Nou, geen nieuws is goed nieuws danquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ja pfoeh. Er is net een hartfilmpje gemaakt en bloedgeprikt, als het ernstig is dan hoor je het heel snel en het is tot nog toe stil.
neuh maar bedoel gewoon dat ik nooit zoiets uit zou sluiten eik. Al houd ik wel érg veel van vrouwenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoef je toch geen hannenmater voor te zijn?
Neen, ik heb 't een hele tijd geleden deleted maar het staat nog in mijn profiel hier.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef lezzer het volgende:
Ben jij op Twitter geband trouwens Nan?
Same here! Ik heb nog drie kwartier voor de Albertjongen voor de deur kan staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even een schoonheidsslaapje doen![]()
Marsen spelenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
Als ik die mars hoor krijg ik bijna weer nachtmerries (die piccolosolo moest ik ooit spelen).
Ja, dat wist jij niet hequote:
Dat is een scriptje op het forum: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:En die vriendjeslijst, heb je die door je abo?
De eerste 12 plaatsen in mijn complete fokhistorie komen van Lesbeau...quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
lezzer
wonderer
Brittie
Bakfiets.
Knuffelzacht
Qebbel
Avey
Alicey
skunkasaur
Tha_Erik
Nizno
NanKing
FF opnieuw installeren ging ik..... ook verstandigquote:
Dat duurt dan opeens altijd zo lang he...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
FF opnieuw installeren ging ik..... ook verstandig
Slaap lekker Van
Hoewel je nu al weel zal slapen denk ik
Waar wordt dat op gebaseerd?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
lezzer
wonderer
Vanyel
Bakfiets.
Avey
Nizno
NBT
Brittie
Qebbel
Onderweg
Joanne35
skunkasaur
Tha_Erik
NoktetMort
Fixers
Ilse2602
..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Gaan we trouwen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Vanyel het volgende:
En weeeet je..
Bij mijn week- en maandoverzicht sta je zelfs op de tweede plaats!
Ik kan er niet opkomen zonder invitation. Heb je ff een PM gestuurdquote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef skunkasaur het volgende:
@lezzer
Kom er net achter dat je helemaal geen registratie code meer nodig hebt, het is nu openbaar.
Ha, vanochtend was het nog open. Ik zal je eentje sturenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik kan er niet opkomen zonder invitation. Heb je ff een PM gestuurd
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:58 schreef skunkasaur het volgende:
Psh. Liep ik net (een paar keer omdat ik vergeetachtig ben) langs een woning hier in de buurt waar er een brandalarm af gaat. Zo'n rookmelder ding. Dacht ik mijn burgerplicht te doen en heb ik met 09008844 gebeld (zag namelijk geen vlammen oid) en dan gaat die meneer zo van: jaaa maaaaaar weet u zeker dat het niet een batterijleeg-piepje is? Want anders staan we daar straks met die rooie auto's voor noppes. Ja weet ik veel jij bent de brandweerman ik ben gewoon bezorgd. Kan mij niet schelen of je zo'n truck stuurt, niet mijn huis, maar wel zonde als ie straks toch af brandt, niet? Psh. Lekkere aanmoediging om volgende keer weer te bellen. 't Is toch maar lege batterijen.
Ja, ze zijn er nu wel, hoorde ze net. Maar ik heb vijf minuten in de kou gestaan daar om te wachten tot ik doorgeschakeld werd, zonder handschoenen, dus ik ben daarna maar weer naar huis gegaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Magenta het volgende:
[..]met zwaailichten en sirene en dan uitstappen met zo'n lullig pakje penlites.
Je hebt je burgerplicht gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 17:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nu wel, hoorde ze net. Maar ik heb vijf minuten in de kou gestaan daar om te wachten tot ik doorgeschakeld werd, zonder handschoenen, dus ik ben daarna maar weer naar huis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |