nou, het gaat meer over een specifieke jongen die ik al ken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Haque het volgende:
Gewoon een bericht op fok plaatsen. Vanwaar die moeite?
jah, hoe kom ik van die onzekerheid af?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Mijn antenne die schrijnende onzekerheid detecteert maakt overuren. Waar blijft de popcorn?
Wees subtiel, leg het er niet te dik bovenop.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar even serieus tips graag, ik wil graag kunnen versieren zonder mezelf belachelijk te maken.
borstimplantaten. voor de rest verwijs ik je graag door naar pub.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
jah, hoe kom ik van die onzekerheid af?
ik heb hem niet meer gesproken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds niet gelukt die ene kerel te strikken of wat?
fitnessen is bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
dat heeft er nu ff niks mee te maken, Waaghals. Ben gisteren wezen fitnessen
nah maar als je van die dikke reet af bent heb je al meer zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
dat heeft er nu ff niks mee te maken, Waaghals. Ben gisteren wezen fitnessen
Of het gaat juist allemaal om z'n vriendin, en ze heeft hem nodig om bij haar binnen te komen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Dus je kent een jongen, maar die heeft al een vriendin.
Eén woord: AFBLIJVEN.
Behalve als hij een kutleven heeft bij haar, uiteraard....
nou, die jongen wou eerst anders met mij naar bed, hij probeerde mij te versieren...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Dus je kent een jongen, maar die heeft al een vriendin.
Eén woord: AFBLIJVEN.
Behalve als hij een kutleven heeft bij haar, uiteraard....
Subtiel zijn staat niet gelijk aan onduidelijkheid en er omheen draaien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef mymoodfentje het volgende:
vol erop, wees duidelijk...subtiel gedoe is voor pubers.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef Mendax het volgende:
[..]
Wees subtiel, leg het er niet te dik bovenop.
Duidelijk? hoe dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef mymoodfentje het volgende:
vol erop, wees duidelijk...subtiel gedoe is voor pubers.
waar dan aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Mendax het volgende:
[..]
Subtiel zijn staat niet gelijk aan onduidelijkheid en er omheen draaien.
Makkelijkere manier dan dit is er niet - de boodschap komt overduidelijk over, en je hoeft je nergens voor te schamen want iemand in z'n oor fluisteren kan moeilijk fout gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Waaghals het volgende:
bij de meeste mannen is het genoeg om ze ff in het oor te fluisteren dat je geil bent
aha. vandaar dat iedereen daar over begint.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nou zo dik ben ik ook weer niet hoor
had een topic over afvallen geopend.
waarom denken mensen dat ik dik ben terwijl ze me nog nooit gezien hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha. vandaar dat iedereen daar over begint.
nou ja meid, genoeg goede suggesties om mannen duidelijk te maken dat je kletsnat bent. succes in de kroeg!
ik heb slechte ervaringen met foto's op internet zetten, zeker op een forum, ook al is het alleen het lichaam; dus nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef BekiekUtMoar het volgende:
zet eens een foto neer van jezelf! desnoods zonder je gezicht er op, dan kunnen wij voor jou beoordelen of het wel echt zo is. De meeste vrouwen vinden zich zelf dik terwijl ze dat niet eens zijn. Niet iedereen hoeft maatje 34 hoor.
gaan we het nu verder hebben over je buikje, of wil je weer on topic gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
waarom denken mensen dat ik dik ben terwijl ze me nog nooit gezien hebben?
er zijn anders nog steeds mannen die me aantrekkelijk vinden, dus het zal wel meevallen hoor. Ik wil voor mezelf afvallen. Slanker worden.
Dan wordt hierbij alle hulp stopgezet. Wij op Fok! hebben namelijk slechte ervaringen met helpen, ook al is het via een forum. Dus sorry.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik heb slechte ervaringen met foto's op internet zetten, zeker op een forum, ook al is het alleen het lichaam; dus nee.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan wordt hierbij alle hulp stopgezet. Wij op Fok! hebben namelijk slechte ervaringen met helpen, ook al is het via een forum. Dus sorry.
ok never mind die vriendin, dit gaat nu over algemene tips om iemand zijn interesse te wekken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan de OP te lezen heeft zijn vriendin er geen moeite mee. Ik zou het haar eens even vragen
kom kom niet zo sip. al doende leert men.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ok never mind die vriendin, dit gaat nu over algemene tips om iemand zijn interesse te wekken.
er is namelijk nooit iemand op mij verliefd oid
ik ben nooit interessant genoeg.
en ik heb niet genoeg zelfvertrouwen dus ik moet echt nog leren om een man te verleiden.
De manier om er beter in te worden:quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:31 schreef peanutbutterjelly het volgende:
maar daar gaat dit topic niet over!
Waar blijven de tips over het tweede gedeelte uit mijn OP?
hoe kun je goed pijpen (ik heb daar geen ervaring mee!)??
En wat is nog meer geil om te doen bij hem?
nee, dat vind ik niet eens grappig, sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Foxgod het volgende:
[..]
De manier om er beter in te worden:
Pak de stofzuiger, slang in de mond, stofzuiger aan.
Als je het nu voor elkaar krijgt om harder te zuigen dan de stofzuiger ; Dus de inhoud van de stofzuiger komt naar buiten, ipv die van jou, Dan ben je Officieel de TOP in BJ's!!!
Knoop wel ff een praatje aan, je wilt wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet eens grappig, sorry
Ff serieus!! gewoon aan de man in kwestie vragen? Zo van: eh, heb het nooit eerder gedaan.
van het manwezen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Knoop wel ff een praatje aan, je wilt wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Daarna kun je gewoon laten vallen op een flirterige manier of ie zin heeft om mee te gaan.
Let wel op, dit is 1 van de minpunten van het manwezen, je kan een blauwje lopen, ga niet uit van 100 % succes, want dan word je depri.
Nope, een man zal je eerder als saai beschouwen, tenzij een man zelf niet houd van dat soort dingen, of als je zelf een goed excuses hebt om het niet te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
van het manwezen?
ik ben geen man!
nee maar ik bedoelde, als ik een jongen beter ken en we eenmaal verder gaan, dan vragen ' hoe kan ik je het beste pijpen?' Of hebben jullie nog tips voor me?
Is het sletterig om iemand te pijpen?
Wanneer zal hij je als saai beschouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Nope, een man zal je eerder als saai beschouwen, tenzij een man zelf niet houd van dat soort dingen, of als je zelf een goed excuses hebt om het niet te doen.
Sommige vrouwen gaan ervan over hun nek, zo een vrouw ga je natuurlijk niet vertellen dat ze moet kluiven....
Maarrrrr, ik ben niet zo thuis in de techniek, dat moet je echt aan een vrouw vragen....
En ik bedoelde ook niet dat je een man bent, maar vrouwen die versieren krijgen natuurlijk met hetzelfde te maken als een man die versiert, blauwtjes, die kunnen schadelijk zijn voor het Ego als je je zelf er niet mentaal op voorbereid.
Ja, maar alleen als je niet bij de pakken neer gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Wanneer zal hij je als saai beschouwen?
en hoe kom je over zo'n deuk in je ego heen, als je echt om die gene gaf? (jah, ik ken deze jongen al).
Sorry, maar het is een no pics no help policy hier op de foks.quote:
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je niet bij de pakken neer gaat zitten.
Tuurlijk kun je ff zielig zijn om zoiets, maar uiteindelijk moet je zoiets hebben van, jammer, maar het is niet anders, time to move on.
En voor een man ben je alleen saai als je zijn behoeften niet voldoende vervult, daar dit ook andersom geld.
Als man zijnde moet ik ook goed aanvoelen wat een vrouw wilt, daar merk ik de behoeften aan op mentaal en fysiek niveau, en daar moet op ingespeeld worden.
Een top relatie is een relatie met twee personen die allebij geven ipv nemen.
Volgens mij lult foxgod maar wat, slaat namelijk nergens op. Saaiheid heeft niet alleen te maken met het vervullen van behoeftes. Meer met het niet willen proberen van het vervullen van dergelijke behoeftes. Als jij gretig en leerzaam bent is dat juist hartstikke spannend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?
Dan kun je toch niet weten of diegene je behoeftes vervult?
ok, op mentaal gebied misschien...
en hoe laat ik *subtiel* blijken dat ik dat ben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij lult foxgod maar wat, slaat namelijk nergens op. Saaiheid heeft niet alleen te maken met het vervullen van behoeftes. Meer met het niet willen proberen van het vervullen van dergelijke behoeftes. Als jij gretig en leerzaam bent is dat juist hartstikke spannend.
Hetzelfde wat de jongens elke keer moeten doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoe spreek je nu weer een jongen aan als je hem niet kent?
en hoe doen ze dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de jongens elke keer moeten doen.
reageer gewoon nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic. kan iemand het een schopje geven richting onz, klb of r&p. mij om het even.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef 92Merel het volgende:
Topics van deze user laten me telkens weer lachen
Tja, hoe ben je interessant dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef n8n het volgende:
Door leuk, interessant en schattig te zijn
Combinatie uiterlijk en persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Tja, hoe ben je interessant dan?
Dat ligt er net aan wat die persoon interessant vindquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Je zou toch wel eerst even de kop afwachten die erop zit, of het lichaamquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Gewoon zeggen dat je in bent voor een fuckbuddy relatie.
Ik zou het wel weten als mij dat werd verteld
Ja idd, persoonlijkheid is misschien nog iets belangrijker. En je uitstraling gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Combinatie uiterlijk en persoonlijkheid.
door vooral niet teveel domme vragen te stellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Mijn antenne die schrijnende onzekerheid detecteert maakt overuren. Waar blijft de popcorn?
Lijkt wel een kloon inderdaad. Alleen zegt deze niet om de anderhalve post hoe knap en blond en slank ze is en hoe gemeen het is dat anderen dat niet inzien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Waaghals het volgende:
is ts familie van grapefruittree of hoe heet die ook weer?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?
Dan kun je toch niet weten of diegene je behoeftes vervult?
ok, op mentaal gebied misschien...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
en hoe laat ik *subtiel* blijken dat ik dat ben?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoe spreek je nu weer een jongen aan als je hem niet kent?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Laat het stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
en hoe doen ze dat dan?
nee..... dit gaat toch ergens anders over?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef Shalimar het volgende:
Oh jij bent het. Heb jij onderhand al niet 3 van zulk soort topics gemaakt?
eigenlijk wel ja. Maar ja, niet alleen voor hem hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef McWurth het volgende:
wil je daarom 10 kilo kwijt zijn in februari?
Verliefdheid maakt ook blind, misschien is dat het. Ik zei ook tegen mijn ex dat ik haar wel knap vond, na een tijdje is de relatie uit en dan denk je echt, ik nam mijzelf in de malingquote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
hij is helemaal niet te mooi voor mij, hij zegt juist dat ik er beter uit zie dan hem, maar dat zegt hij waarschijnlijk om mij te paaien.
Ik vind hem knap maar niet mooi. Hij heeft gewoon een hele goede uitstraling en ik ben daarvoor gevallen, maar het is wel een beetje zo'n "boeien, ik zie wel" mentaliteit, dus moeite doet hij niet.
Nou spreek hem aan, babbel wat met hem, raak hem aan, kijk hem diep in zijn ogen en maak veel dubbelzinnige opmerkingen. Hoppa, kassa.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
hij is helemaal niet te mooi voor mij, hij zegt juist dat ik er beter uit zie dan hem, maar dat zegt hij waarschijnlijk om mij te paaien.
Ik vind hem knap maar niet mooi. Hij heeft gewoon een hele goede uitstraling en ik ben daarvoor gevallen, maar het is wel een beetje zo'n "boeien, ik zie wel" mentaliteit, dus moeite doet hij niet.
OP bevestigd voor trollquote:Ff serieus!! gewoon aan de man in kwestie vragen? Zo van: eh, heb het nooit eerder gedaan.
denk het ook. maar ja. dat is ongeoorlooft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |