serieus ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die rechtse is een ex van mij. Of een heeeeel goede lookalike
.
Die doneer je op me bankrekening?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er hier iemand de stream aan het opnemen? Ik doneer 11 euro als je "That's Not My Name" op video voor mij hebt!
dat is de camera manquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken ik niet. , maar het zijn alleen maar vrouwen die je ziet..
quote:
Jij had de LAPOquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je hem ook daadwerkelijk snapt krijg je 10 kudo's.
quote:
Was ik lapo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
Jammer van de TT, Mexicaantje was lapo, had een veel mooiere TT kunnen worden.
Giel ziet er echt stukken beter uit nu.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef miieejj het volgende:
een oudje..[ afbeelding ]
giel is veranderd.
hij heeft en vriendin gekregenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef miieejj het volgende:
een oudje..[ afbeelding ]
giel is veranderd.
Ach ik had wel verwacht dat het niet geloofd zou worden, dus jou post verbaasd me niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
tuurlijk alles op het internet is waar
van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hij heeft en vriendin gekregen
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even rustig kijken en dan naar bed!!nog veel plezier!!
Daar gaan mn kudo'squote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je hem ook daadwerkelijk snapt krijg je 10 kudo's.
ja daaar kwamen we gisteravond om 3 uur snachts achter... tenmisnte 3 uur voor jullie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Iemand al opgevallen dat Youtube-account 3FMVideo verwijderd/offline is vanwege copyrights?
Youtube.nl/3FMVideo
Flikker in disguisequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hij heeft en vriendin gekregen
Nee dat niet.quote:
who am i to disagree~!!quote:
Vandaag deed ie het in ieder geval wel weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
ja daaar kwamen we gisteravond om 3 uur snachts achter... tenmisnte 3 uur voor jullie.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
10 euro, die dames komen binnen 10 min weer in beeld
inderdaad zelfs guus was spannender dan willyquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef purplerose het volgende:
Willy weet niet zo goed wat ie moet doen
Hoe weet je datquote:
Dat ook alweer niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad zelfs guus was spannender dan willy
quote:
ik vind dat de slaapgast verplicht wakker moet blijven!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Klopt het trouwens dat dennis rond 7 uur nog wakker was? Ik werd toen eventjes wakker met de radio aan en volgens mij hoorde ik Dennis en giel
peaceman!quote:
Ik zag in de headlines dat ie zei dat ie niet geslapen had. Misschien heeft ie nog wel in bed gelegen, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Klopt het trouwens dat dennis rond 7 uur nog wakker was? Ik werd toen eventjes wakker met de radio aan en volgens mij hoorde ik Dennis en giel
Eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
ik vind dat de slaapgast verplicht wakker moet blijven!
Denk dat Coen daar niet tegen kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Miam het volgende:
coen krijgt nog wat met die negert vannacht.
valiumquote:
Die heeft niet geslapen !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Tot 6:00 was hij er in ieder geva...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag in de headlines dat ie zei dat ie niet geslapen had. Misschien heeft ie nog wel in bed gelegen, dat weet ik niet.
Eens met eens.quote:
Als Coen lef heeft draait Hij was maar een neger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat Coen daar niet tegen kan
Ach, hij is Sander al gewend, mag ik hopen......quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat Coen daar niet tegen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |