En mijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hey ik sta niet meer bij de misschieners voor de meet
Kan mijn PC wel aan denk ik, maar even geen zin in de TC. Ga dan wel in andere topcis mensen vervelen of even lekker lezen, hoewel ik net pas een cd heb opgezet en meestal in stilte wil lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos!
Als je PC het aankan: we zitten op TC.
Weet ik eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom staat er geenachter Charmed?
Okee, ik ken CC nog niet goed genoeg om te weten welke.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet...
En cc mist ook iets
uhuquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij vind het zeker wel leuk
faalquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Owwwwww over de GRTDOJW meet.....
Heb regelmatig geroepen misschien te komen
Maar was vergetn dat mijn oudste zoon op 12/2 jarig is
Koenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Lekkere Pa ben jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Gezellig, bijna gestikt door een leuk verhaalquote:
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gezellig, bijna gestikt door een leuk verhaal
In ruil daarvoor kreeg ik een knuffeltje en heb een Nickpic voor de GRTDOJW die ga ik nu uploaden
de jouwe???
van die idioten kan je alleen maar vrolijk wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
Ik heb een lamme dag gehad, maar door de TC net voel ik me weer super!
hoe slechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Koen66 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van die idioten kan je alleen maar vrolijk worden
eentje doet nu prrrt prrrt ofzo
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Prrrt prrrt..... Hahahahaha
Wat een liefde, en met een beer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een liefde, en met een beer!Nee joh. ik deed het op willekeurige volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Okay, lekker. Is het boek een beetje mooi?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nog even een lekker bakje thee zetten en verder lezen in mijn boek
Af en teo kom ik wel een kijkje nemen hoor
Okee, veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Hey Bosquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Bos81 het volgende:
TOt nu toe is het erg ontroerend mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, lekker. Is het boek een beetje mooi?
Geen idee, ik kom ook weer eens een keer buiten een SC.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je voor stouts gedaan??
ik weet het nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom ook weer eens een keer buiten een SC.
I missed you!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet het nietik ben de hele dag weggeweest
wie jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ze niet inzien.Maar ik denk negatief.
Ooh, dat is niets voor mij vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen is bijna in de TC
nee tenzij je zin hebt om te huilen van het lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat is niets voor mij vrees ik
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat is niets voor mij vrees ik
Huilen is voor vrouwen en kleine jongensquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee tenzij je zin hebt om te huilen van het lachen
Haha, ik heb al twee negatieve notes, en nu dus de derde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie jij
Nee dat geloof ik niet
Ik moest huilen van het lachen. Maar ik behoor dan ook tot de eerste categorie denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen is voor vrouwen en kleine jongens
foeiquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik heb al twee negatieve notes, en nu dus de derde.
Ik heb de eerste maand te veel gebaggerd.
Ik huil ook vaak hoor en ben geen klein jongetje meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huilen is voor vrouwen en kleine jongens
Maar jij bent Bos!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik huil ook vaak hoor en ben geen klein jongetje meer.
Ik heb 6 notes, waarvan ik er 5 nog heb kunnen inzien toen ik mod was. Van de 6de heb ik geen idee, waarvoor die is. Echt baggeren doe ik niet aan, dus vraag me echt af of ie negatief of positief is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik heb al twee negatieve notes, en nu dus de derde.
Ik heb de eerste maand te veel gebaggerd.
Bosquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik huil ook vaak hoor en ben geen klein jongetje meer.
Haha, ik kan me niet voorstellen dat ie negatief is, vast een (ex-)mods onder elkaar geintje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 6 notes, waarvan ik er 5 nog heb kunnen inzien toen ik mod was. Van de 6de heb ik geen idee, waarvoor die is. Echt baggeren doe ik niet aan, dus vraag me echt af of ie negatief of positief is.
Ja dat is zo.BIj die sentimentele fims of Al You need is LOve kerstspecail houd ik het echt niet droog. Ook het boek waar ik nu in bezig ben, laat me niet emotieloosquote:
Die 6 note is van pas geleden, dat weet ik wel. Dus het is zal niet iets zijn van dat ik terug in de crew moet ofzo..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik kan me niet voorstellen dat ie negatief is, vast een (ex-)mods onder elkaar geintje.
Beter dat dan van die ijsklontjes die alles opfrotten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo.BIj die sentimentele fims of Al You need is LOve kerstspecail houd ik het echt niet droog. Ook het boek waar ik nu in bezig ben, laat me niet emotieloos
ik ken het, ik jankte vandaag omdat mn vader is gevallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dat dan van die ijsklontjes die alles opfrotten.
Ik begin ook te pas en te onpas te janken, daar zijn Benny en CC wel voort achter.![]()
Okee, dat kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bos
Ik echt nooit. Dat betekend niet dat ik nooit verdriet heb hoor. Kan gewoon nooit huilen. Geen idee waarom. Ook wel 'not done' trouwens in Engeland
Hij heeft toch niks ergs?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken het, ik jankte vandaag omdat mn vader is gevallen
Ik ben wel emotioneel als het anderren betreft. mijn eigen gevoelens krop ik wel vaak op. Kan die ook niet uiten, met als resultaat dat ze soms er opeens uitfloepen. Teminste dat is in de zomer een paar keer gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dat dan van die ijsklontjes die alles opfrotten.
Ik begin ook te pas en te onpas te janken, daar zijn Benny en CC wel voort achter.![]()
nee hij struikelde over een stoelpoot,. ja ik zit op TC en Benny is er ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks ergs?
En zit je nog op TC? Is Benny er nog?
Met emoties tonen is niks mis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben wel emotioneel als het anderren betreft. mijn eigen gevoelens krop ik wel vaak op. Kan die ook niet uiten, met als resultaat dat ze soms er opeens uitfloepen. Teminste dat is in de zomer een paar keer gebeurd
Ja dat is zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met emoties tonen is niks mis.En als ze er dan door opkropping soms opeens uitfloepen, is dat altijd nog beter dan dat ze er helemaal niet uitkomen.
Ooh, okay. Slim.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee hij struikelde over een stoelpoot,. ja ik zit op TC en Benny is er ook
Ik ben er pas net net... ik ga nu antwoordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, okay. Slim.
En kun je dan vriendelijk hinten dat ie zich hier best mag melden, of een PM terug mag sturen ofzo.
Dat zal allemaal wel meevallen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
de TC kan mijn hoofd niet meer aan
Haha, is goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er pas net net... ik ga nu antwoorden
Op welke vraag?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hij kan niet meer laden, net nu ik mn muts heb gepakt
Benny antwoord mij dan ook gelijk als je toch bezig bent
lulligquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn oudleraar op de middelbare die in Mejico verkracht is, denkt daar heel anders over
Haha,,nee het lullige was, dat een leerling van school werd getrapt omdat ie in de klas met een sombrero op zat en "Ariba, ariba" riepquote:
Sorry dat ik hier de sfeer kom verzieken, maar ik vind dequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn oudleraar op de middelbare die in Mejico verkracht is, denkt daar heel anders over
truste lekkerdingquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry!!
Maar ik ga slapen, trusten!!
Is het zeker, maar vind het ook wel een beetje grappig. En als dat iets over jij zegt, prima.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier de sfeer kom verzieken, maar ik vind deerg ongepast indeze
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry!!
Maar ik ga slapen, trusten!!
dat zeg je alleen maar zodat ik me beter voelquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen nu
...van angst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Neuhj.... jij wintquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar zodat ik me beter voel![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar zodat ik me beter voel![]()
Miegggggas :Wie is deze mooie meid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu moet ik huilenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, chick, maar dan kies ik voor haar, mits vrijgezel.
Dan kies ik wel voor jou CC, tenzij je onder de 18 bentquote:
ehh, dan moet ik weer iemand teleurstellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kies ik wel voor jou CC, tenzij je onder de 18 bent
Hoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kies ik wel voor jou CC, tenzij je onder de 18 bent
Ja,ik zie het nu in je profiel maar 17 en dus 12 jaar verschil vind ik echt not-done.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehh, dan moet ik weer iemand teleurstellen
Gaat de 100 k nog lukken dit jaar?quote:
Ja, zou eigenlijk makkelijk moeten lukkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat de 100 k nog lukken dit jaar?
Met ca 200 posts per dag moet het net haalbaar zijn, toch?
Dat zal Benny makkelijk redden jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat de 100 k nog lukken dit jaar?
Met ca 200 posts per dag moet het net haalbaar zijn, toch?
Daar heb ik ook geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zal Benny makkelijk redden ja
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou ook kunenn, maar het gaat toch over Stuart nu, tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Woohoo, het gaat over moiquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou ook kunenn, maar het gaat toch over Stuart nu, toch
dat is toch neit lullig Bosquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
CC, sorry voor mijn lullige post van zojuist
Waarom moet dat eigenlijk in een hoekjequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu ga ik in een hoekje huilen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu ga ik in een hoekje huilen
omdat appelquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet dat eigenlijk in een hoekje![]()
laterrr kerelquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er even vandoor. Tot later mensen![]()
Ja moet morgen van 9 tot half 1 werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat je " later dudes" bedoelde
Ga je vroeg slapen?
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja moet morgen van 9 tot half 1 werken
Ha Haquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja moet morgen van 9 tot half 1 werken
AH kassa...quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ha Ha
En daarna lekker je geld uitgeven aan een leuke cadeautje voor moi?
Okee een bliepmiep dus,quote:
Ik wilde hetzelfde voor jou doen, maar okee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
AH kassa...
[..]
![]()
Mocht je willen
Trusten Stuuuquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er even vandoor. Tot later mensen![]()
Helemaal niet denigrerend bedoelt hoo. Maar ik zou hoorndol worden van al dat geblieb steedsquote:
ja thuis praat ik ook nog in bliepjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niet denigrerend bedoelt hoo. Maar ik zou hoorndol worden van al dat geblieb steeds
Sorry, maar bliepmiep is wel degeljjk denigrerend. Anders zeg je gewoon caissière, simpel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niet denigrerend bedoelt hoo. Maar ik zou hoorndol worden van al dat geblieb steeds
Tot bij Godquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu slapen, truste iedereen
Okee zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, maar bliepmiep is wel degeljjk denigrerend. Anders zeg je gewoon caissière, simpel.
Sweet dreams CCquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu slapen, truste iedereen
Kwetsbaar van Tatiana De Rosnay (bekend van Haar Naam was Sarah)quote:
Oh oke, beide boeken heb ik niet gelezen maar mooi dat het een goed boek isquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwetsbaar van Tatiana De Rosnay (bekend van Haar Naam was Sarah)
Ik ook, vroeger echt heel veel gedaan, maar de laatste tijd echt niet tot amper meer..quote:
ik haal hoguit een boek in de bibliotheek als ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, vroeger echt heel veel gedaan, maar de laatste tijd echt niet tot amper meer..
Ik 2 jaar geleden met de herfstvakantie voor het laatst geloof ik.. 8 boeken in 1 weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haal hoguit een boek in de bibliotheek als ik op vakantie ga
Tegen mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
tegen wie heb ik vanavond nog geengezegd
Ik kan geen boeken lezen, heb ik het geduld niet zo voor. Heb hier nog een stuk of 5 half gelezen boek liggen. Wel handig want kan het eidn zelf invullenquote:
Sarah is echt een mooi boek, is echt een aanrader (tenminste als je graag leest). Ik heb ook het andere boek wat in onze taal vertaald is (Die Laatste zomer, kon die 2 boeken bestellen als kerstpakket, vandaag ontvangen) Sarah had ik gewoon in de winkel gekocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke, beide boeken heb ik niet gelezen maar mooi dat het een goed boek is
ik vind weinig boeken leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan geen boeken lezen, heb ik het geduld niet zo voor. Heb hier nog een stuk of 5 half gelezen boek liggen. Wel handig want kan het eidn zelf invullen
Koentje hooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor alle zekerheid dan maar:
Mereltje![]()
hoooooi
Maar ja jij hebt ook een full time baan en een gezin. Ik heb geen van beide en dus wat meer tijd.quote:
dat is wel zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja jij hebt ook een full time baan en een gezin. Ik heb geen van beide en dus wat meer tijd.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Michhas het volgende:
Zoek de verschillen.
Hugh Grant
[ afbeelding ]
92Merel:
[ afbeelding ]
Merel is z'n geheime dochterquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Michhas het volgende:
Zoek de verschillen.
Hugh Grant
[ afbeelding ]
92Merel:
[ afbeelding ]
Ja ik zie een ballerige brit een een mooie Nederlandse Meid.quote:
Haha nou ik lach echt niet altijd zo, kijk zo droevig hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
maar je hebt een leuke lach hoor Merel
als dat bij jou droevig kijken is wil ik je wel echt droevig zien kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha nou ik lach echt niet altijd zo, kijk zo droevig hier
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik zie het wel een beetjeJe hebt je haar anders zitten...
Nee ! Zie het niet !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik zie het wel een beetjeJe hebt je haar anders zitten...
No problemo. Niet dat je mii erop aanvalt, maar kan begrijpen dat dat niet echt leuk overkomt op kassameisjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt wel gelijk.
Een kennis van mij noemde zihc altijd bliepmiep toen ze achter de kassa zat.vandaardat ik dacht het wel te kunnen zeggen hier.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je je haar maar weer anders doen, met die achteruitgevlechtte staart bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is die uit de clip van muse
Nee, ik verveelde me stierlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
heb je daar ook serieus mee buitengelopen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
heb je daar ook serieus mee buitengelopen?
Zolder? Is vrouwtje nog wakker ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ff kijken of ik op zolder genoeg bandbreedte heb voor TC
Ah zien we je zo wel verschijnen denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ff kijken of ik op zolder genoeg bandbreedte heb voor TC
die ligt 1 etage lager....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zolder? Is vrouwtje nog wakker ?
Oh lief van jequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ligt 1 etage lager....
als ik vroeg begin te werken ben ik zo aardig om op zolder te slapen
anders kan ze na mn wekker van 5:30 niet meer slapen
aardig ben ik he
of stom
Wil je daar eerlijk antwoord opquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ligt 1 etage lager....
als ik vroeg begin te werken ben ik zo aardig om op zolder te slapen
anders kan ze na mn wekker van 5:30 niet meer slapen
aardig ben ik he
of stom
heheheeh ik weet het alquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je daar eerlijk antwoord op
heb ik nooit problemen meequote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Lief maar ook wel raar
Maar snap het ook wel, als mijn man opgeroepen wordt om te werken 's nachts, kan ik heel moeilijk weer verder slapen. War uiteindelijk wel lukt hoor
Maar is dat heel de week? Of soms?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik nooit problemen mee
slaap binnen paar minuten toch weer
Wiequote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
T. Raumschmiere - Monstertruckdriver
OKee naam zegt me wel vaag ietsquote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
T. Raumschmiere - Monstertruckdriver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |