Bedankt voor de spoilerquote:Op maandag 3 januari 2011 01:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er komt deze week geen Naruto manga. De Shounen Jump heeft een weekje pauze iirc.
Om het einde van de kerstvakantie te vieren heb ik net alle twaalf afleveringen van Oreimo gekeken + Bakuman aflevering 13 en Trigun: Badlands Rumble.
Trouwens best schandalig dat die film gemarket hebben als Wolfwood vs Vash. Dat was het hele punt van de film niet en dat 'gevecht' en het was nog super kort ook. Het was wel geweldig om Vash weer in actie te zien en na het zien van deze film ga ik de manga echt oppakken. Vash is echt een onverbeterlijke goedzak! En ook heerlijk is die sci-fi western stijl.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef Xaryna het volgende:
Ja, ik ben de Haruhi-film opnieuw aan het zien. Of nee, ik ben nu nog met seizoen 1 bezig. Bij de film merkte ik namelijk dat ik er teveel van was vergeten, én ik kwam er na afloop achter dat ik eigenlijk seizoen twee nog nooit gezien had
Het kan dus zijn dat ik mijn mening nog moet aanpassen, als ik hem zo weer zie.
Gundamquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef .Cake. het volgende:
Haha, veel plezier iig! Hoe ga je het kijken? Alle afleveringen in chronologische volgorde? (dus ook met seizoen één ertussendoor) of alleen die van seizoen twee? En die endless eight afleveringen hoef je niet allemaal te zien. Heb ik wel gedaan en ik kreeg idd een zeer wanhopig gevoel (wat denk ik de bedoeling was) maar je hoeft alleen de eerste twee en de laatste te zien ofzo, voor het idee![]()
En jeeej! Gundam 00: A wakening of the trailblazer is uit!!!
Internet... ggFansubsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gundamin de bios of op internet?
oh wow, vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis mee hoor, ben het zelf ook wel een beetje. Hoewel ik ze nog niet allemaal heb kunnen bekijken
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mijn danskunsten worden niet gefilmd, het is een uniek en exclusief tafereel en dat zal zo blijven. Als men ze willen observeren zullen ze vandaag bij mij langs moeten komen. Ik zorg wel voor koffie en een koekje.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, doe es filmpje met dansje
@Cake, ben nu bezig met seizoen 1 op volgorde (dus niet de air-on-tv-volgorde die ik de eerste keer deed) en daarna seizoen 2 op volgorde, en dan de film.
Ik webcam niet met vreemde vrouwen, dat mag ik nietquote:
Je kan denk ik beter seizoen 1 & 2 op volgorde kijken, omdat die episodes van seizoen 2 chronologisch gezien tussen een paar van seizoen 1 zijn geplakt. Maar in principe valt het ook wel los te kijken, omdat je wel alle arcs bij elkaar hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Xaryna het volgende:
@Frag, doe es filmpje met dansje
@Cake, ben nu bezig met seizoen 1 op volgorde (dus niet de air-on-tv-volgorde die ik de eerste keer deed) en daarna seizoen 2 op volgorde, en dan de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Xaryna het volgende:
Wat trouwens leuk is om te bedenken, nu ik Haruhi Suzumiya aan het kijken ben...
Even in een spoiler voor de zekerheid, ook al is het het eigenlijk niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |