quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier heb ik respect voor dat KAN ik niet. ik kan niet mezelf zo motiveren dat ik het niet pak ik denk dan najah maakt niet uit die ene keer.
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat 'ik-pak-het-maar-gewoon'-syndroom heb ik ook een beetje. Daarom extra respect.
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.
Ja, maar das afvallen. Dat is een periode je blik op oneindig en gaan. Dat kan ik. Maar straks zal ik me gewoon een ander voedingspatroon moeten aanmeten voor de rest van mijn leven. En daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdommequote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef Joene het volgende:
Zeik toch niet zo jongen ! Eerst wil je zwanger worden nou ben je het en loop je te miepen.
Gister welquote:Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdomme
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft [voornoemde collega] toevallig gisteravond New Kids Turbo gekeken, jong khut?
Waggelen bedoel je ?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.
quote:
Dan kun je net zo goed zo een mini laptop kopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zoiets kopne, KOM:
[ afbeelding ]
Smaakvol, je iPad ziet er net als een laptop uit!
Ja, nee, want gebruikservaring, gemak, iOS, blablabla.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan kun je net zo goed zo een mini laptop kopen.
Apple en iets erbij krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk ook een stuk iDuurder. Of krijg je die erbij?
Zat al even te kijken, je mag blijkbaar al blij zijn dat je überhaupt nog iets naast je iPad in de verpakking vindt. Wat een knieperts daar bij Apple.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Apple en iets erbij krijgen. Je hebt nog een hoop te leren JK!
P'cies. De rechtse elite koopt gewoon wat ze wil, desnoods over de rug van slinkse arbeidschmenschen.quote:
Wat een homo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef Armageddon het volgende:
1 of andere idioot heeft even 9gb aan data kwijtgemaakt. *zucht*
*backup exec opstart*
A? En nog minstens 1 iemand anders, degene die de 9 GB kwijt heeft gemaakt.quote:
Die houden elkaar lekker bezig dus!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
A? En nog minstens 1 iemand anders, degene die de 9 GB kwijt heeft gemaakt.
Precies nemen een pltje gewoon om de economie te stimuleren enzo !quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
P'cies. De rechtse elite koopt gewoon wat ze wil, desnoods over de rug van slinkse arbeidschmenschen.
Je moet wat als semi-ambtenaar natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
Die houden elkaar lekker bezig dus!
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet wat als semi-ambtenaar natuurlijk.
Net als de GBL lekker de staatsruif leegeten door nietszeggende non-oplossingen te spuien..
Brieven schrijven en die vervolgens naar iemand sturen is inderdaad wel aardig links.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?
Ik had 'm gisteren al te pakken J! Incl. 13e maand dus! Ik hou d'r van!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
Zeg dat payday wat normaal zo rond d e 25ste valt , valt dat nu eerder ?
GVD Lekker GVD ! J .quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteren al te pakken J! Incl. 13e maand dus! Ik hou d'r van!!
Uiteraard ga ik daar verstandig mee om, zo'n meevaller. He. Niet dat ik dat over een balk zou gooien ofzo he!quote:
Ho ho! TNT krijgt geen cent soepsiedie!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?
Ik zeg altijd maar, waar rook is, is vuur, dus jij werkt gewoon voor Vadertje Staat, daar bij Tante Post.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Armageddon het volgende:
Ho ho! TNT krijgt geen cent soepsiedie!
Ik werk niet bij de NS!
Gewoon ff lekker op de spaar J tegen 1,2% rentequote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daar verstandig mee om, zo'n meevaller. He. Niet dat ik dat over een balk zou gooien ofzo he!
Ja je moet voorkomen dat je er iets leuks mee doet J!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker op de spaar J tegen 1,2% rente
Zoals CV ketels en Auto's ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja je moet voorkomen dat je er iets leuks mee doet J!!!
Altijd leuk men ! als je een beetje hippe neemt zit er zelfs rj45 of wifi op men.quote:
En een LCD-display!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef Joene het volgende:
Altijd leuk men ! als je een beetje hippe neemt zit er zelfs rj45 of wifi op men.
Ik ook niet Aquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap niet wat mensen er aan vinden. Goente.
Precies dat dus. !quote:
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Eergister een halve bak rauwe spekkies opgegeten.
En van die jurkjes waar de jesters bijna uitpuilen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Die Duitsers weten waar ze over praten zeg ik je. Bier en vlees. Meer heb je niet nodig. En zo nu en dan een WOKNOK maar das ook vlees.
Waarschijnlijk geen overpriced Applespulletjes waarvan de winst in de zakken van Steve J. verdwijnt maar netjes Microsoft en vergelijkbare bedrijven die van alles doen in de Derde Wereld om arme negers te helpen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig zijn we aan het bezuinigen geslagen bij de overheid. Nu heb ik dus een nieuwe monitor een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis. Binnenkort een nieuwe laptop voor alle klantbezoeken.
Goed spul, die bezuinigingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig zijn we aan het bezuinigen geslagen bij de overheid. Nu heb ik dus een nieuwe monitor een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis. Binnenkort een nieuwe laptop voor alle klantbezoeken.
Geld, ook dat er niet is, moet rollen, Q.quote:
Dat is aan mij wel besteed, niet-bestaande dingen laten rollen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geld, ook dat er niet is, moet rollen, Q.
50%. Te veel. Veel te veel. Oh, de pijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens Q, hoeveel % van de kerstdagen breng jij opde
Ve
lu
we
door?
"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"quote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk toch, het zware eten, de zware gesprekken.
Laat ik dan maar JK zijn lijstje aanvullen met "zwarte shag".quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En van die jurkjes waar de jesters bijna uitpuilen.
De zwarte jurken?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk toch, het zware eten, de zware gesprekken.
"Och HEERES HEERE, mocht het toch zo wezen dat U onze zoon beweegt Uw Huis weer te bezoeken, opdat hij niet in zonde leeft en ons te schande maakt in Uw Goddelijke Aangezicht."quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"
Wel tof hè! Vond hem wel minder leuk dan de vorige.quote:
whehehehehehe sukkelquote:
Ik denk morgen rond een uurtje of 4 nog véél erger.quote:
Om 8 uur lag ik nog te stinken en de rest van de dag wil ik dood op de bank zitten!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehehehe sukkelDat moet je ook 's ochtend om 8 uur doen , of om half 1 ofzoiets niet midden op de ochtend
Huuuu! Ik ga zo naar Hoog Catharijne. Daar zal het wel niet veel beter zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja. En niet 1 of 2 dan hè. Heul veul.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Ik ga zo naar Hoog Catharijne. Daar zal het wel niet veel beter zijn.
Ik las Mokro.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vannacht wel naar de Makro.
Ik ook niet. Zaterdag van 13:00 tot 24:00 werken en zondag van 7:00 tot 23:00 in de auto zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
Ik hoef helemaal niets in huis te halen! HA!
Wacht maar tot morgen!quote:
Ik eet buiten de deurquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zaterdag van 13:00 tot 24:00 werken en zondag van 7:00 tot 23:00 in de auto zitten.
yuk ah excellent troepquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef KingOfMars het volgende:
Zaterdag zijn we de hele dag thuis en heb ik een schuif-de-onderdelen-in-elkaar-diner van idd, voornamelijk excellent meuk. Zondag zijn we de hele dag op pad en ontbijten we alleen thuis!
Nah, niet aanstellen! Stukkie vlees, wat groenten, voor de kleine wat van die aardappel kerstvormpjes meuk uit de oven en wat ijs als toetje. Ik ga me daar de hele dag in de keuken staan zeker! Dat doe ik wel als het GEEN kerst is en ik op m'n gemak de juiste ingredienten kan halen hoor.quote:
Die had je al eerder kennen halenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nah, niet aanstellen! Stukkie vlees, wat groenten, voor de kleine wat van die aardappel kerstvormpjes meuk uit de oven en wat ijs als toetje. Ik ga me daar de hele dag in de keuken staan zeker! Dat doe ik wel als het GEEN kerst is en ik op m'n gemak de juiste ingredienten kan halen hoor.
Ik heb er juíst met kerst allemaal geen zin an.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Die had je al eerder kennen halendie ingredienten dus
Maar ik ga niet normaal wel knap vreten maken en met kerst de Convenience Troep eten hoor
Nee man knap vreten gewoon.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er juíst met kerst allemaal geen zin an.. Dat moet gewoon gemakkelijk.
Dus flikkeren we een kant klaar verkracht stuk vlees met een niet te hachelen prefabsausje erin ?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat ik dan alleen mag opeten zeker. De één hoeft het niet de ander lust het niet J..
Sausje gaat in de kliko J, en doe niet zo elitair met je verkracht stuk vlees.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus flikkeren we een kant klaar verkracht stuk vlees met een niet te hachelen prefabsausje erin ?
Gourmetschotels zijn standaard idd niet de meest goede stukken vleesch Jquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef KingOfMars het volgende:
Tweede kertsdag ga ik gourmetten met een Aldi gourmetschotel bij m'n schoonmoeder, DAT is pas verkracht vlees..
Zoals je kan zien hou ik niet van "convenience food" al werk ik zelf bij 1 van de grootse covenience leveranciers van nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sausje gaat in de kliko J, en doe niet zo elitair met je verkracht stuk vlees..
Met van die kleine biefstukjes die in zo'n pannetje dat veel te lauw blijft compleet dood ligt te gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Gourmetschotels zijn standaard idd niet de meest goede stukken vleesch JVrijwel niemand meer die dat dnog bij de slagert haalt.
Heerlijk J. Dikke knoflooksaus erop en vretenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met van die kleine biefstukjes die in zo'n pannetje dat veel te lauw blijft compleet dood ligt te gaan.
Het is eigenlijk best spannend dat gourmettenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
Of van die stukjes kip die na 10 minuten naast het hete gourmetstel te hebben gelegen werkelijk gonzen van de salmonella.
Volgens mij moet ik 1ste kerstdag Gourmetten met de schoonfamilie.quote:
Die pannetjes worden altijd pas heet genoeg als je al vol zit van het stokbrood enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik 1ste kerstdag Gourmetten met de schoonfamilie.
Meestal wel prima / soms ook niet.
Ik vind gourmetten leuk , de eerste 10 minuten daarna irriteer ik me aan die kleine stukjes
Ik gebruik die pannetjes noooitquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die pannetjes worden altijd pas heet genoeg als je al vol zit van het stokbrood enzo.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik gebruik die pannetjes noooitalleen voor wat champignons en ui , bak altijd gewoon op die plaat
Bron, link?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Gourmetten is zooooo 1995. PIZZARETTE gaat het helemaal worden.
Dat was op het journaal men !quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Gourmetten is zooooo 1995. PIZZARETTE gaat het helemaal worden.
Gourmetten ik weet niet jaren 70 iets tochquote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef KingOfMars het volgende:
En voor m'n gevoel is gourmetten meer 1983 dan 1995 hoor..
Goddank dat het bijna voorbij is dat kutdecembergedoe.
Libelle! Sjoe du men!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/201(...)nspitratie-recepten/
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we elkaar gewoon weer de tiefus in wensen zoals het hoort ipv dat kleffe gemeuk.
Heb je zon ding ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/201(...)nspitratie-recepten/
Zo is het maar net j.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we elkaar gewoon weer de tiefus in wensen zoals het hoort ipv dat kleffe gemeuk.
Neersteken met 60 messteken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
Mag je kinderen die sneeuwballen op je ramen gooien nog steeds gewoon doodschieten of wat is tegenwoordig standaard?.
Je mag ze ook Ritueel Verbranden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh okay. Dan weet ik dat enzo.
GVD Lekker GVD J Kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga maar eens dood op de bank zitten denk ik zo.
wYppy ook niet thuis ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef KingOfMars het volgende:
Kleuter uitbesteed aan opa en oma dus ff de pootjes omhoog J.
Oh een 2e ipad ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef KingOfMars het volgende:
Jawel maar die zit kertskado's in te pakken!
ik hou dr vanquote:
Ik ook A jongen Kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gvd morgen vrij genomen gvd kut!
Dat heb je dan niet handig geplanned ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet juist nog een dag werken morgen
Vandaag was weertechnisch de beste dag om ff naar Voorthuizen op en neer te rijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet handig geplanned ?
Ja ze geven voor morgen niet heel fijn weer op hequote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag was weertechnisch de beste dag om ff naar Voorthuizen op en neer te rijden.
Dat dach ik J Gvd kut Jongen ! , Wat is erop vanavond dus ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef KingOfMars het volgende:
Goed bezig met jullie harses kut!
Ajax op Eredivisie Live en Darten op Sport1quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dach ik J Gvd kut Jongen ! , Wat is erop vanavond dus ?
Mooi ik hou niet van Voetbal en Sport1 ken ik niet ontvangenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ajax op Eredivisie Live en Darten op Sport1
Zou je daar geld mee kunnen verdienen?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Of heb je graag een baby met drie armen.
GVD J KUT wat is erop ?quote:
Mijn abbo op de Pron kanalen is afgelopen ?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb even gekeken maar er is echt geen kut op tv geloof ik. Beetje neuken dan maar?
Hmmm ja dat gaat hem ook niet worden denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
The spiderwick chronicles maar geloof ik
Want die hebben we nog niet gezien iddquote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Of toch inglorious basterds nog maar een keer.
Ik ben maar wat aan het downloaden. Iets met cheerleaders.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn abbo op de Pron kanalen is afgelopen ?
Ik heb er nu al zin in om vanmiddag de supermarkt in te gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef NJ het volgende:
Het was ook totaal niet druk in de supermarkt vandaag. Slechts twee keer drukker dan een drukke zaterdag..
Hmmm ja , alles nog heel na je landing in de sneeuw ?quote:
Mijn knie is niet zo blij en mijn hand nog minder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja , alles nog heel na je landing in de sneeuw ?
GVD Kut Jongen !quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn knie is niet zo blij en mijn hand nog minder.
Ik heb net boodschappen gedaan voor ik naar het werk ging!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in om vanmiddag de supermarkt in te gaan.!
Ik ga wel naar de Coop hier aan de Croeselaan, dat is toch al een kutwinkel waar nooit iemand naar toe wil. Hoef toch alleen maar wat diepvriespizza's en kattenvoer te hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan voor ik naar het werk ging!
En was totaal niet druk
Lekker GVD Lekker ! We gaan vanmiddag de hendig sjieke megane halen J.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Dat vakantie gebeuren is wel okay zeg.
Welke sneeuw ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef KingOfMars het volgende:
Lekker hendig sjiek slippen in de sneeuw?
Geen vlokje meer sinds vorige week vrijdag Jquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
Men we zijn hier bijna ingesneeuwd!
Same here. Er ligt nog wel veel maar dat ligt er al een eeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen vlokje meer sinds vorige week vrijdag J
Laatste dag voor dit jaar Swets ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, moet nog veel doen de laatste dag, maar heb geen zin
Ahja ik ben echt de enige die volgende week werkt he ?quote:
Ik ben er ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja ik ben echt de enige die volgende week werkt he ?
Gezellig Q. moeten wij het maar weer doen voor de vakantie vierende medemens.quote:
Ach mn vorige had nooit watquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef KingOfMars het volgende:
Meest onbetrouwbare merk las ik net in m'n gedownloade Consumentengids.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Men , ik was met de vrouw mee naar de kerk dienst.
Zo goed ik als ongelovige daarquote:
Zo in het midden tussen al die katholieken men , levensgevaarlijk , ze willen je daar betoveren denk ik , ik weet het niet zeker maar er staat de hele tijd zo een beker te roken en staat er zo een man in een jurk een beetje met een ketting een kruis te slaan enzo.quote:
Wees blij dat je geen 9 jarig jongetje bent!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo in het midden tussen al die katholieken men , levensgevaarlijk , ze willen je daar betoveren denk ik , ik weet het niet zeker maar er staat de hele tijd zo een beker te roken en staat er zo een man in een jurk een beetje met een ketting een kruis te slaan enzo.
Dat scheelt een berg idd ! Maar goed ik kan er weer een jaar tegen J Schelden Vloeken en Tieren en god heeft me weer vergeven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen 9 jarig jongetje bent!
Da's wel hendig bedacht van die katholieken idd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat scheelt een berg idd ! Maar goed ik kan er weer een jaar tegen J Schelden Vloeken en Tieren en god heeft me weer vergeven.
Precies , maar goed vrouwlief is katholiek ,oh ik bedenk net jou vrouw wrs ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's wel hendig bedacht van die katholieken idd.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef KingOfMars het volgende:
Komen wij dan ook hendig sjiek de hemel ingeslipt J?
Goh. Wat ehm, rot. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Joene het volgende:
[..]Nee J , want jij bent vast net als ik niet van die Kerk dus. En je mag niet meeliften op de vrouw dus
Dus wij gaan samen bier zuipen, neuken en lekkere wijven kijken , en H en Y gaan samen lekker zitten haken naast Petrus ofzo.
Ja die Hel dat is me wat J. Het is echt een straf om zondaar te zijnquote:
Dank je. Jullie ook!quote:
Ik heb het eerste gehad. Mijn schoonzusje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
Ja ik ga mn best doen T.
2 dagen la familia is niet mn ding maar ok
Straks wel lekker stukkie rijden in de Megane
Ach ik heb niks tegen mn familie ofzo maar het zijn altijd van die lange hang dagen waar ik slecht tegen kan, het leukste vind ik nu de rit er naar toe want ik heb begrepen dat er flink sneeuw ligt daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gehad. Mijn schoonzusje.
Nu 2 dagen leuke familie!En dat vinden we (toevallig zei hubbie dat gister nog) totaal niet erg
Mja kan me voorstellen. Maar ik ga er vaker naar toe om te hangenquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb niks tegen mn familie ofzo maar het zijn altijd van die lange hang dagen waar ik slecht tegen kan, het leukste vind ik nu de rit er naar toe want ik heb begrepen dat er flink sneeuw ligt daar
Nou maar hopen dattie startquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:40 schreef Joene het volgende:
Mogguh Swets !
Oh de twitpic volgt nog heur ! Ik mag hem eerst ontdooien
Gelukkig hebben we een jaartje Mobiliteits Garantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou maar hopen dattie start
Nog maar een uur of 8, 9 dan liggen ze op bed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ben ik al heel dicht bij het vermoorden van een paar kinderen... Tis half 11
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ben ik al heel dicht bij het vermoorden van een paar kinderen... Tis half 11
quote:
Da's natuurlijk ook de enige manier waarop het een beetje te doen is, duh!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja
![]()
maar goed ik heb dan ook geen verplichtingen vandaag, dat scheelt wel een hoop stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |