MCFlurry bosvruchten was lekker, die heb ik 1 x gezien daarna was hij weer wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
McNuggets![]()
![]()
![]()
McChicken![]()
McKroket![]()
Big Mac![]()
McFlurry met M&M's
dat dus, dan gerard, dan coenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou logischer zijn als giel vanaf 6 uur zou draaien
Oja, zoiets zeiden mijn ouders laats ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik moet ook nog steeds huishoudelijk gaan doen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MCFlurry bosvruchten was lekker, die heb ik 1 x gezien daarna was hij weer weg
En in Noorwegen had je ook een Twix variant!
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Nfct het volgende:
GoedeMIDDAG!
Kom er net achter dat wij een SR-kanaal hebben!
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben de hond uitlaten en daarna eten, tot straks
Shazam 'mquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wie weet dit nummer elke keer bij die kindertjes? (JA ik vraag het nog een keer)
Wanna suck his salty balls together?quote:
het is dat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wanna suck his salty balls together?
quote:
Thnx!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Miam het volgende:
eet smakelijk spaghetti en groetjes aan je hond.
Don't say things like thaaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wanna suck his salty balls together?
Heb niet zo'n fancy telefoontje die dat kanquote:
Denk dat het meerdere deel van de luisteraars dit wel eens voorbij heeft zien komen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En terecht, want niet iedereen kijkt dit de hele dag, Roel.
Ik zal proberen 'm voor je te taggen, weet alleen bij god niet welk nummer je bedoelt want ik skip de updates standaardquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n fancy telefoontje die dat kanen ook geen microfoon bij de pc om daar iets mee te doen
Zal het de volgende keer wel checken voor je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n fancy telefoontje die dat kanen ook geen microfoon bij de pc om daar iets mee te doen
quote:
Je loopt achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |