quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe kun je saai zijn als je nog nooit met iemand naar bed bent geweest?
Dan kun je toch niet weten of diegene je behoeftes vervult?
ok, op mentaal gebied misschien...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
en hoe laat ik *subtiel* blijken dat ik dat ben?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoe spreek je nu weer een jongen aan als je hem niet kent?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Tja, hoe ben je interessant dan?
Laat het stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
en hoe doen ze dat dan?
nee..... dit gaat toch ergens anders over?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef Shalimar het volgende:
Oh jij bent het. Heb jij onderhand al niet 3 van zulk soort topics gemaakt?
eigenlijk wel ja. Maar ja, niet alleen voor hem hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef McWurth het volgende:
wil je daarom 10 kilo kwijt zijn in februari?
Verliefdheid maakt ook blind, misschien is dat het. Ik zei ook tegen mijn ex dat ik haar wel knap vond, na een tijdje is de relatie uit en dan denk je echt, ik nam mijzelf in de malingquote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
hij is helemaal niet te mooi voor mij, hij zegt juist dat ik er beter uit zie dan hem, maar dat zegt hij waarschijnlijk om mij te paaien.
Ik vind hem knap maar niet mooi. Hij heeft gewoon een hele goede uitstraling en ik ben daarvoor gevallen, maar het is wel een beetje zo'n "boeien, ik zie wel" mentaliteit, dus moeite doet hij niet.
Nou spreek hem aan, babbel wat met hem, raak hem aan, kijk hem diep in zijn ogen en maak veel dubbelzinnige opmerkingen. Hoppa, kassa.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
hij is helemaal niet te mooi voor mij, hij zegt juist dat ik er beter uit zie dan hem, maar dat zegt hij waarschijnlijk om mij te paaien.
Ik vind hem knap maar niet mooi. Hij heeft gewoon een hele goede uitstraling en ik ben daarvoor gevallen, maar het is wel een beetje zo'n "boeien, ik zie wel" mentaliteit, dus moeite doet hij niet.
OP bevestigd voor trollquote:Ff serieus!! gewoon aan de man in kwestie vragen? Zo van: eh, heb het nooit eerder gedaan.
denk het ook. maar ja. dat is ongeoorlooft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |