quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier heb ik respect voor dat KAN ik niet. ik kan niet mezelf zo motiveren dat ik het niet pak ik denk dan najah maakt niet uit die ene keer.
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat 'ik-pak-het-maar-gewoon'-syndroom heb ik ook een beetje. Daarom extra respect.
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.
Ja, maar das afvallen. Dat is een periode je blik op oneindig en gaan. Dat kan ik. Maar straks zal ik me gewoon een ander voedingspatroon moeten aanmeten voor de rest van mijn leven. En daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdommequote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef Joene het volgende:
Zeik toch niet zo jongen ! Eerst wil je zwanger worden nou ben je het en loop je te miepen.
Gister welquote:Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdomme
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft [voornoemde collega] toevallig gisteravond New Kids Turbo gekeken, jong khut?
Waggelen bedoel je ?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.
quote:
Dan kun je net zo goed zo een mini laptop kopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zoiets kopne, KOM:
[ afbeelding ]
Smaakvol, je iPad ziet er net als een laptop uit!
Ja, nee, want gebruikservaring, gemak, iOS, blablabla.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan kun je net zo goed zo een mini laptop kopen.
Apple en iets erbij krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk ook een stuk iDuurder. Of krijg je die erbij?
Zat al even te kijken, je mag blijkbaar al blij zijn dat je überhaupt nog iets naast je iPad in de verpakking vindt. Wat een knieperts daar bij Apple.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Apple en iets erbij krijgen. Je hebt nog een hoop te leren JK!
P'cies. De rechtse elite koopt gewoon wat ze wil, desnoods over de rug van slinkse arbeidschmenschen.quote:
Wat een homo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef Armageddon het volgende:
1 of andere idioot heeft even 9gb aan data kwijtgemaakt. *zucht*
*backup exec opstart*
A? En nog minstens 1 iemand anders, degene die de 9 GB kwijt heeft gemaakt.quote:
Die houden elkaar lekker bezig dus!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
A? En nog minstens 1 iemand anders, degene die de 9 GB kwijt heeft gemaakt.
Precies nemen een pltje gewoon om de economie te stimuleren enzo !quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
P'cies. De rechtse elite koopt gewoon wat ze wil, desnoods over de rug van slinkse arbeidschmenschen.
Je moet wat als semi-ambtenaar natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
Die houden elkaar lekker bezig dus!
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet wat als semi-ambtenaar natuurlijk.
Net als de GBL lekker de staatsruif leegeten door nietszeggende non-oplossingen te spuien..
Brieven schrijven en die vervolgens naar iemand sturen is inderdaad wel aardig links.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?
Ik had 'm gisteren al te pakken J! Incl. 13e maand dus! Ik hou d'r van!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
Zeg dat payday wat normaal zo rond d e 25ste valt , valt dat nu eerder ?
GVD Lekker GVD ! J .quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteren al te pakken J! Incl. 13e maand dus! Ik hou d'r van!!
Uiteraard ga ik daar verstandig mee om, zo'n meevaller. He. Niet dat ik dat over een balk zou gooien ofzo he!quote:
Ho ho! TNT krijgt geen cent soepsiedie!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zou A. weten dat zijn baan van subsidies aan elkaar hangt en eigenlijk één grote linkse hobby is?
Ik zeg altijd maar, waar rook is, is vuur, dus jij werkt gewoon voor Vadertje Staat, daar bij Tante Post.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Armageddon het volgende:
Ho ho! TNT krijgt geen cent soepsiedie!
Ik werk niet bij de NS!
Gewoon ff lekker op de spaar J tegen 1,2% rentequote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daar verstandig mee om, zo'n meevaller. He. Niet dat ik dat over een balk zou gooien ofzo he!
Ja je moet voorkomen dat je er iets leuks mee doet J!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker op de spaar J tegen 1,2% rente
Zoals CV ketels en Auto's ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja je moet voorkomen dat je er iets leuks mee doet J!!!
Altijd leuk men ! als je een beetje hippe neemt zit er zelfs rj45 of wifi op men.quote:
En een LCD-display!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef Joene het volgende:
Altijd leuk men ! als je een beetje hippe neemt zit er zelfs rj45 of wifi op men.
Ik ook niet Aquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap niet wat mensen er aan vinden. Goente.
Precies dat dus. !quote:
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Eergister een halve bak rauwe spekkies opgegeten.
En van die jurkjes waar de jesters bijna uitpuilen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Die Duitsers weten waar ze over praten zeg ik je. Bier en vlees. Meer heb je niet nodig. En zo nu en dan een WOKNOK maar das ook vlees.
Waarschijnlijk geen overpriced Applespulletjes waarvan de winst in de zakken van Steve J. verdwijnt maar netjes Microsoft en vergelijkbare bedrijven die van alles doen in de Derde Wereld om arme negers te helpen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig zijn we aan het bezuinigen geslagen bij de overheid. Nu heb ik dus een nieuwe monitor een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis. Binnenkort een nieuwe laptop voor alle klantbezoeken.
Goed spul, die bezuinigingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig zijn we aan het bezuinigen geslagen bij de overheid. Nu heb ik dus een nieuwe monitor een nieuw toetsenbord en een nieuwe muis. Binnenkort een nieuwe laptop voor alle klantbezoeken.
Geld, ook dat er niet is, moet rollen, Q.quote:
Dat is aan mij wel besteed, niet-bestaande dingen laten rollen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geld, ook dat er niet is, moet rollen, Q.
50%. Te veel. Veel te veel. Oh, de pijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens Q, hoeveel % van de kerstdagen breng jij opde
Ve
lu
we
door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |