abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90307293
Haai,

ok ruim 7 a 8 jaar geleden leerde ik 2 gasten kennen op een forum. Na een tijdje had ik met 1 van hun afgesproken, waardoor zij ruzie kregen. Degene met wie ik afsprak toen heb ik geen contact meer mee. Met die andere wel, daar had ik heel veel contact mee en sprak ik later ook heel vaak mee af. Ben meerdere keren een weekend bij hem geweest en andersom. Kon met hem altijd heel goed praten over echt álles, we hebben veel gemeen en ook echt de kleinste stomste dingen. hij is een paar dagen voor mij jarig, onze moeders zijn op dezelfde dag jarig. We vallen allebij op dezelfde dagen van onze fietsen :') en eten op dezelfde dagen chinees bijvoorbeeld zonder dat we het van elkaar weten.

Door dit soort dingen, en ook gewoon om hoe ik ben, is hij verliefd op me geworden. Niet een beetje, maar gewoon écht. Hij werd depri als ik ff niet op msn kwam bijvoorbeeld, of als ik ff geen tijd had om te reageren op een smsje. Ook vertelde hij echt herhaaldelijk hoeveel hij wel niet van me hield en hoe perfect ik wel niet ben. Nougoed, ik voel totaal niet hetzelfde voor hem dus en dat heb ik hem meerdere keren duidelijk gemaakt, ik zie hem als een goede vriend en een beetje als een broertje maar meer dan dat ook niet.

Ik heb 3 jaar een relatie gehad en daar was hij het natuurlijk totaal niet mee eens. Hij werd sago als ik het over mn (inmiddels) ex had, hoe geweldig die wel niet was enzo. nougoed.. zijn verliefdheid leek op een gegeven moment wel over te zijn, maar toen ik vrijgezel werd bleek dat dus niet het geval. Hij was de eerste die zich aanbood, alwetende dat ik er toch niet opin zou gaan.

Toen heb ik besloten om een beetje afstand te nemen, niet meer afspreken, minder op msn komen en ook minder smsen met hem. Daar is hij boos over geworden want hij voelde zich in de steek gelaten. Daarna weer gewoon normaal het contact opgepakt maar zonder af te spreken. Ja, paar weken geleden 1 keer ff op het station toen hij op doorreis was. Sinds die laatste afspraak deed/doet hij heel vaag tegen me.. Kortaf, sago.. en ja op een of andere manier zit ik hier wel mee.

Hij zei van je het voelt veranderd, ik weet het niet, niet positief in ieder geval.. Nou doet ie de laatste tijd wel weer normaal maar heb toch het idee dat hij nog steeds verliefd is.

Ik wil hem niet elke keer af moeten wijzen, zeggen dat het toch niets zou worden, want het voelt gewoon awkward. Ook wil ik niet helemaal het contact verbreken, ondanks dat wel contact hebben hem blijkbaar ook pijn doet, maar hem in de steek laten (hij zit met veel dingen waarmee hij voor zijn gevoel niet bij anderen terecht kan) kan ik ook niet.

Wat moet ik hiermee? :? Hij is echt zo een lieverd maarja.. het is gewoon awkward en verwarrend. Het lijkt vaak ook wel of hij mij de schuld geeft van zijn pijn, omdat ik niets met hem wil proberen. Ik kan er niets aan doen dat ik niet hetzelfde voor hem voel en het is gewoon vervelend. Het is bij andere vrienden ook wel gebeurd dat ze verliefd op me werden maar daar heb ik wel afstand van genomen dan, en die zijn eroverheen gekomen maar bij hem wordt het alleen maar erger en erger.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:14:40 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90308813
Contact verbreken. Over paar jaartjes nog eens proberen.
  woensdag 22 december 2010 @ 21:25:01 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90309418
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Contact verbreken. Over paar jaartjes nog eens proberen.
Dit, zolang hij van jou houd is het geen gelijkwaardige vriendschap.

Hij zal het je misschien in het begin kwalijk nemen, maar zolang jullie goed contact blijven houden, zal hij verliefd op jou blijven en niet verder kunnen met zijn leven Helaas is dit een keuze die ik zelf als man als een heb moeten nemen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90353587
Pfooohhh lastig lastig :|W

Maar het moet maar dan, het is wel het beste. Wil het eigenlijk niet, weet zeker dat hij boos op me wordt en gaan ontkennen dat ie nog iets voor me voelt terwijl het duidelijk wel zo is. En voor mij wordt het ook een naar iets ik geef echt heel veel om die jongen en hij is intussen gewoon een deel van mn leven geworden toch, dus ik ga hem zeker wel missen maar die verkapte verliefdheid moet echt een keer over zijn :S
  donderdag 23 december 2010 @ 18:43:17 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90353711
Er is een manier om te testen om te vragen of hij nog iets voor je voelt, maar als je die weg in slaat dan vergeeft hij je antwoord nooit als hij daadwerkelijk wat voor je voelt.
Tsja probeer je te realiseren dat juist omdat hij jou als meer dan een vriend ziet, dat het geen echte vriendschap is maar hij zo is omdat hij meer wilt.
pi_90353802
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
Er is een manier om te testen om te vragen of hij nog iets voor je voelt, maar als je die weg in slaat dan vergeeft hij je antwoord nooit als hij daadwerkelijk wat voor je voelt.
Tsja probeer je te realiseren dat juist omdat hij jou als meer dan een vriend ziet, dat het geen echte vriendschap is maar hij zo is omdat hij meer wilt.
Dat laatste is wel zo. Ik ken hem en zijn doen en laten en hoe hij tegen mij is is hij tegen anderen helemaal niet. Dan kan die nogal gevoelloos en grof zijn, terwijl het bij mij 1 bonk emoties is. Hij kan echt niets verstoppen bij mij terwijl hem dat bij andere mensen prima lukt.
  donderdag 23 december 2010 @ 18:47:59 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90353900
Dan doe hem een plezier en kap ermee. Zolang hij verliefd blijft op jou zal ie echt niet zomaar op een andere vrouw kunnen vallen.
pi_90353968
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
Dan doe hem een plezier en kap ermee. Zolang hij verliefd blijft op jou zal ie echt niet zomaar op een andere vrouw kunnen vallen.
Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.
  donderdag 23 december 2010 @ 18:52:21 #9
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90354092
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nu je hem zo stelt, je hebt gelijk. Ik wacht wel tot na oud en nieuw anders verneuk ik zijn hele kerst en feest stemming.
Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.
Realiseer je wel dat mijn commentaar een mening is van een buitenstaander, alleen jij weet of hij echt verliefd is op jou en jij niet op hem :)
pi_90354511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Aan de andere kant ontneem je hem anderhalve week om zich er alvast overheen te zetten. Het is heel lullig maar als je je besluit neemt, sta er dan alsjeblieft achter.
Realiseer je wel dat mijn commentaar een mening is van een buitenstaander, alleen jij weet of hij echt verliefd is op jou en jij niet op hem :)
Nee het is wel zeker weten dat het zo is. Al doet ie wel vaag tegen me de laatste tijd, toch is het zo. Merk het vooral als ie een slokje opheeft. Nuchter zijnde probeert ie de laatste tijd een masker voor te zetten maar als ie gedronken heeft is dat hele masker weg en merk ik aan hoe hij doet dat hij 't gewoon nog steeds zwaar te pakken heeft.
pi_90354579
Je bent verder ook zeker niet de enige die dit tegen me gezegd heeft hoor, ook mijn zus en meerdere vriendinnen hebben me gezegd dat het beter is als ik voor minstens 2 jaar het contact verbreek en het daarna weer rustig opbouw (mocht hij dat nog willen tegen die tijd).

Mja, waar ik anderzijds wel weer bang voor ben is dat zn hele gemoedstoestand naar de klote gaat en hij gewoon een zooi van zn leven gaat maken ofzo. Hij heeft het niet zo met zn ouders, zn vrienden de laatste tijd ook minder..
  donderdag 23 december 2010 @ 19:04:32 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90354646
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Je bent verder ook zeker niet de enige die dit tegen me gezegd heeft hoor, ook mijn zus en meerdere vriendinnen hebben me gezegd dat het beter is als ik voor minstens 2 jaar het contact verbreek en het daarna weer rustig opbouw (mocht hij dat nog willen tegen die tijd).
Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan. Als iets een slechte reden is om het onvermijdbare uit te stellen is het wel dat het niet zo een goed moment is nu, er is altijd wel wat.
Als jij hem niet kan bieden wat jij wilt en hij jou niet kan bieden wat jij wilt lijkt het mij vrij duidelijk
pi_90354721
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Neem dan zo snel mogelijk contact op met hem, ik neem aan dat je zijn Tel Nr hebt, en zeg dat het gewoon zo langer niet kan.
Nee, na oud en nieuw, volgend jaar. Ik ken hem door en door en dit gaat hem zwaar vallen, zo voor de feestdagen ga ik dat niet doen. Zn ouders hebben dan ook geendoen met 'm en gaat ie thuis ook kuttig lopen doen. Ik ga niet voor hem en zn ouders die kesrt verpesten.
  donderdag 23 december 2010 @ 19:07:23 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90354787
Als jij zeker weet dat hij niet nog bozer wordt omdat het al een tijd speelt. Het kost immers jou anderhalve week een masker en hem anderhalve week verwerking. Succes! laat maar eens weten hoe het afgelopen is :)
pi_90354890
Ik laat het je weten :)
pi_90355969
Vrouwen. :N
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90356030
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Molurus het volgende:
Vrouwen. :N
Wat nou vrouwen.. Mannen :')

Een complimentje krijgen af en toe is best leuk maar achterlijk hard aanbeden worden door iemand die je elke keer verteld hoe perfect je wel niet bent is gewoon.. niet leuk en vervelend :N Zelfs als het mijn vriend zou zijn waar ik wel helemaal weg van was, zou ik dat niet relaxt vinden. Ben niet zo van het geslijm..
pi_90356143
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wat nou vrouwen.. Mannen :')

Een complimentje krijgen af en toe is best leuk maar achterlijk hard aanbeden worden door iemand die je elke keer verteld hoe perfect je wel niet bent is gewoon.. niet leuk en vervelend :N Zelfs als het mijn vriend zou zijn waar ik wel helemaal weg van was, zou ik dat niet relaxt vinden. Ben niet zo van het geslijm..
Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij. :D
  donderdag 23 december 2010 @ 19:40:13 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90356179
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou, de gemiddelde man zou daar echt geen probleem mee hebben volgens mij. :D
Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning... :P
pi_90356214
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als je zo iets elke dag hoort wordt je het voglensmij echt wel moe hoor en ga je opzoek naar meer spanning... :P
Ohja, spanning.. :{ Geen relatie met iemand die overduidelijk dol op je is.. stel je voor zeg.
pi_90356383
Wat vals om het voor je te houden :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90357221
ik begrijp wel dat je het na oud en nieuw verteld,
dat zou ik bij mijn vex vriend ook gedaan hebben.
maar ik zou het niet langer uitstellen
Succes en hopelijk word het uiteindelijk toch een mooie Vriendschap
pi_90357476
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ohja, spanning.. :{ Geen relatie met iemand die overduidelijk dol op je is.. stel je voor zeg.
Tuurlijk moet iemand wel dol op je zijn, maar ik ben zelf een type dat ook tegengas nodig heeft en af en toe lekker een discussie moet voeren (op level natuurlijk, en gewoon een discussie zonder te schreeuwen of achterlijk te gaan doen). En nee ik hoef ook geen vriend die me slaat, wel eentje die me keihard laat bikkelen om uit zn greep te komen.

Ik zou geen relatie kunnen hebben met een softie ofzo. Ik moet een uitdaging hebben, niet alleen de uitdaging van het kunnen veroveren van iemand (ik kan dan ook sowieso niets met iemand die bij voorbaat al interesse in mij toont, want ik ben zelf een jagertje wat dat betreft), maar ook tijdens de gehele relatie. Niet meteen iets kunnen krijgen of het moment dat ik het wil, niet elke seconde horen dat ik van me houdt en hoe speciaal ik wel niet ben. Dat vind ik gewoon lame.. Ik sla/knijp/kietel dat er dan liever uit (speels natuurlijk). Punt is, ik wil gewoon geen onderdanige vent hebben maar eentje die zijn mannetje staat en zich niet heel makkelijk in laat palmen.
pi_90357530
Anders gezegd: je zoekt een klootzak. :')
pi_90357548
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Phantomesse het volgende:

Ik heb 3 jaar een relatie gehad en daar was hij het natuurlijk totaal niet mee eens.
Hier gaat het natuurlijk al mis... Als hij echt van je houdt gunt hij jou het beste. Hij komt erg bezitterig over...
quote:
Ik wil hem niet elke keer af moeten wijzen, zeggen dat het toch niets zou worden, want het voelt gewoon awkward.
Dat je hem steeds af moet wijzen is niet jouw probleem, dat komt doordat hij een plaat voor z'n kop heeft en geen nee accepteert.

Zoals al vaak gezegd hier lijkt het inderdaad het beste om het contact te verbreken, hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn (al heb ik het idee dat het vooral voor hem zwaar gaat vallen, voor jou in mindere mate).

Succes in ieder geval!
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')