quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag het ik reageerde alleen nog niet omdat ik topic moest maken
ik heb echt 1 keer iets van crisis gemerkt.... en zelfs dat was volgens mij meer een excuus dan de redenquote:
komt de jaloezie weer naar boven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die PeuRac, oeioei, hij springt kilometers over mij heen..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die PeuRac, oeioei, hij springt kilometers over mij heen..
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd baas boven baas.
Maar jij heb een gave keuken
typoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.
Toch vind ik het wel een beetje gay overkomen hoor als een man patst met zn keukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb ja.. Jij hebt heul niet zo een toffe keuken.
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje gay overkomen hoor als een man patst met zn keuken
en zelden tot nooit gebruikt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!
Jij bent een kopie van snuit (of hij van jou) dus ook jij moet heel gay patsen met je keukenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn keuken is puur functioneel en heel 80's!
Ik maak heel vaak pizza warm in de oven hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en zelden tot nooit gebruikt!
Toch zijn er verschillen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een kopie van snuit (of hij van jou) dus ook jij moet heel gay patsen met je keuken
Toch is het wel makkelijk om een excuus te hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb echt 1 keer iets van crisis gemerkt.... en zelfs dat was volgens mij meer een excuus dan de reden
Yup, gelukkig wel, anders zou ik ALLE vrouwen van me af moeten slaan, nu is het nog maar 50%, de rest is voor Q.quote:
Verdelen is goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, gelukkig wel, anders zou ik ALLE vrouwen van me af moeten slaan, nu is het nog maar 50%, de rest is voor Q.
"Geslacht: vrouw"quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Een mooie keuken is een musthave als je gaat kijken naar huizen
Lijkt op de mijnequote:
De functionaliteit, terwijl je al zittende op de koelkast je biertje eruit trekt, de senseo aanzwengelt voor na het koken en je hande wast, kan je met je tanden nog je prakje omscheppen in de pan!quote:
Ik neem al genoeg met een eigen voordeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
quote:
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die van mij, inclusief het laminaat
Voor 3fm?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.
of iig ruimte om een mooie keuken te installeren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Zoals al eerder gezegd, ik ga voor het geld van een nieuwe keuken liever een keertje extra op vakantie. Mijn woonkamer is wel tof en groot, dat vind ik belangrijker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t eerder wat ik daar zo doen, is een moker ter hand nemen
Ik kan tenminste op de fiets naar de stad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De functionaliteit, terwijl je al zittende op de koelkast je biertje eruit trekt, de senseo aanzwengelt voor na het koken en je hande wast, kan je met je tanden nog je prakje omscheppen in de pan!ik ben jaloers!
prioriteitenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik ga voor het geld van een nieuwe keuken liever een keertje extra op vakantie. Mijn woonkamer is wel tof en groot, dat vind ik belangrijker.
Als ik hem nou ook nog eens schoon zou maken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt op de mijne.
niets mis mee, functioneel, snel schoon en alles aanwezig.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Die foto is wel 4 jaar oud, het staat inmiddels wel wat meer vol. Vooral met lege flessen.
Q. had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op de fiets naar de stad.
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem al genoeg met een eigen voordeur
ze woont nog bij dr exquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.
Niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. had ik al gezegd dat ik van je hou?
Utrecht FTW!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ligt eraan waar je gaat kijken hè, in Amsterdam of andere grote stad wel ja.
Ik maak hem vooral niet viesquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem nou ook nog eens schoon zou maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |