Lotusss is er voor het laatst geweest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee hoe die van mij eruit ziet. Echte mannen komen daar nooit
Zover kom ik niet eens vandaag manquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn pizza in de oven gedaan.Meer dan dat wordt het vandaag niet.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Enige wat jij ziet is je koelkast om er een koude uit te halen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover kom ik niet eens vandaag man.
Je moet toch ergens je bier koelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte mannen hebben een koelkast naast de bank staanquote:
Bier staat toch gewoon buiten met dit weerquote:
Ja top allemaal kapotgevroren flesjes in de kratquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier staat toch gewoon buiten met dit weer
Leuke fotos trouwens op je webhost
Alleen die ballonnen van fortis
Ik heb één balkon en ik moet door de keuken om daar te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier staat toch gewoon buiten met dit weer
Het is nu echt een enorme teringzooi, ik neem maar geen fotoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gok, maar dacht.. wie weet, heb hoop
Ik kan mij wel wat bedenkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu echt een enorme teringzooi, ik neem maar geen foto
Ja dan staan ze er te lang hequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja top allemaal kapotgevroren flesjes in de krat
sneeuwballen gegooid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb het ijskoud, maar heb me super vermaakt
Ookquote:
Een dag te lang. Arm bier, zo lang te moeten staan zonder dat hun lot wordt vervuld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij Q. maximaal een dag..
"Sporten"?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen weer sporten.. heb er eigenlijk weinig zin in
Duitsland he, die hebben niet zulke toffe wegen.. Alleen dequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, als je de weg niet op hoeft, raad ik aan het ook niet te doen want hier zijn de wegen KUT
Ze lijken hier wel schoongemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, als je de weg niet op hoeft, raad ik aan het ook niet te doen want hier zijn de wegen KUT
Waar is hier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
zegt zij die net met de auto heeft gespeeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, hier ook, maar daar zie je niks meer vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze lijken hier wel schoongemaakt
Ik moet fietsen.
smelt de komende dagen welquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar daar zie je niks meer vanAllemaal ijs onder de sneeuw, glad.
Glanerbrug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar is hier?Valt toch wel mee op de snelweg in iedergeval.
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt zij die net met de auto heeft gespeeld
Samzjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb het ijskoud, maar heb me super vermaakt
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel zin in hebben!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
[..]
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.
Oh, die van jou is gejat he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb misschien geluk
De afspraak is dat het kerstpakket alleen aan huis mocht worden geleverd en niet bij de buren. Dus even een mailing de deur uitgedaan
Ik kan dat sowieso niet echt, maar goed, ik heb geoefendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vooral de scheiding tussen glad en stroef is nasty
![]()
verneukte vanochtend een mooie drift
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchenquote:
Gaat je alleen met achterwiel aandrijving lukken, dus als je de Touran mee had, heb je t tervergeefs geoefendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat sowieso niet echt, maar goed, ik heb geoefend
Oh ja daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
[..]
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchen
Ik voel me wel een stuk beter qua ziek zijn, ik hoest niet meer, maar ik heb wel spierpijn van het dollen
Heb jij lopen dollen, jij, jij, gekkie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchen
Ik voel me wel een stuk beter qua ziek zijn, ik hoest niet meer, maar ik heb wel spierpijn van het dollen
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat je alleen met achterwiel aandrijving lukken, dus als je de Touran mee had, heb je t tervergeefs geoefend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |