Kan je ook zonder mij?quote:
Ik voel me nog alcoholistischer.. Ik drink ook als ik alleen benquote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen vrienden, dat is ook een reden waarom ik niet uitga, zo geld bespaar voor binnenkort hopelijk een mooie tven zo blijf ik van de drank af. Heb het al moeilijk genoeg op school..
Ehh.. right..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beetje op mijn kont slaan en als ik na de 4e arroganteblijfvanmijnlichaamafblik pissig wordt en zeg dat ze van me af moeten blijven een 'oehhhh' krijg van de groep ECHT STERF![]()
![]()
Doe mij maar liefdevolle pillengebruikers die je met respect behandelen.
die jongens nemen gewoon geen vrolijk biertjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beetje op mijn kont slaan en als ik na de 4e arroganteblijfvanmijnlichaamafblik pissig wordt en zeg dat ze van me af moeten blijven een 'oehhhh' krijg van de groep ECHT STERF![]()
![]()
Topwijfquote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik voel me nog alcoholistischer.. Ik drink ook als ik alleen ben
Ooeeeh!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
blancoquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens Jongens:
Noem een ander voorbeeld van protectionistische maatregel dan invoerheffingen!
Wordt BN'er!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil ook eens in het Glazen Huis logeren...
Lijkt me echt geweldig, waarom veilen ze dat niet een nacht in het huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil ook eens in het Glazen Huis logeren...
Ik ben al vervelend zonder drankquote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus ik ken geen één jongen die als hij dronken is niet vervelend is.
Waarschijnlijk als jij zegt ik geef 20.000 euro als ik dat mag doen ze dat vast wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig, waar veilen ze dat niet een nacht in het huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |