van et zelfde enzoquote:
Kwam ik net ook achter!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef Xaryna het volgende:
Frag, wat zeg jij diepzinnige dingen in R&P
SPOILER: Voor HexjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great minds think alike. R&P + Frag stalken is hip.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:08 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER: Voor HexjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great minds think alike. R&P + Frag stalken is hip.SPOILER: voor XarynaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Payback voor jullie spoiler-talk!Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef Xaryna het volgende:
Frag, wat zeg jij diepzinnige dingen in R&P
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:08 schreef Xaryna het volgende:
Mijn Privacy! Ik ga een kloon aan maken of zo!.....SPOILER: Voor HexjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great minds think alike. R&P + Frag stalken is hip.
Waar zei ik in hemensnaam iets zinnigs trouwens?
Maar bedankt voor het compliment hoor
[ Bericht 7% gewijzigd door Frag_adder op 26-12-2010 00:11:13 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Stalksters hebben is toch een soort van droom voor een man?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Frag_adder het volgende:
Mijn Privacy! Ik ga een kloon aan maken of zo!.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angel Beats Special bagger kwaliteit en kut.
Naruto nog steeds fillers
MM! had hele leuke humor stukken erin, verder niet een geweldige anime
Toriko
Morgen maar Arakawa, Yakumo, Togainu no Chi en Bakuman checken.
Even denken, je zei allerlei lieve dingen in dat topic van die man die openheid van zijn vriendin wilde en die vriendin die liever haar verleden privé hield. Eeeeeennn die ene met die meid die een brief schreef (maar later wegedite). En zulks. En het waren steeds dingen waarvan ik dacht, hé, daar heeft hij een punt en het is eigenlijk nog lief ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Privacy! Ik ga een kloon aan maken of zo!.....
Een lieve leuke meid die achter je aan zit ja.quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Stalksters hebben is toch een soort van droom voor een man?
Wow ik ben lief . Het is dat Oprah gestopt is anders zou ik een doctors titel halen en mijn diensten gaan aanbiedenquote:Op zondag 26 december 2010 06:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Even denken, je zei allerlei lieve dingen in dat topic van die man die openheid van zijn vriendin wilde en die vriendin die liever haar verleden privé hield. Eeeeeennn die ene met die meid die een brief schreef (maar later wegedite). En zulks. En het waren steeds dingen waarvan ik dacht, hé, daar heeft hij een punt en het is eigenlijk nog lief ook
Ga je hem wel afkijken of stoort het genre je te veel? Ik vind gundam echt vetquote:Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef Qunix het volgende:
Gundam 00 is wel tof(ondanks het mijn genre niet is)
Ja zeg, geef ik je een complimentje en dan verdraai je mijn woorden! Ik zeg helemaal niet dat je Oprah bent.quote:Op zondag 26 december 2010 09:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een lieve leuke meid die achter je aan zit ja.
Een manisch depressieve zwaar geobsedeerde vrouw die je het liefste wilt ontvoeren zodat je nooit meer weg kan gaat een beetje ver![]()
Hangt dus van de stalkster af
[..]
Wow ik ben lief . Het is dat Oprah gestopt is anders zou ik een doctors titel halen en mijn diensten gaan aanbieden
Nee nee niet dat ik Oprah ben. Dat het net zo worden als Dr. Phil mijn levenslange droom isquote:Op zondag 26 december 2010 09:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja zeg, geef ik je een complimentje en dan verdraai je mijn woorden! Ik zeg helemaal niet dat je Oprah bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard bedankt voor je complimentje
[ Bericht 10% gewijzigd door Frag_adder op 26-12-2010 09:44:09 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik ga hem wel afkijkenquote:Op zondag 26 december 2010 09:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ga je hem wel afkijken of stoort het genre je te veel? Ik vind gundam echt vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Togainu no Chi was een leuke anime. (ik verwacht een OVA)
[ Bericht 1% gewijzigd door Qunix op 26-12-2010 21:55:43 ]
Dank je wel. Heel creatief gestolen van iemand op het internet ergensquote:Op zondag 26 december 2010 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Fijne animé kerst! Beetje laat, dan nooit!
En Xaryna je avatar is echt![]()
![]()
Mooi dat je het geweldig vond en ofcourse bedankt voor het kijken!quote:Op maandag 27 december 2010 14:41 schreef Qunix het volgende:
King of Thorn kijken (vertaald door SleepSub) is vet![]()
![]()
Echt een hele toffe film!
in NL of EN ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:41 schreef Qunix het volgende:
King of Thorn kijken (vertaald door SleepSub) is vet![]()
![]()
Echt een hele toffe film!
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjesquote:
niet eens de nieuwe generatie 3d rendered games?quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjes
Nou ja zeg, ze zijn niet noodzakelijk gebaseerd op japanse meisjes hoor, er willen ook wel eens blondines zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* SleepSub gaat fappen op tweedimensionale Japanse meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.well een paar foutjes trouwens zoals: "ik heb elk naam van elk patient geleerd"elke!
[ Bericht 8% gewijzigd door Frag_adder op 27-12-2010 21:47:37 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Frag_adder het volgende:
En over de filmKan ik ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.well een paar foutjes trouwens zoals: "ik heb elk naam van elk patient geleerd"elke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis wat vreemd, maar de eerste 13 eps vond ik vermakelijk genoegquote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
Asura Cryin'
Wat een meuk was dat.
Ik doe torrents.quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het animé aanbod op nieuwsgroepen karig
Dan maar IRC weer.. bah!
Torrent met rss feederquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Dan maar IRC weer.. bah!
Ga ik dat als vrouw ook leuk vinden? Die punt tieten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja...
Er komen punt tieten in voor
Als man zit je daar ook niet op te wachten. Ik bedoel bij iedere partner heb je dan een soort "angst" en ga je terugdenken aan die ene animequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga ik dat als vrouw ook leuk vinden? Die punt tieten.
zie anime-planetquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als man zit je daar ook niet op te wachten. Ik bedoel bij iedere partner heb je dan een soort "angst" en ga je terugdenken aan die ene anime
Ik zoek een nieuwe anime! HELP! Ik hou veel van mecha, shoünen, shojo en drama.
Als je langer in deze reeks was wist je wel wat er mee bedoelt wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga ik dat als vrouw ook leuk vinden? Die punt tieten.
Thanks, was ik even kwijtquote:
Het is juist erg vooruit gaan. Alle nieuwe episodes worden er tegenwoordig wel gepost.quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Dan maar IRC weer.. bah!
Het is maar goed dan dat hier nooit over andere zaken gesproken wordt dan japanse anime!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben nu helemaal bezig met THE BOONDOCKS, maar als ik daarover hier ga lullen krijg ik weer te maken met dat: "Niet in Japan geproduceerd en dus geen animé" gezever.
kerstvakantie he, al werk ik gewoon fulltime door...quote:
Je leeft nog. Ik was bang dat je in het water was beland.quote:
Ahhhh.......quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kerstvakantie he, al werk ik gewoon fulltime door...
geniale serie, a pimp named slickbackquote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben nu helemaal bezig met THE BOONDOCKS, maar als ik daarover hier ga lullen krijg ik weer te maken met dat: "Niet in Japan geproduceerd en dus geen animé" gezever.
Ik dacht dat er een nieuwe was, maar het bleek dat ik die van vorige week nog niet gelezen hadquote:
of een hele oude, hij komt over als een verslaafde...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Xaryna het volgende:
Misschien kan wdn die van vorige week checken voor zijn fix.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geniale serie, a pimp named slickback
Tsk. Ik wil alleen nieuwe afleveringenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Xaryna het volgende:
Misschien kan wdn die van vorige week checken voor zijn fix.
pff, buitenlanders, denken altijd dat ze beter zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga het eerst het nieuwe jaar in
Zo lekker vuurwerk van op de Harbour Bridge kijken![]()
Veel plezier vanavond iedereen en een gelukkig nieuwjaar!
gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef hexje het volgende:
Dat het voor iedereen maar een goed, gelukkig en liefdevol 2011 mag worden.
voorzichtig met vuurwerk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |