quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Een aantal dingen die ik overrated vind:
- The Shawshank Redemption
- Jimi Hendrix
- Nelson Mandela
- Voetbal van Johan Cruijff
- John Lennon
- Tweede wereldoorlog
- 9/11
jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Saarbarbaar het volgende:
-pauper idols/popstars/en dat soort programma's
-Obama
-Alles van Apple
-koffie
-Universiteit(studenten)
-voetbal
-vlees
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Saarbarbaar het volgende:
-Obama
-Alles van Apple
-koffie
-Universiteit(studenten)
-voetbal
-vlees
Die geek glasses inderdaad, steeds meer mensen lopen ermee en ik walg ervan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[ afbeelding ]
Biebertje
[ afbeelding ]
Hèfs
[ afbeelding ]
BB
[ afbeelding ]
Twatter
[ afbeelding ]
Hipster glasses
[ afbeelding ]
MacBooks
Ja dat is hip en cool en alternatief (quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die geek glasses inderdaad, steeds meer mensen lopen ermee en ik walg ervan!
Dat komt omdat iedere doos zo'n bril heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wie is dat. Zij komt me serieus bekend voor.
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Saarbarbaar het volgende:
-Obama
-Alles van Apple
-koffie
-(studenten)
-voetbal
-vlees
Obvious troll...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Een aantal dingen die ik overrated vind:
- The Shawshank Redemption
- Jimi Hendrix
- Nelson Mandela
- Voetbal van Johan Cruijff
- John Lennon
- Tweede wereldoorlog
- 9/11
Jan, Pier, Tjoris en Corneel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wie zijn die gays. Hun hoofden zijn niet in verhouding.
quote:
The Beatles overrated vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:03 schreef MultiBanaan het volgende:
The Beatles vind ik persoonlijk overrated, no offence to you hippies
Verder: copulatie, amerikaanse steden, en wiet
Gras maaien is overrated.quote:
Ze zijn goed, dat ontken ik niet, maar ze zijn niet best of the bestquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
The Beatles overrated vinden.
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:-LIiWdZGQbtMFM:http://img367.imageshack.us/img367/8317/fuuuuu.png&t=1]afbeelding[/url] ]
The Beatles is de beste popband aller tijden en zal dat voor altijd blijven. Hun muziek is geniaal en tijdloos. Zij zijn de grondleggers van het huidige popmuziek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ze zijn goed, dat ontken ik niet, maar ze zijn niet best of the best
Beatles, Pink Floyd en al die andere flower power hippie herrie is overratedquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
The Beatles overrated vinden.
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:-LIiWdZGQbtMFM:http://img367.imageshack.us/img367/8317/fuuuuu.png&t=1]afbeelding[/url] ]
the beatles en pink floyd als hetzelfde zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Beatles, Pink Floyd en al die andere flower power hippie herrie is overrated![]()
Jongeren die interessant doen met hippie muziek"kijk mij alternatief en anders zijn want ik luister naar kanker"
Naïef mannetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Beatles, Pink Floyd en al die andere flower power hippie herrie is overrated![]()
Jongeren die interessant doen met hippie muziek"kijk mij alternatief en anders zijn want ik luister naar kanker"
Jongeren die denken dat top40 de enige muziek is die er bestaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Hunterish het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Hunterish het volgende:
Afrika. Mensen die denken dat Afrikanen het echt moeilijk hebben
Top40quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jongeren die denken dat top40 de enige muziek is die er bestaat
eenzaamheid is overratedquote:
ROCK en dat soort duivelse muziekquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat jij dan zogenaamd goeie muziek vindt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat jij dan zogenaamd goeie muziek vindt.
Beatles en Pink Floys is geen rock hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ROCK en dat soort duivelse muziek
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Beatles en Pink Floyd is geen rock he
Alternatievelingen die gelijk mensen die 'commerciële' muziek of geen alternatieve muziek luisteren afkeurenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jongeren die denken dat top40 de enige muziek is die er bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vind nogal veel dingen overrated of is wat ik nu zeg overrated?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Haque het volgende:
alternatief zijn is overrated
erbij horen is overrated
top40 is overrated
elitair gedrag is overrated
muzieksmaak is overrated
Nee terechte opmerking, maar past niet echt in dit topic he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je vind nogal veel dingen overrated of is wat ik nu zeg overrated?
dit topic is overratedquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef Haque het volgende:
[..]
Nee terechte opmerking, maar past niet echt in dit topic he?
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Eens.Zeker niet, mijn UI is met de Duitse vlag op de achtergrond en bij mijn UI heeft Hitler uitstralingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klotenfriezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Elfstedentocht is overrated.
Las het zojuist op FP. OMG gaan we weer met dat gezeik
Er zijn wel een paar nummers die ik kan waarderen in de top 40, maar het meeste is shit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Alternatievelingen die gelijk mensen die 'commerciële' muziek of geen alternatieve muziek luisteren afkeuren
Mensen die alles dat mainstream is afkeuren en elitair gedrag vertonen (superieuriteitsgevoel) omdat ze zichzelf zo anders en wellicht ruimdenkender vinden door hun (muziek)smaakEtc.
Amenquote:
Sjiek hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar nummers die ik kan waarderen in de top 40, maar het meeste is shit.
En wat geef je een kutreactie, mensen die beter proberen te doen door de muzieksmaak van andere mensen afkraken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn muzieksmaak ruimdenkender en elitair en superieur noemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heet henk hoor.
Dat soberzoquote:
Goeie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
iPhone
Voetbal
GTST (en soortgelijke soaps)
Popstars/Idols/X-Factor
AllStars
Mercedes
H&M
Hoe denk je dat andere mensen denken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef BruinBeertje het volgende:
Zolang ik er geen last van heb, is niks overgewaardeerd vind ik.
Ja, noem me maar saai, maar ik ben tenminste uniek heb een eigen mening, en zwabber niet overaal papegaai-erig achteraan.
Ik ben niet zoals alle anderen, degenen met altijd een mening zijn pas overerated
nee, helaas dat zie je verkeerd. De meeste zijn schapen met geprogameerde hersenen die alleen já en néé op commando kunnen zeggen. Iemand die bij mijn unieke clubje aan willen sluiten? iemand? ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe denk je dat andere mensen denken?Iedereen is uniek in eigen ogen.
Ligt eraan, zo te zien aan je signature is het een feministen clubje en daar blijf ik liever zo ver mogelijk van weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, helaas dat zie je verkeerd. De meeste zijn schapen met geprogameerde hersenen die alleen já en néé op commando kunnen zeggen. Iemand die bij mijn unieke clubje aan willen sluiten? iemand? ...
Beetje vreemd... je vind niks overrated maar mensen met een eigen mening wel... jij bent dus ook overrated volgens jouw standpuntquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef BruinBeertje het volgende:
Zolang ik er geen last van heb, is niks overgewaardeerd vind ik.
Ja, noem me maar saai, maar ik ben tenminste uniek heb een eigen mening, en zwabber niet overaal papegaai-erig achteraan.
Ik ben niet zoals alle anderen, degenen met altijd een mening zijn pas overerated
DIT!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Alternatievelingen die gelijk mensen die 'commerciële' muziek of geen alternatieve muziek luisteren afkeuren
Mensen die alles dat mainstream is afkeuren en elitair gedrag vertonen (superieuriteitsgevoel) omdat ze zichzelf zo anders en wellicht ruimdenkender vinden door hun (muziek)smaakEtc.
Zie het zo: great minds think a likequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat dit mijn topic was... heeft deze mongool mijn topic gejat![]()
Overrated
Het boeit ook geen ruk natuurlijk, het is alleen een beetje zieligquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Zie het zo: great minds think a like
Zielig? Doe normaal, ik wist niet eens dat jouw topic bestondquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het boeit ook geen ruk natuurlijk, het is alleen een beetje zielig
Het is kerst, vrede op aard.. no harm no foulquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zielig? Doe normaal, ik wist niet eens dat jouw topic bestond
Oh ja, klopt. Leuk dat je eerder was met het topic, sorry dat ik hem jatte maar de jouwe was toch al op slot. Zalige kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is kerst, vrede op aard.. no harm no foul
Ik had gevraagd om 'm te laten sluiten.. kijk maar in Onzin FBquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Leuk dat je eerder was met het topic, sorry dat ik hem jatte maar de jouwe was toch al op slot. Zalige kerst!
Pagina 1, reactie Zwappel [dinsdag 21 december 2010 @ 15:21]quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef DemonRage het volgende:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen in dit topic:
Marco Borsato
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |