Afwachten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest het van de dame achter de balie nog even twee daagjes afwachten en dan kon ik dat nummer eens bellen, wat ik gekregen heb.
ik zou idd t onderzoekspapier nu al aanvragen via dat telefoonnummer, bent toch alweer 2 dagen verder voor t binnen isquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
De 17e.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwachten?
Op welke datum zou het afgegeven zijn volgens track & trace?
Wat staat er precies in je track en trace dan?quote:
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat staat er precies in je track en trace dan?
Jij bent iig happyquote:
Da's het risico als je alles via de post verstuurt. Maar een andere optie is er niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch baal ik er van dat door het gelapzwans van of wel een TNT bezorger of een buur, SeSa nu een beetje een naar randje heeft.
Jaaaa, ik ben lekker opgehaald van m'n werk en daarna uit eten geweest. En nu net lekker warm onder de douche gestaanquote:
Ja, die is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stukje track en trace met dat het de 17e afgeleverd is.
[ afbeelding ]
Of die SeSa account die hij/zij daar speciaal voor aangemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
misschien dat jouw SeSa de code via Elies naar jou toe kan laten komen
Eens met Qutje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is goedHij kan dus in principe overal afgeleverd zijn. TNT moet dood
Mag ook via mij hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je Sesa je niet PM-men? (hij/zij heeft een account) met de T&T code?
Of die via Eliesje doorgeven?
Dan zou ik trouwens wel al gaan bellen. Da's alweer 4 dagen geleden.quote:
Hush, hush, niet alles te letterlijk nemen.quote:
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
Pubers verkrachtten 80-jarige vrouw
echt, hoe dan
Wil je echt dat ik het ga painten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
echt, hoe dan
Does the bear shit in the woods?quote:
Ik is foto's aan het uppenquote:
Ik ging vanmiddag op mijn werk even snel spieken hier. Ik weet niet waar het over ging, maar ik zag erg, ehm, expliciete paintsquote:
De teleurstellingquote:
Cat, lieverd, zeg alsjeblieft eens niet van die vieze dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?
Gatverdamme! Wat een klote lui lopen er toch rondquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef Nonneke het volgende:
echt, hoe dan
Daar balen we allemaal van denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch baal ik er van dat door het gelapzwans van of wel een TNT bezorger of een buur, SeSa nu een beetje een naar randje heeft.
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gaten bij bejaarden dichtgroeien?
Ik heb een bloemetjesjurkquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jadat gebeurt vaak op dezelfde dag dat ze de kast opentrekken en er alleen nog maar van die bloementjesjurken hangen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag op mijn werk even snel spieken hier. Ik weet niet waar het over ging, maar ik zag erg, ehm, expliciete paintsInternet dus maar héél snel weggeklikt!
Sorry schat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cat, lieverd, zeg alsjeblieft eens niet van die vieze dingen
Fout.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jadat gebeurt vaak op dezelfde dag dat ze de kast opentrekken en er alleen nog maar van die bloementjesjurken hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is wel straplessquote:
JJH had het hele portiek gehad zei hij, maar hij kan ook een portiek verder liggen als er in zijn portiek niemand thuis was. En die buur heeft het misschien wel eens geprobeerd af te geven al, maar JJH is ook best vaak weg 's avonds enzo ivm werk. Laten we dat dan nog maar hopen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis dus een combi van stomme lakse bezorger en hebberige buur wss, ik vrees dat je m niet meer gaat vinden, of die bezorger zou moeten kunnen zeggen waar ie m afgegeven heeft, kleine kans dus
Nu moet ik denken aan mijn handdoeken incident bij selektmail.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis dus een combi van stomme lakse bezorger en hebberige buur wss, ik vrees dat je m niet meer gaat vinden, of die bezorger zou moeten kunnen zeggen waar ie m afgegeven heeft, kleine kans dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |