Afwachten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest het van de dame achter de balie nog even twee daagjes afwachten en dan kon ik dat nummer eens bellen, wat ik gekregen heb.
ik zou idd t onderzoekspapier nu al aanvragen via dat telefoonnummer, bent toch alweer 2 dagen verder voor t binnen isquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
De 17e.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
Wat staat er precies in je track en trace dan?quote:
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat staat er precies in je track en trace dan?
Jij bent iig happyquote:
Da's het risico als je alles via de post verstuurt. Maar een andere optie is er niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch baal ik er van dat door het gelapzwans van of wel een TNT bezorger of een buur, SeSa nu een beetje een naar randje heeft.
Jaaaa, ik ben lekker opgehaald van m'n werk en daarna uit eten geweest. En nu net lekker warm onder de douche gestaanquote:
Ja, die is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Of die SeSa account die hij/zij daar speciaal voor aangemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
misschien dat jouw SeSa de code via Elies naar jou toe kan laten komen
Eens met Qutje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is goedHij kan dus in principe overal afgeleverd zijn. TNT moet dood
Mag ook via mij hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?
Of die via Eliesje doorgeven?
Dan zou ik trouwens wel al gaan bellen. Da's alweer 4 dagen geleden.quote:
Hush, hush, niet alles te letterlijk nemen.quote:
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
Pubers verkrachtten 80-jarige vrouw
echt, hoe dan
Wil je echt dat ik het ga painten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
echt, hoe dan
Does the bear shit in the woods?quote:
Ik is foto's aan het uppenquote:
Ik ging vanmiddag op mijn werk even snel spieken hier. Ik weet niet waar het over ging, maar ik zag erg, ehm, expliciete paintsquote:
De teleurstellingquote:
Cat, lieverd, zeg alsjeblieft eens niet van die vieze dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?
Gatverdamme! Wat een klote lui lopen er toch rondquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
echt, hoe dan
Daar balen we allemaal van denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch baal ik er van dat door het gelapzwans van of wel een TNT bezorger of een buur, SeSa nu een beetje een naar randje heeft.
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?
Ik heb een bloemetjesjurkquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jadat gebeurt vaak op dezelfde dag dat ze de kast opentrekken en er alleen nog maar van die bloementjesjurken hangen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag op mijn werk even snel spieken hier. Ik weet niet waar het over ging, maar ik zag erg, ehm, expliciete paintsInternet dus maar héél snel weggeklikt!
Sorry schat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cat, lieverd, zeg alsjeblieft eens niet van die vieze dingen
Fout.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jadat gebeurt vaak op dezelfde dag dat ze de kast opentrekken en er alleen nog maar van die bloementjesjurken hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is wel straplessquote:
JJH had het hele portiek gehad zei hij, maar hij kan ook een portiek verder liggen als er in zijn portiek niemand thuis was. En die buur heeft het misschien wel eens geprobeerd af te geven al, maar JJH is ook best vaak weg 's avonds enzo ivm werk. Laten we dat dan nog maar hopen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis dus een combi van stomme lakse bezorger en hebberige buur wss, ik vrees dat je m niet meer gaat vinden, of die bezorger zou moeten kunnen zeggen waar ie m afgegeven heeft, kleine kans dus
Nu moet ik denken aan mijn handdoeken incident bij selektmail.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis dus een combi van stomme lakse bezorger en hebberige buur wss, ik vrees dat je m niet meer gaat vinden, of die bezorger zou moeten kunnen zeggen waar ie m afgegeven heeft, kleine kans dus
Gingen we dit jaar eind januari niet naar DTH-poging 1? Dat was ook zo'n doorslaand succes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ll en Gb, zullen we binnenkort vast even heel voortvarend een nieuwe datum ergens eind januari prikken ofzo? Want dit Marketier avontuur was wel erg snel afgelopen in de kroeg
Ll en ik kregen de extended versie, zoals Gb al zo leuk zei () maar het alcoholische gedeelte is nogal in het water gevallen
Oh trouwens, waren jullie ook schor de volgende dag? Ik heb toch niet geschreeuwd ofzo?
Ja, daar begint het mee....quote:
ftellquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn handdoeken incident bij selektmail.
Jamaar dan had die buur heus wel een briefje in zijn bus gedaan ondertussen hoor ....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
JJH had het hele portiek gehad zei hij, maar hij kan ook een portiek verder liggen als er in zijn portiek niemand thuis was. En die buur heeft het misschien wel eens geprobeerd af te geven al, maar JJH is ook best vaak weg 's avonds enzo ivm werk. Laten we dat dan nog maar hopen...
*meldt*quote:
En als je al 4 dagen een pakketje thuis heb liggen dan let je toch ook ff op of ie thuiskomt of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
JJH had het hele portiek gehad zei hij, maar hij kan ook een portiek verder liggen als er in zijn portiek niemand thuis was. En die buur heeft het misschien wel eens geprobeerd af te geven al, maar JJH is ook best vaak weg 's avonds enzo ivm werk. Laten we dat dan nog maar hopen...
Hè gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee....
Maar weet je; ik vind je toch wel lief hoor
En toch he, dacht ik vanmorgen héél even: "Grijs, of toch maar zwart? Wit misschien, of anders fuchsia?" Echt, alsof ik er ooit eerder zo goed over nagedacht hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Sorry schat.![]()
Denk maar even aan goed gevouwen bolletjesonderbroekjes. Word je vast weer blij van.
Nou ho wacht... die buur gaat er gewoon van uit waarschijnlijk dat jij wél een briefje - zoals het hoort - van de TNT in de bus hebt gehad dat je pakketje daar ligtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je al 4 dagen een pakketje thuis heb liggen dan let je toch ook ff op of ie thuiskomt of niet?
Ik snap het niet helemaal, ik ga ff bellen morgen.
nouja, in Utrecht hadden wij ook vaak pakketjes staan voor buren, en na een keer of 4/5 aan de deur gestaan te hebben bij die man heb ik t toen ook maar opgegeven, en toen ik m eens tegenkwam in t portaal gezegd dat er nog wat van hem bij ons stondquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je al 4 dagen een pakketje thuis heb liggen dan let je toch ook ff op of ie thuiskomt of niet?
Die had mijn pakketje bij de deur gezet en toen was ie ook weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
hmmm, ga maar ff snel douchen
[..]
ftell
Dat wilde ik ook zeggen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ho wacht... die buur gaat er gewoon van uit waarschijnlijk dat jij wél een briefje - zoals het hoort - van de TNT in de bus hebt gehad dat je pakketje daar ligtDus die wacht wellicht tot jij het komt halen. Zo zijn er wel vaker zulke misverstanden.
aaaah die, niet tof neequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die had mijn pakketje bij de deur gezet en toen was ie ook weg.
Dat ligt er dus aan. Bij mij is ook wel eens een buurvrouw aan de deur gekomen om te vragen wanneer ik eindelijk eens mijn pakketje bij haar kwam ophalen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Yeah, maar dan mag het niet sneeuwen hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ll en Gb, zullen we binnenkort vast even heel voortvarend een nieuwe datum ergens eind januari prikken ofzo? Want dit Marketier avontuur was wel erg snel afgelopen in de kroeg
Ll en ik kregen de extended versie, zoals Gb al zo leuk zei () maar het alcoholische gedeelte is nogal in het water gevallen
Oh trouwens, waren jullie ook schor de volgende dag? Ik heb toch niet geschreeuwd ofzo?
alleen in de auto of ook in t hotelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Yeah, maar dan mag het niet sneeuwen hoor!![]()
En ik was niet schor, dussehMisschien heb je te hard gegild in de auto? (Len?
)
Maar zijn die vrachtwaggels dat ook?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Ja maar Cat, wij zijn inmiddels heel bedreven in het rijden in de sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoezo nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Yeah, maar dan mag het niet sneeuwen hoor!![]()
Nee ik heb echt niet gegild.quote:En ik was niet schor, dussehMisschien heb je te hard gegild in de auto? (Len?
)
Bijna elke dag loop ik langs die oliebollenkraam en dan ruikt het zooooo lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Vandaag een appelbeignet op en hij was lekkerrrrr
Alleen JJH en zijn SeSa heeft de T&T. Die zegt dat het pakje is afgeleverd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Maar welke pakketjes zijn nu kwijt dan? Van JJH? of ook van DML? en JJH heeft nu zijn track & trace code? Of van wie is die dan weer?
Valtnetbinnenensnapthetallemaal niet.
En ja Greysmoeten we doen
wanneer gaat het weer flink sneeuwen?
Ja die geur die daar vanaf komt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Bijna elke dag loop ik langs die oliebollenkraam en dan ruikt het zooooo lekkermaar ik heb me tot nu toe in kunnen houden
Ik heb ze vandaag ook weer weten te weerstaan, maar hey, ik had een zak vanilla fudgequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Bijna elke dag loop ik langs die oliebollenkraam en dan ruikt het zooooo lekkermaar ik heb me tot nu toe in kunnen houden
Hier ook. Mijn buurvrouw neemt regelmatig pakketjes aan voor mij en als ik net 1 stap in huis heb gezet komt ze al naar buiten gesneld om het pakketje af te gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Maes het volgende:
Als ik een pakje aanneem voor de buren wacht ik altijd dezelfde dag af of ze het komen ophalen en de volgende dag ga ik het even brengen. Briefje of geen briefje. Buren doen dat ook met een pakje voor mij/ons
Ik vind oliebollen niet lekker, dat scheelt een hele hoopquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik dan die gezellige hysterische onderbroek weer aantrekken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
En ja Greysmoeten we doen
wanneer gaat het weer flink sneeuwen?
Wij hebben die bomb die die dang die dang diggydiggyquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Zo meteen komt
Girls in white dresses with blue satin sashes;
Snowflakes that stay on my nose and eyelashes;
Silver-white winters that melt into springs;
These are a few of my favorite things.
Die pic die JJH post is toch van z'n T&T neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen JJH en zijn SeSa heeft de T&T. Die zegt dat het pakje is afgeleverd.JJH is on the case.
Maar voor het pakje hoefde niet getekend, das de shit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die pic die JJH post is toch van z'n T&T neem ik aan?
Gewoon TNT bellen morgen en zeggen dat je niks gehad hebt en eist dat ze een kopie van de getekende afleverbon naar je mailen ofzoDan kan je iig zien of je hebberige buren hebt oid
Ohja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo nietJe wilde de volgende keer toch ook stranden in een hotel?
[..]
Nee ik heb echt niet gegild.
En ook niet in het hotel
Oeh! Oeh!
I am sixteen going on seventeeeeeen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Zo meteen komt
Maar 9 vd 10 keer laten ze wel tekenen, ook al hoeft het niet. Dus het is altijd het proberen waardquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar voor het pakje hoefde niet getekend, das de shit.
En de TNT bezorgert heeft het gewoon willekeurig ergens gedropt.
Mijn eerste serieuze lieffie was (is) erg van de musicals & zulks. Ik ken TSOM en aanverwanten van voor naar achter, ondersteboven en binnenstebuiten. Inclusief de dansjes en gebaartjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Zo meteen komt
Eisen? Dat kan alleen als je een pakketje hebt verzonden met verzekerde verzending. Want anders hoéft er niet voor getekend te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Die pic die JJH post is toch van z'n T&T neem ik aan?
Gewoon TNT bellen morgen en zeggen dat je niks gehad hebt en eist dat ze een kopie van de getekende afleverbon naar je mailen ofzoDan kan je iig zien of je hebberige buren hebt oid
When the dog bitesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn eerste serieuze lieffie was (is) erg van de musicals & zulks. Ik ken TSOM en aanverwanten van voor naar achter, ondersteboven en binnenstebuiten. Inclusief de dansjes en gebaartjes
Ze zei bezorgert!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar voor het pakje hoefde niet getekend, das de shit.
En de TNT bezorgert heeft het gewoon willekeurig ergens gedropt.
Elies? Ben ik de enige, of doet jou dit nr ook bij de 1ste 2 zinnen ergens aan denken????quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Zo meteen komt
Ja spuit 11quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eisen? Dat kan alleen als je een pakketje hebt verzonden met verzekerde verzending. Want anders hoéft er niet voor getekend te worden.
Jaaaaaaa liedje nu!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja!Of eigenlijk liever gewoon eerder boeken!
![]()
Dat is mijn favoriete liedje van de hele musical
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa liedje nu!
Oh en over dat boeken, ik zag dat in dat lelijke hotel in Woerden huisdieren welkom zijn.
Dus Ll mag mee!
Ja, dan moeten we even zo'n hema-kaartje kopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames () jullie komen de 29e wel heur, desnoods met de trein
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze kunnen zo nagaan wie die route had op die datum....laat ze die knakkert maar vragen waaaarrrrr hij dat pakketje precies heeft afgegeven
Ja hoor! Met mijn burostoelradioverhuisdoosspulstrijkplankkerstboommagnetron enzovoort.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames () jullie komen de 29e wel heur, desnoods met de trein
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we even zo'n hema-kaartje kopen
Haal ik jullie wel op.....kan ik direct het vleesch meenemen bij de slagertquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we even zo'n hema-kaartje kopen
JJH heeft een nummer, gaat hij bellen en hij is alle buren langs gegaan. Dus actie genoeg, medunkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
InderdaadEn wie weet is er tegen alle hoop in toch nog een bonnetje of weet ik wat van en komt het boven water
![]()
Buren al gevraagd JJH?
daarom dus dat formulier wat JJH bij dat telefoonnummer moet opvragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze kunnen zo nagaan wie die route had op die datum....laat ze die knakkert maar vragen waaaarrrrr hij dat pakketje precies heeft afgegeven
Nooit genoeg actie!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH heeft een nummer, gaat hij bellen en hij is alle buren langs gegaan. Dus actie genoeg, medunkt.
Tis geen aanval op jequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH heeft een nummer, gaat hij bellen en hij is alle buren langs gegaan. Dus actie genoeg, medunkt.
Whahahaha ja met Sjon gaat niks zoals het zou moeten gaan, maar ze zijn allemaal blij en ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Nonneke het volgende:
Kareltje![]()
Hij piept ook heur je sneeuwpop !
Ahwz en Kees dr mooie roze flosje alweer inleveren
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis geen aanval op jeJ
J
H
![]()
Ik zou gewoon graag zien dat ie morgen ook komt mee jodelen over z'n pakje
Nee daar wen je vanzelf aan of je wil of nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha ja met Sjon gaat niks zoals het zou moeten gaan, maar ze zijn allemaal blij en ik ook
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
En dat ie piept Non, dat horen we, drie keer raden wie er mee rond loopt te piepen als een dolle
Echt wat voor julliequote:Zelf meenemen
Slaapzak of dekbed
Toiletspullen
Hand- en theedoeken, dweiltje
Ja. Leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ll! Gb!![]()
Kijk dit dan! Hier kunnen we ook slapen de volgende keer in Woerden!
Een hooiberghut!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U boekt al een hut vanaf ¤ 45,- per nacht voor vier personen.
Inventaris
Twee stapelbedden, matrassen, kussens, hoeslakens en kussenslopen
Eettafel met vier stoelen
Tweepits elektrisch kookstel
Pannenset
Servies met bestek
Lichtpunt en wandcontactdoos
Schoonmaakspullen; stoffer en blik, emmer, dweil, bezem en afwasteiltje
Jerrycan
Afvalemmer
Elektrische koelbox
Campingtoilet
Picknicktafel (buiten)
Zelf meenemen
Slaapzak of dekbed
Toiletspullen
Ja bedankt he, met je pieprotzooiquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ll! Gb!![]()
Een hooiberghut!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inventaris
Pannenset
Servies met bestek
Jerrycan
Afvalemmer
Elektrische koelbox
Campingtoilet
Picknicktafel (buiten)
Zelf meenemen
Slaapzak of dekbed
Toiletspullen
Oh er staat dat het 1,5 km. van het centrum (quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En volgens mij is dat niet in Woerden.. Het lijkt namelijk op iets wat ik ken en dat is zo'n vijf kilometer buiten Woerden.
Oh jawel joh, als ik maar lol hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god Greys, die bedden, daar wil je dood nog niet in liggen toch?
Nou die kans zit er best in als ze daar met dit weer gaan slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god Greys, die bedden, daar wil je dood nog niet in liggen toch?
Wat leuuukkk! Jij hebt echt talent voor het vinden van leuke dingetjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ll! Gb!![]()
Een hooiberghut!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inventaris
Pannenset
Servies met bestek
Jerrycan
Afvalemmer
Elektrische koelbox
Campingtoilet
Picknicktafel (buiten)
Zelf meenemen
Slaapzak of dekbed
Toiletspullen
WAT ZEG JE ????quote:
Ik weet dat je die wijven meestal hun zin geeft maar in dit geval zou ik echt niet kapituleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh echt nietje krijgt me echt niet in zo'n hans en grietje hutje
Jij bent de enige die dat op waarde weet te schattenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leuuukkk! Jij hebt echt talent voor het vinden van leuke dingetjes
Mjah stom ik had er voor jou natuurlijk een doosje oordopjes bij moeten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ????
ik hoor alleen nog maar pieppieppiep
Meestal hun zin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet dat je die wijven meestal hun zin geeft maar in dit geval zou ik echt niet kapituleren als ik jou was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar lekker met Ml daar tussen al dat hout zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat op waarde weet te schatten
Nou ja ik doe uiteraard veel in ruil voor some booty, maar dit gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet dat je die wijven meestal hun zin geeft maar in dit geval zou ik echt niet kapituleren als ik jou was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme,je bent bont en blauw als je daar gaat liggen batsen, dat is het echt niet waard hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik doe uiteraard veel in ruil voor some booty, maar dit gaat zelfs mij te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |