Sorry, maar het is een no pics no help policy hier op de foks.quote:
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je niet bij de pakken neer gaat zitten.
Tuurlijk kun je ff zielig zijn om zoiets, maar uiteindelijk moet je zoiets hebben van, jammer, maar het is niet anders, time to move on.
En voor een man ben je alleen saai als je zijn behoeften niet voldoende vervult, daar dit ook andersom geld.
Als man zijnde moet ik ook goed aanvoelen wat een vrouw wilt, daar merk ik de behoeften aan op mentaal en fysiek niveau, en daar moet op ingespeeld worden.
Een top relatie is een relatie met twee personen die allebij geven ipv nemen.
Volgens mij lult foxgod maar wat, slaat namelijk nergens op. Saaiheid heeft niet alleen te maken met het vervullen van behoeftes. Meer met het niet willen proberen van het vervullen van dergelijke behoeftes. Als jij gretig en leerzaam bent is dat juist hartstikke spannend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?
Dan kun je toch niet weten of diegene je behoeftes vervult?
ok, op mentaal gebied misschien...
en hoe laat ik *subtiel* blijken dat ik dat ben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij lult foxgod maar wat, slaat namelijk nergens op. Saaiheid heeft niet alleen te maken met het vervullen van behoeftes. Meer met het niet willen proberen van het vervullen van dergelijke behoeftes. Als jij gretig en leerzaam bent is dat juist hartstikke spannend.
Hetzelfde wat de jongens elke keer moeten doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoe spreek je nu weer een jongen aan als je hem niet kent?
en hoe doen ze dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de jongens elke keer moeten doen.
reageer gewoon nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic. kan iemand het een schopje geven richting onz, klb of r&p. mij om het even.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef 92Merel het volgende:
Topics van deze user laten me telkens weer lachen
Tja, hoe ben je interessant dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef n8n het volgende:
Door leuk, interessant en schattig te zijn
Combinatie uiterlijk en persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Tja, hoe ben je interessant dan?
Dat ligt er net aan wat die persoon interessant vindquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Je zou toch wel eerst even de kop afwachten die erop zit, of het lichaamquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Gewoon zeggen dat je in bent voor een fuckbuddy relatie.
Ik zou het wel weten als mij dat werd verteld
Ja idd, persoonlijkheid is misschien nog iets belangrijker. En je uitstraling gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Combinatie uiterlijk en persoonlijkheid.
door vooral niet teveel domme vragen te stellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Mijn antenne die schrijnende onzekerheid detecteert maakt overuren. Waar blijft de popcorn?
Lijkt wel een kloon inderdaad. Alleen zegt deze niet om de anderhalve post hoe knap en blond en slank ze is en hoe gemeen het is dat anderen dat niet inzien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Waaghals het volgende:
is ts familie van grapefruittree of hoe heet die ook weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |