Tjuus wtf man. Lijkt me niet echt goed voor je PS, voor dat stroomverbruik alleen al kun je denk ik al minimaal 1 PS slim kopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ercooler-ts-ps3.html
Dit malle ding heb ik erachter hangen, ik bedoelde erachter ipv eronder.
Ja ik heb hem al ruim 2 jaar echt aan staan. Als ik mijn tv aanzet en op AV zet dan kan ik direct beginnen met racen. Ik ben nogal lui en ongeduldig vandaar. Mijn laptop had ik voorheen ook dag en nacht aan staan, maar smorgens als ik hem op schoot nam was dat ding kokend heet, dus die zet ik nu op sluimerstand. Desktop stond voorheen wel dag en nacht aan, een jaar lang, en toen deed ik hem de deur uit, deed er geen reet mee.
geen last van, ik ben lief voor hem, maak hem om de dag schoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tjuus wtf man. Lijkt me niet echt goed voor je PS, voor dat stroomverbruik alleen al kun je denk ik al minimaal 1 PS slim kopen.
En die 3 minuten wachten totdat ik kan racen... tsjaaa
Lijkt me ook dat je PS dan minder lang meegaat en misschien slomer wordt?
Hmm, die koeling is er niet voor de slim. Dat is wel minder.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
geen last van, ik ben lief voor hem, maak hem om de dag schoon.
Plan het goed in, je kan niet even switchen naar een andere race.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, die koeling is er niet voor de slim. Dat is wel minder.
Ben benieuwd hoe ik die 24h ga doen, ook nog in me eentje..
Nu flink aan het grinden.
Tsja ik denk dat ik gewon 24h achter elkaar ga racen. Tussendoor even benen strekken en roken.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Plan het goed in, je kan niet even switchen naar een andere race.
Ik ga elke dag drie uur 24hRaces, mijn broertje ook. Dus wij zijn binnen vier dagen klaar.
Wat ik ook niet zou doen, is lang racen achter elkaar. Pak je rust, doe ik namelijk ook.
Ik baal ervan dat Polyphony de automatische piloot eruit heeft gekickt.
Normaal gesproken gaf ik een aanzet, om voor drie uurtjes een flinke voorsprong te nemen, en liet de rest aan de AP over. En als ik wakker werd nam ik het over.24h voor de buis hangen....
Och, ja ik ben nu ook aan het sparen voor die Formula GT. Moet nog ongeveer 1.6 miljoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat ik gewon 24h achter elkaar ga racen. Tussendoor even benen strekken en roken.
Nu eerst even een J draaien om op me gemakkie even nog 2.2 mil bij elkaar te halen om de Formula GT te kopen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Och, ja ik ben nu ook aan het sparen voor die Formula GT. Moet nog ongeveer 1.6 miljoen.
Ik zit nog steeds met die dure, prachtige/lelijke nutteloze Ferrari F1 '01
Oeh een groen - wit - rode Formula GT in de online occasion shop. 4.950.000quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij staat al sinds gister bij de online occaisson een blauw te koop voor 4.8 mil.
Hij is gewoon premium hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Sant. het volgende:
Jezus, weer alles moeten lezen.. spamhoeren de hele nacht door
Gister ook aan de season events begonnen:
- Dodge Challenger R / T '70 -> wachten tot ik die ergens in de occasions zie..kan hem dus nog niet rijden
Kun je de exacte settings eens posten van je GT-R? Hoe heb je 'm getuned naar 500 PK bijv.?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Sant. het volgende:
Jezus, weer alles moeten lezen.. spamhoeren de hele nacht door
Gister ook aan de season events begonnen:
- Fiat 500, 1e in de 2e poging
- Mazda RX7, 1e in 1e poging
- Dodge Challenger R / T '70 -> wachten tot ik die ergens in de occasions zie..kan hem dus nog niet rijden
- GTR challenge: Veel moeite maar na een poging of 5-6 ook 1e.
GT-R '07 tunen tot 500pk en het gewicht zover mogelijk omlaag, race bak eronder en topspeed naar beneden zetten (ca300kmh) topspeed haal je toch niet en zo accelereert ie sneller.
Finishte 8 seconden voor de Ford GT
Dan heeft mijn Dodge importeur een ander asortiment dan je jouwe! Ik zou zweren dat ie er niet tussen staat... Ben ik nou gek?!quote:
eehm ff denken hoor, bij de sectie van de inlaatsystemen, dat bovenste ding, ben de naam kwijt.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je de exacte settings eens posten van je GT-R? Hoe heb je 'm getuned naar 500 PK bijv.?
Niet iedereen is zo snel als u dan denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb gewoon een GT-R spec V gekocht, 1 filter upgrade om 492 pk te krijgen... 2 stages weight reduction erbij geloof ik.
En verder gewoon vlammen, eerste stuk kan je super hard op de SS5 en ook die laatste bochten-sectie voor de right-hander het rechte stuk op pak je seconden terug... Niet eens een customizable gearbox nodig of zo.
Voor mij ook graag ja! Dan ga ik er aankomend weekend mee aan de slagquote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kun je de exacte settings eens posten van je GT-R? Hoe heb je 'm getuned naar 500 PK bijv.?
Haha, ik zou t ff dubbel checken als ik jou was, ik heb er zelf nu 2 staan zelfs (ik was zo dom om de hp van de eerste te hoog te maken voor de season race) en was wel heel knap geweest om er 2 te krijgen via de used cars..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dan heeft mijn Dodge importeur een ander asortiment dan je jouwe! Ik zou zweren dat ie er niet tussen staat... Ben ik nou gek?!
Tering die Nyko shit zou ik er gelijk afhalen man!!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ercooler-ts-ps3.html
Dit malle ding heb ik erachter hangen, ik bedoelde erachter ipv eronder.
Ja ik heb hem al ruim 2 jaar echt aan staan. Als ik mijn tv aanzet en op AV zet dan kan ik direct beginnen met racen. Ik ben nogal lui en ongeduldig vandaar. Mijn laptop had ik voorheen ook dag en nacht aan staan, maar smorgens als ik hem op schoot nam was dat ding kokend heet, dus die zet ik nu op sluimerstand. Desktop stond voorheen wel dag en nacht aan, een jaar lang, en toen deed ik hem de deur uit, deed er geen reet mee.
Dan ga ik mijn Dodge dealer eens ff achter zijn balie vandaan trekken waar die die Challenger heeft verstopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef delano.888 het volgende:
Haha, ik zou t ff dubbel checken als ik jou was, ik heb er zelf nu 2 staan zelfs (ik was zo dom om de hp van de eerste te hoog te maken voor de season race) en was wel heel knap geweest om er 2 te krijgen via de used cars..
Honda CR-Z ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn Dodge dealer eens ff achter zijn balie vandaan trekken waar die die Challenger heeft verstopt.
er waren 5 seasonraces toch?
- fiat 500
- Mazda rx-7
- GTR
- Dodge
- ..... welke was de laatste nu?
Je kan nu de hud uitzetten, je eigen muziek luisteren tijdens het menu ( Jet Set Radio OSTquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Splobber het volgende:
Ik zit nu weer een update te installeren, maar wat is er nieuw? Ik lees hier het een en ander of season races, of bestond dat al?
Theoretisch ja....quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
kun je makkelijk een miljoen winnen en als je lvl nul bent ga je gelijk naar lvl 20.
Volgens mij is het zo dat je bij de laatste twee al naar gelang je positie in het klassement geld ontvangtquote:Op woensdag 22 december 2010 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
even over die seizoensraces.
Bij de bonus races 1 kan je ervaring en credits krijgen.
Bij de drift en tijdrit, kan dit niet toch?
heb het 1 keer geprobeerd, maar vond er weinig aan.
Ben nu eindelijk level 25! lekker de mazda 300KM doen! wiehoe...
Ik vind het wel goed te doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen die fluitend die Formula ellende uitrijden met je tweede hands Formule 1 barrel?
Zowel A-spec als B-spec gehaald al.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen die fluitend die Formula ellende uitrijden met je tweede hands Formule 1 barrel?
Ik heb nu 1023 pk in die bak liggenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Driepink het volgende:
oke, minolta in de regen = niet tof
driftend met een minolta sommige bochten door @ monza
1055 hierquote:Op woensdag 22 december 2010 15:50 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb nu 1023 pk in die bak liggenEen beetje onhandelbaar wel, maar als je em onder controle krijgt rijdt je ook alles zoek
Ohjah, die CRZ race, die had ik ookg gelijk op goud..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
En toch krijg ik het niet voor elkaar die specials te winnen![]()
2e op Fiat en Honda race, 3e op de Nissan race
Bij allemaal nog zo'n 12/13/14 seconden achterstand
knap staaltje typewerk van mezelf hierboven.. ik pas hem niet eens aan, zo kunnen jullie allemaal zien hoe dom ik ben.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ohjah, die CRZ race, die had ik ookg gelijk op goud..
zet je TC uit, ABS uit bij crz en fiat, geen centje pijn.
Check de specs een aantal paginas terug staan ze voor de 500, gtr, mazda en honda.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
En toch krijg ik het niet voor elkaar die specials te winnen![]()
2e op Fiat en Honda race, 3e op de Nissan race
Bij allemaal nog zo'n 12/13/14 seconden achterstand
Dat wel, het is in ieder geval uitdagendquote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik heb trouwens na het behalen van een race met de 'spelregels' zoals bij de Season events wel een meer voldaan gevoel dan nadat ik de unieke prestatie heb geleverd om met mijn Veyron te winnen van twingo's en megane's in de Beginner klasse..
Ja, en het is ook nog vereist om enige raceskills te hebben in plaats van enkel de kunst van het sparen/cheaten voor een supersnelle overpowered bak.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat wel, het is in ieder geval uitdagend
Trouwens, die Spec-V is volgens mij veel beter in te stellen met topspeed van 290 ofzoDan haal je de top nog nét niet, maar je trekt wel veel sneller op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |