aan het werk is... valt het meteen stil...quote:
Hawaï, grasrokjes, kokosnoten, warmtequote:
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hawaï, grasrokjes, kokosnoten, warmte
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
PreciesEn natuurlijk kokosnoot bh's, ook voor huppel
Bestaan er zulke grote kokosnoten?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
PreciesEn natuurlijk kokosnoot bh's, ook voor huppel
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestaan er zulke grote kokosnoten?
ik krijg toch bepaalde bepaalde beelden voor me nu Huppelquote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgeholde watermeloenen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iceteadroon dusquote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
de trein reed niet op het station en heb dus een half uur lang kou kunnen lijden
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Koen66 het volgende:
zat te googlen op big coconut, maar er bestaan toch wel HEEL erg grote kokosnoten
en inmiddels al wat opgewarmd?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
de trein reed niet op het station en heb dus een half uur lang kou kunnen lijden
Nog even geduld dames en heren, ze is even roken.....maar daarna is ze er weerquote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef NBT het volgende:
Nu eerst even roken dan ben ik er weer !
Ah.. a 10 minutes smokequote:
The queen of thiz topic haz arrived!quote:
that makes me a prince...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
The queen of thiz topic haz arrived!
[ afbeelding ]
Correctquote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
that makes me a prince...
als wederhelft van de queen...
quote:
op 3fm nu is dat van hem?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een baggernummer van die lange frans zeg... is toch meer praten dan rappen of hoe je het ook wil noemen...
jaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
ze draaien op elke radio bagger behalve arrow classic rock!
Inderdaad. Dat nummer komt me ondertussen helemaal m'n strot uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een baggernummer van die lange frans zeg... is toch meer praten dan rappen of hoe je het ook wil noemen...
ja, dat is waar... maar vind 3fm toch wel ietwat beter dan de rest...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
ze draaien op elke radio bagger behalve arrow classic rock!
Edwin Evers is 's ochtends wel leuk vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is waar... maar vind 3fm toch wel ietwat beter dan de rest...
Klopt... zal ik ook niet ontkennenquote:
dat is toch meer dan genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
ik heb voor me vriend gekocht:
schoenen, armband, boxer met mijn gezicht eropen een cooling fan voor xbox
wat kan ik nog meer doen
Is dat al niet genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
ik heb voor me vriend gekocht:
schoenen, armband, boxer met mijn gezicht eropen een cooling fan voor xbox
wat kan ik nog meer doen
Hahaha ja, die heeft niemand anders!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat al niet genoeg
Limited edition of niet?
Dus maar 1 in oplage? of heb je meteen een set van 20 laten maken... zodat hij je iedere dag kan dragen...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha ja, die heeft niemand anders!
quote:
Haha jaquote:
we gaan 2de kerstdag niet veel doen, hij slaapt altijd lang, dus dan kan ik de woonkmaer een beetje oppimpen, en dan ontbijtje maken enzo, en dan uhmm.. weet ik nog niet, maar savonds uit eten en daarna heeft hij een verassing voor mij..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus maar 1 in oplage? of heb je meteen een set van 20 laten maken... zodat hij je iedere dag kan dragen...
[..]ik denk het wel...
maar wat ga je nou tweede kerstdag doen? ben je daar al uit?
Een leren, met een metalen iets erdoorheen, is wel vet, niet gay, vet!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Wat voor armband, als ik vragen mag?
Nice, als het een aanzoek is, dan horen wij het graagquote:Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef NBT het volgende:
[..]
we gaan 2de kerstdag niet veel doen, hij slaapt altijd lang, dus dan kan ik de woonkmaer een beetje oppimpen, en dan ontbijtje maken enzo, en dan uhmm.. weet ik nog niet, maar savonds uit eten en daarna heeft hij een verassing voor mij..
[..]
Een leren, met een metalen iets erdoorheen, is wel vet, niet gay, vet!
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Shit ik moet op pad voor nog wat kerstkadootjes
CA Cesc fan!quote:
Geen idee... collega uit spijk is vrij vandaagquote:
Dixons?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:59 schreef tdrone het volgende:
weet iemand waar ze allemaal Ipod touches verkopen want ik wil er vanavond een gaan halen maar er is geen media markt in de binnenstad...
Cescquote:Op woensdag 22 december 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
CA Cesc fan!Arsenal fan hiero
![]()
En Liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
! Dat is dan weer een beetje jammer.
In de premier league doet pool het al 20 jaar ofzo slechtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cesc
Liverpool doet het slecht dit seizoen
Nee?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In de premier league doet pool het al 20 jaar ofzo slechtEn ieder jaar weer roepen mee te doen om het kampioenschap
![]()
Maar liever Liverpool dan city of chelsea. Gelezen wat die Balotelli gezegd heeft?
Dan blijft het een verassingquote:
Hahaha, heb je met hem zitten bellen ofzo?quote:
Hoe wist je datquote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, heb je met hem zitten bellen ofzo?
wat een zak stront zeg, die gozer... Het is dat nigel bij hem in de ploeg speelt... wie weet tijd voor een harde tackle op de trainingquote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132476
Zo'n joch gun je toch helemaal niks meer?
Nee inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132476
Zo'n joch gun je toch helemaal niks meer?
Dat zou mooi zijn ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een zak stront zeg, die gozer... Het is dat nigel bij hem in de ploeg speelt... wie weet tijd voor een harde tackle op de training
3e inderdaad. Evenveel punten als Arsenal maar wedstrijd meer gespeeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Ik werd misselijk toen ik het las
Ze staan nu derde toch?
Ik lach me krom als het straks echt zo isquote:
Correctie:quote:
Een poll hier in de SC lijkt me prima.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik lach me krom als het straks echt zo is
Wat ga je dan zeggen? ja, nee, misschien... of ja, als...
Jeetje, ik weet het niet... .hij vraagt me niet dat weet ik zeker, dus hoef er niet over na te denken!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik lach me krom als het straks echt zo is
Wat ga je dan zeggen? ja, nee, misschien... of ja, als...
Het gaat hier ook niet sneeuwen!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Correctie:
HIER GELUKKIG (NOG) NIET!
Maar... stel, als.. wie weet... gaat ie zomaar op zn knieen en hebben wij een feestje of niet soms?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Jeetje, ik weet het niet... .hij vraagt me niet dat weet ik zeker, dus hoef er niet over na te denken!![]()
[..]
Het gaat hier ook niet sneeuwen!
suc7!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even douchen en aankleden
En dan op zoek
Dan hebben we wel een feestje denk ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar... stel, als.. wie weet... gaat ie zomaar op zn knieen en hebben wij een feestje of niet soms?
Mooi! Subtiele hints blijven geven... dan komt het vanzelf!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan hebben we wel een feestje denk ik!Maar ik geloof niet dat hij dat doet, ik denk dat ik hem maar moet vragen!
Dat doe ik al 2 jaar!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Subtiele hints blijven geven... dan komt het vanzelf!
Misschien moet ik eens even bellen danquote:
Doe is!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens even bellen dan
quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:25 schreef tdrone het volgende:
ach NBT je hebt toch nog tijd genoeg om te trouwen
Ik denk dat hij dat wel raar vind, maar als je belt en alleen zegt, vraag die vrouw van je ieens ten huwelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe hij zal reageren als er een wildvreemde belt, met de boodschap dat hij jou maar eens ten huwelijk moet vragen... Ik zou het erg vreemd vinden denk ik...
Nee, het is veel leuker om een gesprek met m aan te knopen en dan het hem eigenlijk te laten zeggen...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
[..]
Ik denk dat hij dat wel raar vind, maar als je belt en alleen zegt, vraag die vrouw van je ieens ten huwelijkhaha nee doe maar niet ook!
![]()
Tot laterquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
ben even afscheid nemen van een collega, tot later
tot straksquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
ben even afscheid nemen van een collega, tot later
hoe is het met lipjes?quote:
Brak, moe, uitgeput,quote:
Ik ben misselijk, heb trek, en uhmm, verder gaat het goed..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Brak, moe, uitgeput,
ben dus maar aan het werk thuis met energydrink aan de lippen en disturbed op standje hoog
en jij ?
aahh, beetje koudje gevat ?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben misselijk, heb trek, en uhmm, verder gaat het goed..![]()
lekker hoor thuis werken, zou ik ook wel willen.
quote:
chillquote:
quote:
Goed topic Libbs.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
ben dan ook niet helemaal wakker
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
ben dan ook niet helemaal wakker
Ik snap um!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lipjes
Zonder zwaaiend vlaggetje mannetje moet hij eigenlijk
quote:
Alsof het dan nog nodig is om te lerenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef Lutte het volgende:
Hoe kan ik nu leren als er een kat op me zit, die nageltjes in mijn been stampt en mijn krentenbrood jat.
Ik zal mijn nageltjes eens in jouw benen zetten!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alsof het dan nog nodig is om te lerenNageltjes in benen!
nee jij moet lerenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal mijn nageltjes eens in jouw benen zetten!
Ja ho eens!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal mijn nageltjes eens in jouw benen zetten!
Dan doe ik het wel bij Benny.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ho eens!![]()
Alleen poesjes en katten mogen nagels in mij zetten![]()
Die is daar ook niet van gediend.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is daar ook niet van gediend.
En dat denk jij?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is daar ook niet van gediend.
die arme benny hier voor een blok gezet of hij verliest zijn mannelijkheid of gratie bij zijn vriendinquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
die arme benny hier voor een blok gezet of hij verliest zijn mannelijkheid of gratie bij zijn vriendin
*popcorn pakt*
Dat word op de bank slapen voor Bennyquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
die arme benny hier voor een blok gezet of hij verliest zijn mannelijkheid of gratie bij zijn vriendin
*popcorn pakt*
Vogelquote:
92quote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand toevallig een manier om onder mn tussentijdse toets uit te komen? Ik wil niet
afbellen... of gewoon niet komen opdagen... is wel zonde van je geld... maar je hoeft m dan niet te doen...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand toevallig een manier om onder mn tussentijdse toets uit te komen? Ik wil niet
In je broek poepen, en dan roepen dat je ontoerekeningsvatbaar bentquote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Ohja nee dat vind ik ook zonde..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
afbellen... of gewoon niet komen opdagen... is wel zonde van je geld... maar je hoeft m dan niet te doen...
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
In je broek poepen, en dan roepen dat je ontoerekeningsvatbaar bent![]()
Works every time
Hahahah heb je bewijs?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Works every time
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Works every time
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
* MaleDuck zijn collega's zitten weer vreemd te kijken, omdat hij hardop lachte..
Ach als de hellingsproef niet lukt op een besneeuwde helling, heb je ook wel een excuusquote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja nee dat vind ik ook zonde..
Zit wat in, zou wel jammer zijn, want dat is het enige dat ik sowieso wel kanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach als de hellingsproef niet lukt op een besneeuwde helling, heb je ook wel een excuus
Is het voor je rijbewijs?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach als de hellingsproef niet lukt op een besneeuwde helling, heb je ook wel een excuus
Dat ken ik, ik zit 's morgens op werk ook wel eens superhard te lachen om Fok!, die blikken van mijn collega's zijn dan echt onbetaalbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
* MaleDuck zijn collega's zitten weer vreemd te kijken, omdat hij hardop lachte..
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het voor je rijbewijs?Even de verkeerde pook pakken schijnt bij vrouwen te helpen. Ik had minder succes
Nee, niet echt, heb 4 uur les gemist vanwege het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 11:14 schreef tdrone het volgende:
heb je er verder wel een goed gevoel over ??
vergeet niet overdreven te kijken
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het voor je rijbewijs?Even de verkeerde pook pakken schijnt bij vrouwen te helpen. Ik had minder succes
Gewoon rustig blijven en goed nadenken hoe het allemaal gaat en rustig de handelingen uitvoeren... meer is het niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, niet echt, heb 4 uur les gemist vanwege het weer
Had dat eerder gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven en goed nadenken hoe het allemaal gaat en rustig de handelingen uitvoeren... meer is het niet...
Ja maar ik vergeet altijd mn meetpunten bij inparkeren en heb nog maar één keer moeten straatje keren, dus ben bang dat het niet goed gaat komen, want had ook echt het idee dat ik die 4 uur nog wel nodig had.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven en goed nadenken hoe het allemaal gaat en rustig de handelingen uitvoeren... meer is het niet...
Ja, dat weet ik, maar ben juist bang dat ik daarin ga falen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef tdrone het volgende:
focus je dan gewoon op die bijzondere verrichtingen want daar gaat de TTT om
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
Ik ben te moe om dit topic bij te houden..
Aaawhquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
gaat gewoon over de TTT van 92...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
dan val je niet op, dat doen de meesten hier, inclusief mezelf...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
ik post wel af en toe tussen door onzin!
Nu nog steeds?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
Merel ik moest net lachen om gisteravond
Je PI past er ook goed bijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef 92Merel het volgende:
Best ziek dit Man betrapt vrouw in bed met kind (14)
Als ik nog 14 was geweest had ik het ook wel gewetenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef 92Merel het volgende:
Hoezo ziek? dat wijf is gewoon een bitch, maar die gozer van 14 kiest er zelf voor, dus die 3 jaar celstraf is nonsens.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef 92Merel het volgende:
eens... en dat zinnetje over dat de man haar vergeeft, is ook lekker... moet hij toch de vrouw 3 jaar missen...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoezo ziek? dat wijf is gewoon een bitch, maar die gozer van 14 kiest er zelf voor, dus die 3 jaar celstraf is nonsens.
Oja, ik ga jou nog even adden op XBLquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Tdrone???
iPod touch 8gb + gratis iTunes card 15 EUR + gratis hoesje voor 229 bij dixons
Ik weet niet hoeveel gb je wilt?
Tuurlijk kiest hij er zelf voor, maar dat je als volwassen vrouw ervoor kiest om vreemd te gaan op je man met een jongen van 14quote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoezo ziek? dat wijf is gewoon een bitch, maar die gozer van 14 kiest er zelf voor, dus die 3 jaar celstraf is nonsens.
Ik geloof ook niet dat die gast van 14 er erg onder geleden zal hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, kinderen van 14 hebben steeds vaker/ sneller sex, dus wat boeit het nou?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk kiest hij er zelf voor, maar dat je als volwassen vrouw ervoor kiest om vreemd te gaan op je man met een jongen van 14
Zegt degene die gister de halve avond dieren geluiden heeft zitten makenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon wild, die hebben zichzelf niet in de hand
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zegt degene die gister de halve avond dieren geluiden heeft zitten maken
Heyquote:
Michhquote:
Motortjequote:
NBTquote:
Gelukkig maarquote:
I WANNA BE THE VERY BEST, NO ONE EVER WAS, TO CATCH THEM IS MY REAL QUEST, TO TRAIN THEM IS MY CAUSE, I WILL TRAVEL ACROSS THE LANDS, SEARCING FAR AND WIDE, IT'S POKEMON TO UNDERSTAND THE POWER THAT'S INSIIIIDEEEEquote:
snap hem nog nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lipjes
Zonder zwaaiend vlaggetje mannetje moet hij eigenlijk
Leuk meisje hier van het weekend, maandagquote:
van wie?quote:
Luttekutquote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Lutte het volgende:
DW!!! Ik zat me net nog af te vragen waar je was gebleven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |