Ik heb het ook behoorlijk moeten opblazen om het te kunnen lezenquote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat is dus het artikel uit het Volkskrant magazine waar ik eerder op vroeg. Is mij iets te kleine lettertjes..
Dat ligt er maar aan wat je als start ziet. Nederland of De Canarische eilanden?quote:Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
LOL, dat was ze niet op het moment van de start
Gibraltar.quote:Op maandag 27 december 2010 06:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je als start ziet. Nederland of De Canarische eilanden?
Toen was ze inderdaad nog 14.quote:
Golddicker had zich inderdaad iets anders voorgesteld..quote:Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[
Weggaan zonder financiële middelen is inderdaad een "beetje dom"
Ze was toch zo een harde werker?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Na een bedel verhaal op de dag voor kerst, verschijnt dit volgende blogje van Laura. Is Laura gewoon niet zo handig in bedelen, of heeft ze gewoon schijt aan alles en iedereen?
"28-12-2010
We zijn vrijdag weggegaan en gister teruggekomen. Het was echt een geweldige kerst. St.barth is erg mooi ik heb veel schildpaden gezien.En het meeste van de tijd doorgebracht met knieboarden,zwemmen eten en niks doen,daar ben ik heel erg goed in.. Het was best apart om kerst zo te vieren.
Fijne vakantie nog Laura, voor zo lang als het nog duurt...
Ik was van plan om te schrijven dat het toch wel sneu is voor het kind.. Volgend jaar werkt ze bij de KFC op een eiland waar ze is gestrand ofzo.. Terwijl haar zus wereldberoemd is en zij officieel de nationale pispaal is..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van Zeilmeisje naar Bedelmeisje:
[ afbeelding ]
Dat is het dus wat zo ergerniswekkend is.. Het moest een record worden, maar het was toch niet officieel dus kan ze een beetje doen wat ze wil. Dan noemen we een etappe toch maar een record, waarbij we weglaten dat ze maar liefst 2 dagen op de motor heeft gevaren..quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Alleskids het volgende:
Dat record wat dus totaal niet de reden was waarom ze perse als 14 jarige de zee op moest, dat geldt toch alleen als je non-stop de wereld rondzeilt? Dus niet van haven naar haven, daar maanden lang vakantie vieren en bedelen om geld en intussen verder vakantie vieren, en daarna maar weer een stukje varen?
Of wacht ze misschien tot haar vader haar ingehaald heeft met zijn roeiboot?
Wie is toch die 'we' en die 'vrienden'? Was haar pa daar nou bij, dat heb ik even gemist?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad,ik in ieder geval wel! Ik ben met kerst naar st.barth geweest met vrienden op hun boot.
We zijn vrijdag weggegaan en gister teruggekomen. Het was echt een geweldige kerst. St.barth is erg mooi ik heb veel schildpaden gezien.
Pa had geen geld meer voor een vliegticket.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie is toch die 'we' en die 'vrienden'? Was haar pa daar nou bij, dat heb ik even gemist?
Dat moet BW wel zijn op die eerste foto.. Ik moet zeggen dat ze inmiddels een heel stuk vrouwelijker uitziet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie is toch die 'we' en die 'vrienden'? Was haar pa daar nou bij, dat heb ik even gemist?
Dat zou een toevalstreffer moeten zijn, zoveel is Laura immers niet op zee te vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat moet BW wel zijn op die eerste foto.. Ik moet zeggen dat ze inmiddels een heel stuk vrouwelijker uitziet.
Zou het kleinkind van Babbels en Golddicker wellicht wél echt op zee worden geboren?
Hoeveel weten we eigenlijk van de 'zeereis' van de ouders?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou een toevalstreffer moeten zijn, zoveel is Laura immers niet op zee te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |