Dat soberzoquote:
Goeie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
iPhone
Voetbal
GTST (en soortgelijke soaps)
Popstars/Idols/X-Factor
AllStars
Mercedes
H&M
Hoe denk je dat andere mensen denken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef BruinBeertje het volgende:
Zolang ik er geen last van heb, is niks overgewaardeerd vind ik.
Ja, noem me maar saai, maar ik ben tenminste uniek heb een eigen mening, en zwabber niet overaal papegaai-erig achteraan.
Ik ben niet zoals alle anderen, degenen met altijd een mening zijn pas overerated
nee, helaas dat zie je verkeerd. De meeste zijn schapen met geprogameerde hersenen die alleen já en néé op commando kunnen zeggen. Iemand die bij mijn unieke clubje aan willen sluiten? iemand? ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe denk je dat andere mensen denken?Iedereen is uniek in eigen ogen.
Ligt eraan, zo te zien aan je signature is het een feministen clubje en daar blijf ik liever zo ver mogelijk van weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, helaas dat zie je verkeerd. De meeste zijn schapen met geprogameerde hersenen die alleen já en néé op commando kunnen zeggen. Iemand die bij mijn unieke clubje aan willen sluiten? iemand? ...
Beetje vreemd... je vind niks overrated maar mensen met een eigen mening wel... jij bent dus ook overrated volgens jouw standpuntquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef BruinBeertje het volgende:
Zolang ik er geen last van heb, is niks overgewaardeerd vind ik.
Ja, noem me maar saai, maar ik ben tenminste uniek heb een eigen mening, en zwabber niet overaal papegaai-erig achteraan.
Ik ben niet zoals alle anderen, degenen met altijd een mening zijn pas overerated
DIT!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Alternatievelingen die gelijk mensen die 'commerciële' muziek of geen alternatieve muziek luisteren afkeuren
Mensen die alles dat mainstream is afkeuren en elitair gedrag vertonen (superieuriteitsgevoel) omdat ze zichzelf zo anders en wellicht ruimdenkender vinden door hun (muziek)smaakEtc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |