Afwachten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest het van de dame achter de balie nog even twee daagjes afwachten en dan kon ik dat nummer eens bellen, wat ik gekregen heb.
ik zou idd t onderzoekspapier nu al aanvragen via dat telefoonnummer, bent toch alweer 2 dagen verder voor t binnen isquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
De 17e.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
Wat staat er precies in je track en trace dan?quote:
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat staat er precies in je track en trace dan?
Jij bent iig happyquote:
Da's het risico als je alles via de post verstuurt. Maar een andere optie is er niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch baal ik er van dat door het gelapzwans van of wel een TNT bezorger of een buur, SeSa nu een beetje een naar randje heeft.
Jaaaa, ik ben lekker opgehaald van m'n werk en daarna uit eten geweest. En nu net lekker warm onder de douche gestaanquote:
Ja, die is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Of die SeSa account die hij/zij daar speciaal voor aangemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
misschien dat jouw SeSa de code via Elies naar jou toe kan laten komen
Eens met Qutje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is goedHij kan dus in principe overal afgeleverd zijn. TNT moet dood
Mag ook via mij hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?
Of die via Eliesje doorgeven?
Dan zou ik trouwens wel al gaan bellen. Da's alweer 4 dagen geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |