SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Togainu no Chi was een leuke anime. (ik verwacht een OVA)
[ Bericht 1% gewijzigd door Qunix op 26-12-2010 21:55:43 ]
Dank je wel. Heel creatief gestolen van iemand op het internet ergensquote:Op zondag 26 december 2010 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Fijne animé kerst! Beetje laat, dan nooit!
En Xaryna je avatar is echt![]()
![]()
Mooi dat je het geweldig vond en ofcourse bedankt voor het kijken!quote:Op maandag 27 december 2010 14:41 schreef Qunix het volgende:
King of Thorn kijken (vertaald door SleepSub) is vet![]()
![]()
Echt een hele toffe film!
in NL of EN ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:41 schreef Qunix het volgende:
King of Thorn kijken (vertaald door SleepSub) is vet![]()
![]()
Echt een hele toffe film!
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjesquote:
niet eens de nieuwe generatie 3d rendered games?quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjes
Nou ja zeg, ze zijn niet noodzakelijk gebaseerd op japanse meisjes hoor, er willen ook wel eens blondines zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.well een paar foutjes trouwens zoals: "ik heb elk naam van elk patient geleerd"elke!
[ Bericht 8% gewijzigd door Frag_adder op 27-12-2010 21:47:37 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Frag_adder het volgende:
En over de filmKan ik ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.well een paar foutjes trouwens zoals: "ik heb elk naam van elk patient geleerd"elke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis wat vreemd, maar de eerste 13 eps vond ik vermakelijk genoegquote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
Asura Cryin'
Wat een meuk was dat.
Ik doe torrents.quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het animé aanbod op nieuwsgroepen karig
Dan maar IRC weer.. bah!
Torrent met rss feederquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het animé aanbod op nieuwsgroepen karig
Dan maar IRC weer.. bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |