F7quote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef Nizno het volgende:
klote FireFox denkt nog steeds dat hij word is... Heb de hele tijd het streepje verticaal ergens op de pagina staan en page up/down en de pijltjestoetsen werken niet zoals het moet!!!
Rotzooi!!

snotversju!!quote:

quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
lezzer
Vanyel
Magenta
Avey
wonderer
Nizno
Qebbel
skunkasaur
DancingPhoebe
Brittie
soapie
Meike26
Fixers
Tha_Erik
MMonk
Onderweg
NoktetMort

jij moet eens wat meer naar andere topics gaanquote:

quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
lezzer
Vanyel
ManAtWork
wonderer
Magenta
Bakfiets.
Tha_Erik
Maharbal
Arcee
Ang3l
JumpingJacky
Avey

Mag niet van mamma Vanyel.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij moet eens wat meer naar andere topics gaan

hahahahahaha ze went er wel aan hoorquote:

gevonden... schijn ik dus zelf op ja gedrukt te hebben bij de vraag:quote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
snotversju!!
Hoe kan dit?
Hij werkt nu.. maar wat was dit dan????
Ik moet eens leren lezenquote:Door op F7 te drukken zet u cursornavigatie aan of uit. Deze functie plaatst een beweegbare cursor in webpaginas, waarmee u in staat bent tekst met het toetsenbord te selecteren. Wilt u cursornavigatie inschakelen?

Zo nutteloosquote:Op woensdag 22 december 2010 08:25 schreef Vanyel het volgende:
En ik zat een ouwe Next te lezen. Met quotes van de Bad Sex in Fiction Awards.
Zo zijn daar de winnaar van 2010
[..]
Die van 2009
[..]
en het random pareltje
[..]
of de prachtige beschrijving van het vrouwelijk geslachtsleed
[..]
Ik geloof dat het tijd wordt dat ik eens google op die award. Wat een onsmakelijkheid!
 Vergelijkingen tijdens seksscenes zijn echt dodelijk.
 Vergelijkingen tijdens seksscenes zijn echt dodelijk.

quote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gaan we trouwen?
Enenenen waar vind ik dit lijstje.

die reageert hier gewoon het vaakst...quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef Vanyel het volgende:
Die lezzer scoort wel in ieders lijstje he. Beetje stuitend!

Ja, ik kan er wel wat anders van proberen te maken, maar ik denk ook dat het dat isquote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reageert hier gewoon het vaakst...

Omdat ik geen leven heb en niks beters te doen heb dan constant hier posten?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:32 schreef lezzer het volgende:

Kijk en daarom sta jij toch in mijn top 3 allertijden.
[..]

Ik denk ook altijd dat mensen denken dat ik de hele dag geen flikker uit voer.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en niks beters te doen heb dan constant hier posten?

Serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik zat het me toevallig vandaag nog af te vragen

Maar ik doe dus echt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat mensen denken dat ik de hele dag geen flikker uit voer.
Maar dat is dus niet zo hoor.
Echt niet

Voor zover ik weet ben jij bezig met je derde boekquote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik doe dus echt helemaal niks.

Dat ligt nu bij de proeflezers.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij bezig met je derde boek

Dan zit je toch niet niks te doen? Je bent nu in een fase waarin je blijkbaar wat minder te doen hebt. Ik hobbel zelf ook naar de vakantie (want oh ja, ik was overspannenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ligt nu bij de proeflezers.
 ).
 ).

Nou ja, okeequote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan zit je toch niet niks te doen? Je bent nu in een fase waarin je blijkbaar wat minder te doen hebt. Ik hobbel zelf ook naar de vakantie (want oh ja, ik was overspannen).

Het punt is dat ik er zo lethargisch van word. Als ik niks doe, ga ik ook niks doen. Terwijl als ik eenmaal bezig ben, ik veel sneller nog meer dingen oppak om te doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Vanyel het volgende:
Hee, ik doe ook helemaal niks. Das toch hemels als het tijdelijk mag

.
.

Hoeveel?!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Hier zou 15 tot 25 cm moeten vallen de komende uren volgens de berichten.

Ok dan ben jij erger dan ik. Mijn eten lijdt zelden onder mijn lethargie.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
En ik heb me NU pas kunnen zetten tot het maken van ontbijt... en ik ben al twee uur wakker en hongerig...

Als ik eenmaal achter die PC zit, moet er heel wat gebeuren voor ik er weer achter vandaan komquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ok dan ben jij erger dan ik. Mijn eten lijdt zelden onder mijn lethargie.

Dat heb ik ook wel. Als ik niet oplet is het middag voor ik wat eet.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik eenmaal achter die PC zit, moet er heel wat gebeuren voor ik er weer achter vandaan kom

In waar?quote:

Hangt het niet ook samen met je gebrek aan sociaal leven? Ik kan me altijd toch makkelijker ergens toe zetten als ik een afspraak heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Van de zomer dacht ik dat het door de hitte kwam, maar die is nu weg en ik heb het nog steeds

Nee, het hangt samen met de verwachting dat mijn maatje snel online komt om te gaan RPG'enquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hangt het niet ook samen met je gebrek aan sociaal leven? Ik kan me altijd toch makkelijker ergens toe zetten als ik een afspraak heb.
 Als ik weet dat ie vandaag niet online komt, is het veel makkelijker om iets te gaan doen.
 Als ik weet dat ie vandaag niet online komt, is het veel makkelijker om iets te gaan doen.

Jaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |