Als Eric crouttons in beeld komt van 15 jaar geleden laten testen moest je 2 weken wachten met die paar meisjes die ik had gehad, was ik er zeker van dat ik het had. Nu weet je het binnen 5 minuten of je wereld op zijn kop staat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal proberen 'm voor je te taggen, weet alleen bij god niet welk nummer je bedoelt want ik skip de updates standaard
Ik zal een poging doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als Eric crouttons in beeld komt van 15 jaar geleden laten testen moest je 2 weken wachten met die paar meisjes die ik had gehad, was ik er zeker van dat ik het had. Nu weet je het binnen 5 minuten of je wereld op zijn kop staat.
Daar, zou tof zijn
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef Waalwijker het volgende:
Dennis was echt een toffe slaapgast.
Duurt 3 dagen voor dat ze aan komt met haar manke been?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef Miam het volgende:
nog 1 nachtje tot lucille mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan haast niet wachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef Miam het volgende:
nog 1 nachtje tot lucille mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lucille is leuk man.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen voor dat ze aan komt met haar manke been?
had je gewilt, paarden zijn snel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen voor dat ze aan komt met haar manke been?
wie heeft er morgen laat? Ik heb donderdagavond dienstquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Miam het volgende:
Ekdom nu, kunnen we lekker vroeg slapen.
Coen >>> Paulquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zeg volgend jaar Giel dumpen voor Dennis weeningGerard, Coen, Dennis
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zeg volgend jaar Giel dumpen voor Dennis weeningGerard, Rob, Dennis
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Miam het volgende:
Ekdom nu, kunnen we lekker vroeg slapen.
3fmfan.nlquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dennis was een topgast ja![]()
Laten we hopen dat die Willie ook leuk is.
Weet iemand hoe laat Nein Mann was vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |