abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 22:03:31 #176
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_90471345
Dat is dus het artikel uit het Volkskrant magazine waar ik eerder op vroeg. Is mij iets te kleine lettertjes..
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_90471375
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat is dus het artikel uit het Volkskrant magazine waar ik eerder op vroeg. Is mij iets te kleine lettertjes..
Ik heb het ook behoorlijk moeten opblazen om het te kunnen lezen ;)
  maandag 27 december 2010 @ 06:46:18 #178
3542 Gia
User under construction
pi_90483587
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

LOL, dat was ze niet op het moment van de start ;)
Dat ligt er maar aan wat je als start ziet. Nederland of De Canarische eilanden?
pi_90483606
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 06:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan wat je als start ziet. Nederland of De Canarische eilanden?
Gibraltar.
  maandag 27 december 2010 @ 07:17:06 #180
3542 Gia
User under construction
pi_90483650
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 06:50 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Gibraltar.
Toen was ze inderdaad nog 14.
Maar ik was in de veronderstelling dat de post waar ik op reageerde op dit tijdstip sloeg. Dus, nu blijkt dat er te weinig financiele middelen zijn.
Ik had niet gezien dat jij het daar had over de voorbereidingen, die nu achteraf duidelijk te kort geschoten zijn.
pi_90484456
Dan moet ze ook eindigen op Gibraltar, anders is de wereldreis niet compleet :P
pi_90485395
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[

Weggaan zonder financiële middelen is inderdaad een "beetje dom" :)
Golddicker had zich inderdaad iets anders voorgesteld..
pi_90505896
Laura is open en eerlijk over haar geldprobleem. Ik denk dat ze beter kan werken als serveerster. Als ze toch op elk eiland drie maanden blijft kan ze beter af en toe de handen uit de mouwen steken.
Heeft iemand eigenlijk zus Kim gezien? Ik was met Kerst niet thuis en ik heb geen zin om de hele uitzending op Uitzending Gemist te gaan kijken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_90507298
Hier:

Laura is wat dubbel, maar idd. wel eerlijk over het geldprobleem.. Desalniettemin is het niet handig zonder voldoende financiele middelen zo'n onderneming te beginnen.
Ik denk idd. dat ze er goed aan doet om gewoon een vakantiebaantje te nemen op haar vakantieplekken. Ze zegt dat ze gewend is hard te werken, dus dat zal wel geen probleem zijn.
pi_90507841
Ze heeft 4 - 5 maanden de tijd om een baantje te nemen en het geld bij elkaar te verdienen voor ze weer een stukje gaat zeilen/varen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:22:26 #186
124676 RobertoCarlos
pi_90524801
Laura is er eerlijk over omdat ze van mensen geld wil hebben. Ze moet hier dus wel eerlijk over zijn...
pi_90532588
Van Zeilmeisje naar Bedelmeisje:

[ Bericht 15% gewijzigd door Banjerkanjer op 28-12-2010 18:52:51 ]
pi_90536179
Na een bedel verhaal op de dag voor kerst, verschijnt dit volgende blogje van Laura. Is Laura gewoon niet zo handig in bedelen, of heeft ze gewoon schijt aan alles en iedereen?

"28-12-2010

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad,ik in ieder geval wel! Ik ben met kerst naar st.barth geweest met vrienden op hun boot.
We zijn vrijdag weggegaan en gister teruggekomen. Het was echt een geweldige kerst. St.barth is erg mooi ik heb veel schildpaden gezien.En het meeste van de tijd doorgebracht met knieboarden,zwemmen eten en niks doen,daar ben ik heel erg goed in.. Het was best apart om kerst zo te vieren. Op de kerstmutsen en de kerstversiering na had ik door het weer niet echt het idee dat het kerst was, maar nu is het alweer voorbij!! En staat oud en nieuw voor de deur.
Iedereen een gellukig nieuwjaar en ik wil iedereen die me financieel al hebben gesteunt heel erg bedanken!"

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

Fijne vakantie nog Laura, voor zo lang als het nog duurt...
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:39:23 #189
329912 sneeuwvrouw
sneeuwvrouwtje
pi_90539494
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Na een bedel verhaal op de dag voor kerst, verschijnt dit volgende blogje van Laura. Is Laura gewoon niet zo handig in bedelen, of heeft ze gewoon schijt aan alles en iedereen?

"28-12-2010
We zijn vrijdag weggegaan en gister teruggekomen. Het was echt een geweldige kerst. St.barth is erg mooi ik heb veel schildpaden gezien.En het meeste van de tijd doorgebracht met knieboarden,zwemmen eten en niks doen,daar ben ik heel erg goed in.. Het was best apart om kerst zo te vieren.
Fijne vakantie nog Laura, voor zo lang als het nog duurt...
Ze was toch zo een harde werker?
Nu weer een linkse luiwammes......
Dit meisje lijkt een dubbele persoonlijkheid te hebben of gewoon een HEEL grote duim.
Wat niet vreemd is voor een kind daar niet van.
Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90540729
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van Zeilmeisje naar Bedelmeisje:

[ afbeelding ]
Ik was van plan om te schrijven dat het toch wel sneu is voor het kind.. Volgend jaar werkt ze bij de KFC op een eiland waar ze is gestrand ofzo.. Terwijl haar zus wereldberoemd is en zij officieel de nationale pispaal is..
Maar na het zien van het bericht dat ze liever lui is dan moe, heb ik me bedacht. Ze bekijkt het maar met haar gebedel. :6
pi_90543006
Dat record wat dus totaal niet de reden was waarom ze perse als 14 jarige de zee op moest, dat geldt toch alleen als je non-stop de wereld rondzeilt? Dus niet van haven naar haven, daar maanden lang vakantie vieren en bedelen om geld en intussen verder vakantie vieren, en daarna maar weer een stukje varen?
Of wacht ze misschien tot haar vader haar ingehaald heeft met zijn roeiboot?
pi_90544568
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Alleskids het volgende:
Dat record wat dus totaal niet de reden was waarom ze perse als 14 jarige de zee op moest, dat geldt toch alleen als je non-stop de wereld rondzeilt? Dus niet van haven naar haven, daar maanden lang vakantie vieren en bedelen om geld en intussen verder vakantie vieren, en daarna maar weer een stukje varen?
Of wacht ze misschien tot haar vader haar ingehaald heeft met zijn roeiboot?
Dat is het dus wat zo ergerniswekkend is.. Het moest een record worden, maar het was toch niet officieel dus kan ze een beetje doen wat ze wil. Dan noemen we een etappe toch maar een record, waarbij we weglaten dat ze maar liefst 2 dagen op de motor heeft gevaren..
Het was niet om publiciteit te doen maar een vriend van de familie had zich als pr medewerker opgeworpen en voerde onderhandelingen over grootscheepse exploitatiemogelijkheden en een musical zelfs al.
Later wordt dan opeens gezegd dat ze zijn afgehaakt omdat het niet duidelijk was of ze nou wel of niet mocht vertrekken. Leugens, dus.
En haar passie voor zeilen staat nu ook ter discussie. Ze is driekwart van de tijd aan land, waar ze niks aan het doen is.
Het is in feite een lange vakantie. Prima hoor, maar noem het dan niet een recordpoging als het erom gaat om sponsors te paaien.
Ik vind het fantastisch voor haar dat ze met haar bootje twee jaar lang op wereldreis kan. Een heel bijzondere en wellicht ook leerzame ervaring voor zo'n jong grietje..
Maar hou dan A) niet je hand op en B) maak er niet meer van dan het is. Het is gewoon vakantie vieren en op andermans zak teren.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:02:41 #193
124676 RobertoCarlos
pi_90548107
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad,ik in ieder geval wel! Ik ben met kerst naar st.barth geweest met vrienden op hun boot.
We zijn vrijdag weggegaan en gister teruggekomen. Het was echt een geweldige kerst. St.barth is erg mooi ik heb veel schildpaden gezien.
Wie is toch die 'we' en die 'vrienden'? Was haar pa daar nou bij, dat heb ik even gemist?
pi_90548375
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wie is toch die 'we' en die 'vrienden'? Was haar pa daar nou bij, dat heb ik even gemist?
Pa had geen geld meer voor een vliegticket.

We zijn:

Laura en haar kerstmannetje:

Laura en haar hobie cat vriendjes:

Laura en haar vriendjes aan lager wal:

Nog meer vriendjes met bootjes van Laura:

En Laura die een recordpoging aan het ondernemen is:

Al minimaal een tientje overgemaakt aan Laura in nood? :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:17:49 #195
329912 sneeuwvrouw
sneeuwvrouwtje
pi_90548837
ziet er wel heel erg eng en avontuurlijk uit hoor zo met zijn allen in een toeristen attractie.
Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90550159
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat moet BW wel zijn op die eerste foto.. Ik moet zeggen dat ze inmiddels een heel stuk vrouwelijker uitziet.
Zou het kleinkind van Babbels en Golddicker wellicht wél echt op zee worden geboren? :P
pi_90550263
Artikel in Trouw van vandaag:

http://www.trouw.nl/nieuw(...)f_geen_sponsor_.html

[ Bericht 88% gewijzigd door Danny op 16-06-2012 13:47:17 ]
pi_90550333
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat moet BW wel zijn op die eerste foto.. Ik moet zeggen dat ze inmiddels een heel stuk vrouwelijker uitziet.
Zou het kleinkind van Babbels en Golddicker wellicht wél echt op zee worden geboren? :P
Dat zou een toevalstreffer moeten zijn, zoveel is Laura immers niet op zee te vinden :D
pi_90552529
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat zou een toevalstreffer moeten zijn, zoveel is Laura immers niet op zee te vinden :D
Hoeveel weten we eigenlijk van de 'zeereis' van de ouders?
pi_90554852
Let maar op hoe heel hypocriet Nederland straks staat te juichen als ze haar reis voltooid, stelletje azijnzeikers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')