Vandaag was weertechnisch de beste dag om ff naar Voorthuizen op en neer te rijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet handig geplanned ?
Ja ze geven voor morgen niet heel fijn weer op hequote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag was weertechnisch de beste dag om ff naar Voorthuizen op en neer te rijden.
Dat dach ik J Gvd kut Jongen ! , Wat is erop vanavond dus ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef KingOfMars het volgende:
Goed bezig met jullie harses kut!
Ajax op Eredivisie Live en Darten op Sport1quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dach ik J Gvd kut Jongen ! , Wat is erop vanavond dus ?
Mooi ik hou niet van Voetbal en Sport1 ken ik niet ontvangenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ajax op Eredivisie Live en Darten op Sport1
Zou je daar geld mee kunnen verdienen?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Of heb je graag een baby met drie armen.
GVD J KUT wat is erop ?quote:
Mijn abbo op de Pron kanalen is afgelopen ?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb even gekeken maar er is echt geen kut op tv geloof ik. Beetje neuken dan maar?
Hmmm ja dat gaat hem ook niet worden denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
The spiderwick chronicles maar geloof ik
Want die hebben we nog niet gezien iddquote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Of toch inglorious basterds nog maar een keer.
Ik ben maar wat aan het downloaden. Iets met cheerleaders.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn abbo op de Pron kanalen is afgelopen ?
Ik heb er nu al zin in om vanmiddag de supermarkt in te gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef NJ het volgende:
Het was ook totaal niet druk in de supermarkt vandaag. Slechts twee keer drukker dan een drukke zaterdag..
Hmmm ja , alles nog heel na je landing in de sneeuw ?quote:
Mijn knie is niet zo blij en mijn hand nog minder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja , alles nog heel na je landing in de sneeuw ?
GVD Kut Jongen !quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn knie is niet zo blij en mijn hand nog minder.
Ik heb net boodschappen gedaan voor ik naar het werk ging!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in om vanmiddag de supermarkt in te gaan.!
Ik ga wel naar de Coop hier aan de Croeselaan, dat is toch al een kutwinkel waar nooit iemand naar toe wil. Hoef toch alleen maar wat diepvriespizza's en kattenvoer te hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan voor ik naar het werk ging!
En was totaal niet druk
Lekker GVD Lekker ! We gaan vanmiddag de hendig sjieke megane halen J.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Dat vakantie gebeuren is wel okay zeg.
Welke sneeuw ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef KingOfMars het volgende:
Lekker hendig sjiek slippen in de sneeuw?
Geen vlokje meer sinds vorige week vrijdag Jquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
Men we zijn hier bijna ingesneeuwd!
Same here. Er ligt nog wel veel maar dat ligt er al een eeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen vlokje meer sinds vorige week vrijdag J
Laatste dag voor dit jaar Swets ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, moet nog veel doen de laatste dag, maar heb geen zin
Ahja ik ben echt de enige die volgende week werkt he ?quote:
Ik ben er ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja ik ben echt de enige die volgende week werkt he ?
Gezellig Q. moeten wij het maar weer doen voor de vakantie vierende medemens.quote:
Ach mn vorige had nooit watquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef KingOfMars het volgende:
Meest onbetrouwbare merk las ik net in m'n gedownloade Consumentengids.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Men , ik was met de vrouw mee naar de kerk dienst.
Zo goed ik als ongelovige daarquote:
Zo in het midden tussen al die katholieken men , levensgevaarlijk , ze willen je daar betoveren denk ik , ik weet het niet zeker maar er staat de hele tijd zo een beker te roken en staat er zo een man in een jurk een beetje met een ketting een kruis te slaan enzo.quote:
Wees blij dat je geen 9 jarig jongetje bent!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo in het midden tussen al die katholieken men , levensgevaarlijk , ze willen je daar betoveren denk ik , ik weet het niet zeker maar er staat de hele tijd zo een beker te roken en staat er zo een man in een jurk een beetje met een ketting een kruis te slaan enzo.
Dat scheelt een berg idd ! Maar goed ik kan er weer een jaar tegen J Schelden Vloeken en Tieren en god heeft me weer vergeven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen 9 jarig jongetje bent!
Da's wel hendig bedacht van die katholieken idd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat scheelt een berg idd ! Maar goed ik kan er weer een jaar tegen J Schelden Vloeken en Tieren en god heeft me weer vergeven.
Precies , maar goed vrouwlief is katholiek ,oh ik bedenk net jou vrouw wrs ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's wel hendig bedacht van die katholieken idd.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef KingOfMars het volgende:
Komen wij dan ook hendig sjiek de hemel ingeslipt J?
Goh. Wat ehm, rot. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Joene het volgende:
[..]Nee J , want jij bent vast net als ik niet van die Kerk dus. En je mag niet meeliften op de vrouw dus
Dus wij gaan samen bier zuipen, neuken en lekkere wijven kijken , en H en Y gaan samen lekker zitten haken naast Petrus ofzo.
Ja die Hel dat is me wat J. Het is echt een straf om zondaar te zijnquote:
Dank je. Jullie ook!quote:
Ik heb het eerste gehad. Mijn schoonzusje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
Ja ik ga mn best doen T.
2 dagen la familia is niet mn ding maar ok
Straks wel lekker stukkie rijden in de Megane
Ach ik heb niks tegen mn familie ofzo maar het zijn altijd van die lange hang dagen waar ik slecht tegen kan, het leukste vind ik nu de rit er naar toe want ik heb begrepen dat er flink sneeuw ligt daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gehad. Mijn schoonzusje.
Nu 2 dagen leuke familie!En dat vinden we (toevallig zei hubbie dat gister nog) totaal niet erg
Mja kan me voorstellen. Maar ik ga er vaker naar toe om te hangenquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb niks tegen mn familie ofzo maar het zijn altijd van die lange hang dagen waar ik slecht tegen kan, het leukste vind ik nu de rit er naar toe want ik heb begrepen dat er flink sneeuw ligt daar
Nou maar hopen dattie startquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:40 schreef Joene het volgende:
Mogguh Swets !
Oh de twitpic volgt nog heur ! Ik mag hem eerst ontdooien
Gelukkig hebben we een jaartje Mobiliteits Garantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou maar hopen dattie start
Nog maar een uur of 8, 9 dan liggen ze op bed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ben ik al heel dicht bij het vermoorden van een paar kinderen... Tis half 11
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ben ik al heel dicht bij het vermoorden van een paar kinderen... Tis half 11
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |