quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag het ik reageerde alleen nog niet omdat ik topic moest maken
ik heb echt 1 keer iets van crisis gemerkt.... en zelfs dat was volgens mij meer een excuus dan de redenquote:
komt de jaloezie weer naar boven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die PeuRac, oeioei, hij springt kilometers over mij heen..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die PeuRac, oeioei, hij springt kilometers over mij heen..
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd baas boven baas.
Maar jij heb een gave keuken
typoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.
Toch vind ik het wel een beetje gay overkomen hoor als een man patst met zn keukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje gay overkomen hoor als een man patst met zn keuken
en zelden tot nooit gebruikt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!
Jij bent een kopie van snuit (of hij van jou) dus ook jij moet heel gay patsen met je keukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!
Ik maak heel vaak pizza warm in de oven hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en zelden tot nooit gebruikt!
Toch zijn er verschillen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een kopie van snuit (of hij van jou) dus ook jij moet heel gay patsen met je keuken
Toch is het wel makkelijk om een excuus te hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb echt 1 keer iets van crisis gemerkt.... en zelfs dat was volgens mij meer een excuus dan de reden
Yup, gelukkig wel, anders zou ik ALLE vrouwen van me af moeten slaan, nu is het nog maar 50%, de rest is voor Q.quote:
Verdelen is goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, gelukkig wel, anders zou ik ALLE vrouwen van me af moeten slaan, nu is het nog maar 50%, de rest is voor Q.
"Geslacht: vrouw"quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Een mooie keuken is een musthave als je gaat kijken naar huizen
Lijkt op de mijnequote:
De functionaliteit, terwijl je al zittende op de koelkast je biertje eruit trekt, de senseo aanzwengelt voor na het koken en je hande wast, kan je met je tanden nog je prakje omscheppen in de pan!quote:
Ik neem al genoeg met een eigen voordeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
quote:
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die van mij, inclusief het laminaat
Voor 3fm?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.
of iig ruimte om een mooie keuken te installeren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Zoals al eerder gezegd, ik ga voor het geld van een nieuwe keuken liever een keertje extra op vakantie. Mijn woonkamer is wel tof en groot, dat vind ik belangrijker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t eerder wat ik daar zo doen, is een moker ter hand nemen
Ik kan tenminste op de fiets naar de stad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De functionaliteit, terwijl je al zittende op de koelkast je biertje eruit trekt, de senseo aanzwengelt voor na het koken en je hande wast, kan je met je tanden nog je prakje omscheppen in de pan!ik ben jaloers!
prioriteitenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik ga voor het geld van een nieuwe keuken liever een keertje extra op vakantie. Mijn woonkamer is wel tof en groot, dat vind ik belangrijker.
Als ik hem nou ook nog eens schoon zou maken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt op de mijne.
niets mis mee, functioneel, snel schoon en alles aanwezig.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.
Q. had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op de fiets naar de stad.
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem al genoeg met een eigen voordeur
ze woont nog bij dr exquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.
Niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. had ik al gezegd dat ik van je hou?
Utrecht FTW!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.
Ik maak hem vooral niet viesquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem nou ook nog eens schoon zou maken...
Ik heb zojuist mijn pizza in de oven gedaan.quote:
Geen idee hoe die van mij eruit ziet. Echte mannen komen daar nooitquote:
Lotusss is er voor het laatst geweest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee hoe die van mij eruit ziet. Echte mannen komen daar nooit
Zover kom ik niet eens vandaag manquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn pizza in de oven gedaan.Meer dan dat wordt het vandaag niet.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Enige wat jij ziet is je koelkast om er een koude uit te halen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover kom ik niet eens vandaag man.
Je moet toch ergens je bier koelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte mannen hebben een koelkast naast de bank staanquote:
Bier staat toch gewoon buiten met dit weerquote:
Ja top allemaal kapotgevroren flesjes in de kratquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier staat toch gewoon buiten met dit weer
Leuke fotos trouwens op je webhost
Alleen die ballonnen van fortis
Ik heb één balkon en ik moet door de keuken om daar te komen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bier staat toch gewoon buiten met dit weer
Het is nu echt een enorme teringzooi, ik neem maar geen fotoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gok, maar dacht.. wie weet, heb hoop
Ik kan mij wel wat bedenkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu echt een enorme teringzooi, ik neem maar geen foto
Ja dan staan ze er te lang hequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja top allemaal kapotgevroren flesjes in de krat
sneeuwballen gegooid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb het ijskoud, maar heb me super vermaakt
Ookquote:
Een dag te lang. Arm bier, zo lang te moeten staan zonder dat hun lot wordt vervuld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij Q. maximaal een dag..
"Sporten"?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen weer sporten.. heb er eigenlijk weinig zin in
Duitsland he, die hebben niet zulke toffe wegen.. Alleen dequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, als je de weg niet op hoeft, raad ik aan het ook niet te doen want hier zijn de wegen KUT
Ze lijken hier wel schoongemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, als je de weg niet op hoeft, raad ik aan het ook niet te doen want hier zijn de wegen KUT
Waar is hier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
zegt zij die net met de auto heeft gespeeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, hier ook, maar daar zie je niks meer vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze lijken hier wel schoongemaakt
Ik moet fietsen.
smelt de komende dagen welquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar daar zie je niks meer vanAllemaal ijs onder de sneeuw, glad.
Glanerbrug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar is hier?Valt toch wel mee op de snelweg in iedergeval.
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt zij die net met de auto heeft gespeeld
Samzjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb het ijskoud, maar heb me super vermaakt
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel zin in hebben!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
[..]
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.
Oh, die van jou is gejat he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb misschien geluk
De afspraak is dat het kerstpakket alleen aan huis mocht worden geleverd en niet bij de buren. Dus even een mailing de deur uitgedaan
Ik kan dat sowieso niet echt, maar goed, ik heb geoefendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vooral de scheiding tussen glad en stroef is nasty
![]()
verneukte vanochtend een mooie drift
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchenquote:
Gaat je alleen met achterwiel aandrijving lukken, dus als je de Touran mee had, heb je t tervergeefs geoefendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat sowieso niet echt, maar goed, ik heb geoefend
Oh ja daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
[..]
Met de auto is het te doen, maar lopen of fietsen en dan vooral fietsen is echt gevaarlijk... Allemaal verborgen bulten ijs.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchen
Ik voel me wel een stuk beter qua ziek zijn, ik hoest niet meer, maar ik heb wel spierpijn van het dollen
Heb jij lopen dollen, jij, jij, gekkie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eerst eens eten en dan lekker lang douchen
Ik voel me wel een stuk beter qua ziek zijn, ik hoest niet meer, maar ik heb wel spierpijn van het dollen
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat je alleen met achterwiel aandrijving lukken, dus als je de Touran mee had, heb je t tervergeefs geoefend
leukquote:
Ja... Ain't I dangerousquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij lopen dollen, jij, jij, gekkie!
Echt he! ze spoort niet!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij lopen dollen, jij, jij, gekkie!
Jaquote:
beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg nu wel Jeep trouwens, het was een Defender
Veel te stoer voor een meisje, dat kan echt niet hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg nu wel Jeep trouwens, het was een Defender
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef STING het volgende:
[..]
Bad girl, bad girl, whatcha gonna do, whatcha gonna do when she comes for you
paardenmeisje wat verwacht je danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel te stoer voor een meisje, dat kan echt niet hoor!
A chick with ballsquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, het is de LaRo van dr vader (die van niks wist...), maar tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja... Paardenmeisjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paardenmeisje wat verwacht je dan
Jammer dat ze grotere ballen heeft dan de gemiddelde vent hierquote:
Ik ben een paardenmeisje, m'n vriendin is een burgertrutquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
auto geleend zonder toestemming?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is de LaRo van dr vader (die van niks wist...), maar toch
Zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja... Paardenmeisjes
[..]
Jammer dat ze grotere ballen heeft dan de gemiddelde vent hier
burgertrut met Defender?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een paardenmeisje, m'n vriendin is een burgertrut
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
als je als vent grotere ballen hebt, kan je niet meer lopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja... Paardenmeisjes
[..]
Tegenwoordig kan dat, heb ik gemerkt. En ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
burgertrut met Defender?een 90 of 110 trouwens?
quote:
3 of 5 deurenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat, heb ik gemerkt. En ik heb geen idee.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zei ik ook altijd, totdat ze t doorkregen
die is mooierquote:
Paardenmeisjes zijn VEEL, maar geen stoere chicksquote:
leer en zweepjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn VEEL, maar geen stoere chicks
Jij doet mij denken aan een of andere bekakte golfer, zeg jij nou maar niksquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan een of andere bekakte golfer, zeg jij nou maar niks
Nee, de fokster die nu ook in de keuken staat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss is er voor het laatst geweest?
Golfquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan een of andere bekakte golfer, zeg jij nou maar niks
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de fokster die nu ook in de keuken staat!
Hockeyquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Golfis voor mensen die niet voldoende conditie hebben om hockey te spelen
hockey, speel je met een stokkiequote:
And your point is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Golfis voor mensen die niet voldoende conditie hebben om hockey te spelen
ja, wel een beetje jammer dat je die als kerel ook aan moetquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt hij het alleen maar erger voor zichzelf
Wil je ervover praten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, wel een beetje jammer dat je die als kerel ook aan moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |