Die tweede zin is wel echt je reinste onzinquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
eens met TS.
vrouwen zijn helaas minder creatief dan mannen.
Negatief maal negatief is postief toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat jij zeikt over gezeik. Dat is eigenlijk gewoon gezeik in het kwadraat.
Je neemt het me echt kwalijk dat ik een beetje moe wordt van het bakvisgehalte in deze topic?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zeikt over gezeik. Dat is eigenlijk gewoon gezeik in het kwadraat.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef ainoo het volgende:
[..]
Het is jouW discussie, pas een beetje op.. straks kom je nog dom over :p.
Ehm ja, ik weet niet. Ik reageerde gewoon op zijn reactie.
Ik denk dat ie bedoeld minder creatief in grappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die tweede zin is wel echt je reinste onzin
Alle homo's in de modewereld zijn het niet met je eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef djenneke het volgende:
Seksistquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alle homo's in de modewereld zijn het niet met je eens.
Vrouwen zijn trouwens wel creatief in het uitgeven van het zuurverdiende geld van de man.
Ik neem niemand wat kwalijk. Ik zeik lekker mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je neemt het me echt kwalijk dat ik een beetje moe wordt van het bakvisgehalte in deze topic?
En jij wil zeggen dat je nu aan 't werk bent om geld te verdienen voor die Versace-tas die je zo graag wil hebben?quote:
Hier wel hoor, is me net verteld. Ik mag niet meer zonder hoofdletters typen, laat staan dat ik een komma vergeetquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het gaat toch om de boodschap en niet om hoe je het brengt
Dus de man kan ook best lager opgeleid, kleiner, slapper, werkeloze huisman, etc zijn binnen een relatie?quote:
Als men ergens anders over gaat praten dan het onderwerp kunnen ze geen weerwoord bieden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef ainoo het volgende:
[..]
Hier wel hoor, is me net verteld. Ik mag niet meer zonder hoofdletters typen, laat staan dat ik een komma vergeet. Pas dan wordt mijn boodschap wat serieuzer genomen, anders denkt men dat ik het IQ van een koe heb. Vandaar.
Ik zit thuis met buikgriep. Toevallig ben ik kostwinner (ondanks dat ik parttime werk) en geef ik niets om snuisterijen met een bepaalde merknaam. Dus nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil wel zeggen dat je een bepaalde vooringenomenheid hebt, die je zojuist alleen nog maar extra bewezen hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dat je nu aan 't werk bent om geld te verdienen voor die Versace-tas die je zo graag wil hebben?
Weer zo'n kansloze opmerking. Vrouwen zijn even creatief als mannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alle homo's in de modewereld zijn het niet met je eens.
Vrouwen zijn trouwens wel creatief in het uitgeven van het zuurverdiende geld van de man.
in t algemeen he. en met de meeste dingen, niet alles.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze lopen te trollen, hoewel er wel een waarheid achter zit als je bijvoorbeeld kijkt naar voetbalvrouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
Weer zo'n kansloze opmerking. Vrouwen zijn even creatief als mannen
Check, mijn vriend heeft Mavo, ik heb universiteit gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus de man kan ook best lager opgeleid,
Nee, mijn vriend is 1.80meter. Maar eerlijk is eerlijk, die kans is ook erg klein. Ik ben zelf maar 1.64 meter. Maar als het toevallig zo zou zijn geweest, maakt het me niet uit.quote:kleiner
Nee, dank je. Ik heb zelf nogal weinig kracht, dus ik waardeer het wel als mijn partner dat wel is. Maar ik mis het verband met welke post dan ook, eerlijk gezegd.quote:slapper
Ik begrijp niet zo goed waarom ik een werkloze wel of niet aantrekkelijk zou moeten mogen vinden. Mijn vriend heeft wel eens zonder baan gezeten. Ik heb hem er niet minder om gevonden.quote:werkeloze huisman, etc zijn binnen een relatie?
Uitzondering die de regel bevestigt. Ik kan er ook niets aan doen dat vrouwen vooral zoeken naar mannen met een goede baan die voor hen kan zorgen en dan pas nadenken over wat ze zelf kunnen. Of jonge vrouwen die achter getrouwde mannen aangaan omdat die 't wel breed hebben. Waarom kunnen loverboys dames inpalmen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zit thuis met buikgriep. Toevallig ben ik kostwinner (ondanks dat ik parttime werk) en geef ik niets om snuisterijen met een bepaalde merknaam. Dus nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil wel zeggen dat je een bepaalde vooringenomenheid hebt, die je zojuist alleen nog maar extra bewezen hebt.
Onderbouw het met cijfers. Geen cijfers? Statistiekjes niet gevonden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
Weer zo'n kansloze opmerking. Vrouwen zijn even creatief als mannen
Ja klopt, maar voetbalvrouwen zijn niet voor niets voetbalvrouwen. Ik hoef echt geen man met bakken geld. Ik hoef echt geen dure cadeaus te krijgen. Ik zou even blij zijn met een rode roos. Niet alle vrouwen zijn altijd maar op geld uit. Ik doelde ook meer op het 'vrouwen zijn minder creatief', dat is echt niet waar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze lopen te trollen, hoewel er wel een waarheid achter zit als je bijvoorbeeld kijkt naar voetbalvrouwen
Wegens een chronisch gebrek aan opvoeding? Ik heb vroeger wel van die vriendinnetjes gehad die altijd van de ene sloot de andere inliepen. Die hadden al een groot rood slachtoffer-kruis op het voorhoofd staan voordat ze de middelbare school opkwamen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt. Ik kan er ook niets aan doen dat vrouwen vooral zoeken naar mannen met een goede baan die voor hen kan zorgen en dan pas nadenken over wat ze zelf kunnen. Of jonge vrouwen die achter getrouwde mannen aangaan omdat die 't wel breed hebben. Waarom kunnen loverboys dames inpalmen?
Ik denk dat per geslacht ieder een genre heeft waarin het goed isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef ainoo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voetbalvrouwen zijn niet voor niets voetbalvrouwen. Ik hoef echt geen man met bakken geld. Ik hoef echt geen dure cadeaus te krijgen. Ik zou even blij zijn met een rode roos. Niet alle vrouwen zijn altijd maar op geld uit. Ik doelde ook meer op het 'vrouwen zijn minder creatief', dat is echt niet waar.
Kom maar met cijfers, bewijs.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
als mannen net zo creatief waren als vrouwen dan zouden we nog steeds in de middeleeuwen leven.
beste mode ontwerpers zijn geen vrouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik denk dat per geslacht ieder een genre heeft waarin het goed is
Vrouwen/homo's zijn goed in kleding
En de man in de andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |