Ik heb de Xvid binenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is vrij zeker dat er meer Haruhi komt. De novelles zijn nog lang niet uitgeput, sterker nog de serie loopt nog, de anime is onwijs populair en heeft nog niets dat iets weg heeft van een sluitend einde.“An interesting thing is a good thing.”
Ah dankje, ook eens binnen halenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is vrij zeker dat er meer Haruhi komt. De novelles zijn nog lang niet uitgeput, sterker nog de serie loopt nog, de anime is onwijs populair en heeft nog niets dat iets weg heeft van een sluitend einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Woow... Is het zo erg?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef Frag_adder het volgende:
De gundam film, WTF. Ik ben zo een gundam fan... er is geen anime met een betere setting.
Gundam gaat, ongeacht het era, over de mensheid, die hoe geavanceerd en modern deze ook is, door hebzucht, onderlinge problemen, ambitie en onderdrukking gedreven wordt tot oorlog. Waar je geen keuze hebt en meegesleurd wordt door het geweld. Met wraak en trots. En dan krijg je zo en film! Dit mag niet en dit kan niet![]()
Ik ga naar Japan om die schrijver hoogstpersoonlijk in elkaar te slaan....
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
JAPfffwhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik snap wat je bedoelt, breekt wel enigszins met wat normaal in de Gundam franchise voorkomt. Denk wel dat ik er met een andere bril naar ga kijken, omdat ik weet wat er komen gaat.
Morgenavond grote filmavond dus denk ik. Trigun en Gundam 00 film.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef .Cake. het volgende:
Het breekt enigzins? Gundam is altijd over de onderlinge verschillen van de mensheid gegaan en hoe een ras mega geavanceerd ras zichzelf practisch op de rand van uitsterven krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik snap wat je bedoelt, breekt wel enigszins met wat normaal in de Gundam franchise voorkomt. Denk wel dat ik er met een andere bril naar ga kijken, omdat ik weet wat er komen gaat.
Morgenavond grote filmavond dus denk ik. Trigun en Gundam 00 film.
Er werd niets uitgelegt. Het was gewoon kut, de uitwerking ervan is net eens logisch.... Gundam 00 vond ik goed omdat het de gene was die het meeste met de huidige tijd te maken had, alsof de aarde een paar honderd jaar verder was. En dan krijg je DIT @!%#$@#$ Kut japanners!
Het was mij niet bekend trouwensEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Welkom terugquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Bakakame het volgende:
Hallo! Terug uit Bangladesh!
Wat een hel was de terugreis bah, maar wel erg leuk daar zelf
Heb ik nog iets gemist?
Waar heb je die in godsnaam vandaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef Frag_adder het volgende:
De gundam film, WTF. Ik ben zo een gundam fan... er is geen anime met een betere setting.
Gundam gaat, ongeacht het era, over de mensheid, die hoe geavanceerd en modern deze ook is, door hebzucht, onderlinge problemen, ambitie en onderdrukking gedreven wordt tot oorlog. Waar je geen keuze hebt en meegesleurd wordt door het geweld. Met wraak en trots. En dan krijg je zo en film! Dit mag niet en dit kan niet![]()
Ik ga naar Japan om die schrijver hoogstpersoonlijk in elkaar te slaan....
Xaryna kijkt alleen BL dus die heeft bakemonogatari nooit gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moest 't even opzoeken maar je deed me even denken aan Mayoi Hachikuji
En bedankt, allebei
staat gewoon te vinden op vrijwel elke torrent sitequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Waar heb je die in godsnaam vandaan?
Ik heb toevallig gisteren het 2e seizoen maar weer eens gekeken, dit keer maar in hd op m'n tv. Awesome
Ga eens Bakemonogatari kijken Xarynaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Xaryna kijkt alleen BL dus die heeft bakemonogatari nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |