Ze kunnen wel grappig zijn! Het KAN wel! En ik kan de loterij winnen, dat KAN! :$:$:$quote:Op woensdag 22 december 2010 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn wel grappige vrouwen. Ik gaf net een setje handsponsjes dat ik voor mijn kerst had gekregen aan een collega, lijken een beetje op stenen met een vacht. (don't ask)
Dus dat begon ze uit te leggen aan dr moeder dat ze mijn harige ballen voor kerst heeft gehad, daar moest ik toch wel om lachen.
En ze is nog heel mooi ook! Zou dit de uitzondering zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:04 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ze kunnen wel grappig zijn! Het KAN wel! En ik kan de loterij winnen, dat KAN! :$:$:$
Dat geforceerde gevoel dat je er soms bij krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vrouwen zijn wel degelijk grappig.. Ze moeten het alleen niet willen zijn..
Dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vrouwen zijn wel degelijk grappig.. Ze moeten het alleen niet willen zijn..
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze is nog heel mooi ook! Zou dit de uitzondering zijn?.
Ze moeten dus lang nadenkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben het daar toch wel gedeeltelijk mee eens, ken maar weinig mannen die op feestjes echt grappig zijn.
zo heb ik slangen gehad als huisdier, en denk dat ik wel 10.000 keer van mannen heb gehoord.
'Jah, maar ik heb ook een slang, wil je die zien? hahahaha, een broekslang.'
Dan heb je nog de variaties met de tuinslang en als ze echt ver na moeten denken komt de doucheslang noog voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief!
Als we kijken naar 'de top' van creatievelingen zijn dat vooral mannen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Deliah het volgende:
Ik ben niet zo 'creatief', ik meende altijd dat dit aan mijn meer 'mannelijke hersenen' lag. Dus ben ik goed in wiskunde en heel veel minder goed in 'mooie dingen' maken wegens mijn vrouwzijn?
Wat logisch is, er werken wereldwijd ook gewoon veel meer mannen, ook in de creatieve beroepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef arucard het volgende:
[..]
Als we kijken naar 'de top' van creatievelingen zijn dat vooral mannen.
Je kan ook gewoon toegeven dat mannen creatiever zijn dan vrouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat logisch is, er werken wereldwijd ook gewoon veel meer mannen, ook in de creatieve beroepen.
Dus de kans dat de beste dan een man is is ook een stuk groter.
Alleen in Nederland is er al een groot verschil.
'In 2001 bestaat de Nederlandse beroepsbevolking uit 4.353.000 mannen, 59,5% van het totaal, en 2.957.900 vrouwen, 40,5% van het totaal. Het percentage vrouwen zal tussen 2001 en 2005 naar verwachting toenemen met 0,5%.'
Daarbij werken de vrouwen vaker part-time om voor hun gezin te kunnen zorgen.
Ik zou dat kunnen doen ja, ben het er alleen niet mee eens dus dat zou hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat mannen creatiever zijn dan vrouwen.
Omdat je dat als vrouw vroeger ook niet deed, dat hoorde niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verdomd weinig creatieve bekende vrouwen van vroegah ken. Nouja die vrouw die op de Mona Lisa staat, maar die heeft het niet geschilderd.
De man had inderdaad niets te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat je dat als vrouw vroeger ook niet deed, dat hoorde niet.
Als vrouw zorgde je voor het eten op tafel en voor de kinderen, dat was je taak en die ging je tijd niet verspillen aan schilderen, beeldhouwen of muziek componeren.
Touchéquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef arucard het volgende:
[..]
De man had inderdaad niets te doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef arucard het volgende:
[..]
De man had inderdaad niets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |