Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik kijken of ik ook op de meet kan komen, beloof niks, want ik ben nog erg newbee in dit topic
Ik ben ook te nieuw en kan toch niet komenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik kijken of ik ook op de meet kan komen, beloof niks, want ik ben nog erg newbee in dit topic
Dat is logisch, we kunnen ook meeten bij jouquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook te nieuw en kan toch niet komen
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is logisch, we kunnen ook meeten bij jou
Ja, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
en op KSC doen ze een meet as vrijdag, ook zo'n timing
Ehm, alleen als het OV dat toelaat om zover te reizenquote:
Ik ook, daarom woon ik er al meer dan 6 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij ook
maar goed ik hou van Engeland
Wuut?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
en op KSC doen ze een meet as vrijdag, ook zo'n timing
had ik ook wel heen gewild, chat ik laatste tijd ook veelquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut?
Echt logisch is het niet nee
Ik wil volgend jaar weer een weekendje plannen, heb een voetbalshirt nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, daarom woon ik er al meer dan 6 jaar
Welke clubquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer een weekendje plannen, heb een voetbalshirt nodig
Ze hebben het voor nou naar vrijdag gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
Het is vrijdag omdat ik in NL moest zijn, vandaar
Ik ben voor Liverpoolquote:
kweenie precies, kreeg gisteren een link op m'n beeldscherm geduwd, geen idee waarop het is gebaseerd is...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Zal wel komen omdat ik veel post
KSC is doodquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie precies, kreeg gisteren een link op m'n beeldscherm geduwd, geen idee waarop het is gebaseerd is...
'S avonds 2 voor mij en overdag 3quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
3 chats trek ik duidelijk niet
2 nog net
ik verlies gewoon de focusquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
'S avonds 2 voor mij en overdag 3
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verlies gewoon de focus
ik ben oud
of gewoon een kerel
Dat was al een paar weken zoquote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben het voor nou naar vrijdag gedaan?
Dat is de gedachte achter de KSC meet van vrijdagquote:
Die speelt toch voor Arsenalquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor Liverpool
Maar ben helemaal gek van fabregas
En nu zag ik dat ze damesshirts hadden van Spanje met fabregas op de achterkant
Nee, speciaal voor mij is er dus een meetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar niet speciaal voor jou naar Vrijdag dus?
Ik snap het neit meerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor mij is er dus een meet
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdagquote:
Ah zo...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdag
wie komen er allemaalquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
KSC'ers willen mij ontmoeten. Ik ben nu voor 2 weken in NL en daarom is er een meet gepland voor a.s. vrijdag
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paarquote:
Symph? Doe 'm de groeten van mequote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paar
Lijkt me een heel tof stelquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
ST, Marijke, Sym, LL, DM en nog een paar
Doe ze allemaal de groeten namens mij en de meissies een extra knuffelquote:
Woohooquote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe ze allemaal de groeten namens mij en de meissies een extra knuffel
Ja, dat is zo gebeurd inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Als je zo snel doorpost heb je in een paar dagen de 100k binnen Stu
Welterusten en tot morgen Koenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
luitjes, ik ga nu slapentruste en tot morgen!
Goedemorgen wederhelft!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:07 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen aan allen...
o, volgens mij ben ik de eerste die hier het licht aan doet
Wederhelftquote:
meneer koenquote:
ik welquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:06 schreef NBT het volgende:
Het is koud, ik ben misselijk... en ben heel moe.... waarom ben ik op het werk?
Dat hoop ik ook! Gelukkig mag ik om half 4 naar huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
hoop voor je dat je je in de loop van de dag wat beter ga voelen!
Lekker, ik ook! Dat is het voordeel van om 7 uur beginnen, maar meestal wordt het toch vaak half 5, 5 uur voordat ik wegga...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Gelukkig mag ik om half 4 naar huis!
Ik begin elke dag om half 8 en dan moet ik tot 5 uur, heb ik dat ik nog overuurtjes heb staan anders had ik tot 5 uur gemoetenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, ik ook! Dat is het voordeel van om 7 uur beginnen, maar meestal wordt het toch vaak half 5, 5 uur voordat ik wegga...
koffie drinken en gewoon aan de slag gaan...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef NBT het volgende:
Maar wat nou! heb al een paracetamol op, en ben water aan het drinken... niks werkt!
Dat kan ik me collega's echt niet aan doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie drinken en gewoon aan de slag gaan...
en als dat niet werkt, je ziek melden en naar huis gaan
Nee, maar dit kan je jezelf niet aandoenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan ik me collega's echt niet aan doen!
Niks aan te doen he.....quote:
Ik hou het wel vol........quote:Op woensdag 22 december 2010 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar dit kan je jezelf niet aandoen
wel eerlijk zijn tegenover jezelf...quote:
Ik ga zo nog wel even roken, daarna voel ik me vast beter!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn tegenover jezelf...
Nope... Is zowiezo de tijd van t jaar. Ik zat gisterenavond continue te niezen en had pijn in m'n harses. Maar nu gaat het wel weer.quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel even roken, daarna voel ik me vast beter!
Ik denk dat ik dat vanavond ook maar een probeer!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope... Is zowiezo de tijd van t jaar. Ik zat gisterenavond continue te niezen en had pijn in m'n harses. Maar nu gaat het wel weer.
Wat bij mij altijd helpt is een lekkere neut pakken
quote:
Thnx!quote:
En luchtte het op het roken?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vanavond ook maar een probeer!
[..]
[..]
Thnx!
Ik moet nog gaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En luchtte het op het roken?
Blegh ik heb geen zin vandaag... toch maar even mezelf dwingen om wat te gaan doen...
Ja, en het feit dat gister de kerstborrel was... en je na zoiets eigenlijk gewoon gelijk vrij moet hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan!![]()
Ik heb ook echt geen zin om nog wat te doen, komt ook wel een beetje door het eind van het jaar denk ik!
Eigenlijk wel! Wat raar dat ze dat op een dinsdag doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat gister de kerstborrel was... en je na zoiets eigenlijk gewoon gelijk vrij moet hebben
Het hotel waar ze het altijd doen, was niet later beschikbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Wat raar dat ze dat op een dinsdag doen!
Inderdaad! Dan kan ik eindelijk de inkopen gaan doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het hotel waar ze het altijd doen, was niet later beschikbaar
Maar ja, nog 2 daagjes volhouden en dan is het kerst
Dat laat ik doenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan kan ik eindelijk de inkopen gaan doen!
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ik in het fobo van Michhas tegen...van CC
cool thnx!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ik in het fobo van Michhas tegen...van CC
Ook handig!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat laat ik doen![]()
Voor mij is het lekker relaxen
quote:
Ja, doet ze zelf hoor... thuis ben ik gewoon van de ondersteuning!quote:
Lekker toch!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, doet ze zelf hoor... thuis ben ik gewoon van de ondersteuning!
Ja, dat is zeker! Ik geniet er ook zeker van! En dat ik dan voor de kleine mag zorgen is alleen maar leuk!quote:
Ahhhh goed bezig!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker! Ik geniet er ook zeker van! En dat ik dan voor de kleine mag zorgen is alleen maar leuk!
Gisteravond trouwens besloten om kerstpakket direct naar de voedselbank te brengen
ja, we zijn maar met 3 en als er 1 van ons even aan het werk is... valt het meteen stil...quote:
Hawaï, grasrokjes, kokosnoten, warmtequote:
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hawaï, grasrokjes, kokosnoten, warmte
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
PreciesEn natuurlijk kokosnoot bh's, ook voor huppel
Bestaan er zulke grote kokosnoten?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
PreciesEn natuurlijk kokosnoot bh's, ook voor huppel
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestaan er zulke grote kokosnoten?
ik krijg toch bepaalde bepaalde beelden voor me nu Huppelquote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitgeholde watermeloenen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iceteadroon dusquote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
de trein reed niet op het station en heb dus een half uur lang kou kunnen lijden
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef Koen66 het volgende:
zat te googlen op big coconut, maar er bestaan toch wel HEEL erg grote kokosnoten
en inmiddels al wat opgewarmd?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
de trein reed niet op het station en heb dus een half uur lang kou kunnen lijden
Nog even geduld dames en heren, ze is even roken.....maar daarna is ze er weerquote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef NBT het volgende:
Nu eerst even roken dan ben ik er weer !
Ah.. a 10 minutes smokequote:
The queen of thiz topic haz arrived!quote:
that makes me a prince...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
The queen of thiz topic haz arrived!
[ afbeelding ]
Correctquote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
that makes me a prince...
als wederhelft van de queen...
quote:
op 3fm nu is dat van hem?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een baggernummer van die lange frans zeg... is toch meer praten dan rappen of hoe je het ook wil noemen...
jaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
ze draaien op elke radio bagger behalve arrow classic rock!
Inderdaad. Dat nummer komt me ondertussen helemaal m'n strot uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een baggernummer van die lange frans zeg... is toch meer praten dan rappen of hoe je het ook wil noemen...
ja, dat is waar... maar vind 3fm toch wel ietwat beter dan de rest...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
ze draaien op elke radio bagger behalve arrow classic rock!
Edwin Evers is 's ochtends wel leuk vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is waar... maar vind 3fm toch wel ietwat beter dan de rest...
Klopt... zal ik ook niet ontkennenquote:
dat is toch meer dan genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
ik heb voor me vriend gekocht:
schoenen, armband, boxer met mijn gezicht eropen een cooling fan voor xbox
wat kan ik nog meer doen
Is dat al niet genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
ik heb voor me vriend gekocht:
schoenen, armband, boxer met mijn gezicht eropen een cooling fan voor xbox
wat kan ik nog meer doen
Hahaha ja, die heeft niemand anders!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat al niet genoeg
Limited edition of niet?
Dus maar 1 in oplage? of heb je meteen een set van 20 laten maken... zodat hij je iedere dag kan dragen...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha ja, die heeft niemand anders!
quote:
Haha jaquote:
we gaan 2de kerstdag niet veel doen, hij slaapt altijd lang, dus dan kan ik de woonkmaer een beetje oppimpen, en dan ontbijtje maken enzo, en dan uhmm.. weet ik nog niet, maar savonds uit eten en daarna heeft hij een verassing voor mij..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus maar 1 in oplage? of heb je meteen een set van 20 laten maken... zodat hij je iedere dag kan dragen...
[..]ik denk het wel...
maar wat ga je nou tweede kerstdag doen? ben je daar al uit?
Een leren, met een metalen iets erdoorheen, is wel vet, niet gay, vet!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Wat voor armband, als ik vragen mag?
Nice, als het een aanzoek is, dan horen wij het graagquote:Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef NBT het volgende:
[..]
we gaan 2de kerstdag niet veel doen, hij slaapt altijd lang, dus dan kan ik de woonkmaer een beetje oppimpen, en dan ontbijtje maken enzo, en dan uhmm.. weet ik nog niet, maar savonds uit eten en daarna heeft hij een verassing voor mij..
[..]
Een leren, met een metalen iets erdoorheen, is wel vet, niet gay, vet!
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Shit ik moet op pad voor nog wat kerstkadootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |