Leer net via google dat die auto "gepimpt" is door de "proffesionals" van veronica's "de grote beurt"quote:
Wat. De. Fuck.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef demspec het volgende:
[..]
Leer net via google dat die auto "gepimpt" is door de "proffesionals" van veronica's "de grote beurt"
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=229328/langid=43
Afgelopen januari nog wel. Ben daar sindsdien niet meer geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat. De. Fuck.
En die rijd daar ook echt in rond?
įls je het dan toch doet moet het wel in combinatie zijn met een zwarte trenchcoat vol principiėle badges en lang ongwassen haar..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
inderdaad..
kisten in burger is enkel done...
op weekendbreak, of tijdens het sleutelen aan auto/huis/baby's.
Hup, gewoon er van uit gaan dat je de beste bent en wel even daar die POST gaat beastenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat dus. Als ze me willen hebben. De kans is natuurlijk groot dat ik te mans voor ze ben.
Veronica's grote beurt was het grootste autoverkrachtingsprogramma ooit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef demspec het volgende:
[..]
Leer net via google dat die auto "gepimpt" is door de "proffesionals" van veronica's "de grote beurt"
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=229328/langid=43
of met een opgerolde spijkerbroek, lonsdale polo/sweater en een bomberjackquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
įls je het dan toch doet moet het wel in combinatie zijn met een zwarte trenchcoat vol principiėle badges en lang ongwassen haar..
Zag hem afgelopen januari volgens mij staan op de Schaarsbergse vlindertuin.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:33 schreef demspec het volgende:
[..]
Afgelopen januari nog wel. Ben daar sindsdien niet meer geweest.
True, afgezien van deze twee combinaties is het gewoon vaud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef demspec het volgende:
[..]
of met een opgerolde spijkerbroek, lonsdale polo/sweater en een bomberjack
Wat deed jij bij de vijand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zag hem afgelopen januari volgens mij staan op de Schaarsbergse vlindertuin.
of met de kermis!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef demspec het volgende:
[..]
of met een opgerolde spijkerbroek, lonsdale polo/sweater en een bomberjack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |