abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90230236
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Zaai! O+

Maar dat was niet op het podium en eerlijk op het podium vind ik ze minder...
De afleveringen werden geschreven door Paul Groot.

Grappen zijn van een man.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:20:55 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_90230272
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
De afleveringen werden geschreven door Paul Groot.
Shit, ik dacht dat Plien en Bianca het zelf deden! :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:21:56 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90230317
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:01 schreef BRooster het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen best grappig kunnen zijn in een gezelschap door bijvoorbeeld tijdens een discussie een leuke opmerking te maken. Maar cabaret, waarin ze zelf constant aan het woord zijn en dus de hele grap moeten opbouwen, gaat ze over het algemeen gewoon niet goed af. De 'humor' van die cabaretières komt op mij altijd nogal geforceerd over en dan hoeft het van mij niet meer.
Toch vind ik dat er ook maar bar weinig echte leuke mannelijke cabaretiers zijn.
Nou zijn er uiteraard meer mannelijke dan vrouwelijke cabaretiers r dus logisch dat die in de meerderheid zijn.

Bert Vischer,Freek de Jonge, Guido Weijers, Paul de leeuw zijn nou ook geen hoogstandjes.

Najib kan ik wel waarderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_90230361
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
De vraag die nu is ontstaan was: Hebben mannen en vrouwen dan een verschillende humor?
nee, vrouwen hebben gewoon geen humor
pi_90230395
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Shit, ik dacht dat Plien en Bianca het zelf deden! :')
Het zijn vrouwen dus dat was ook wel zeer onwaarschijnlijk. :7
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:24:20 #56
116015 SicSicSics
pi_90230410
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef snakelady het volgende:
Bert Vischer
Het is natuurlijk smaak, maar Bert is een held! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:24:45 #57
116015 SicSicSics
pi_90230427
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zijn vrouwen dus dat was ook wel zeer onwaarschijnlijk. :7
Ik sta gecorrigeerd! :o
Fine, fuck you then!
pi_90230442
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Toch vind ik dat er ook maar bar weinig echte leuke mannelijke cabaretiers zijn.
Nou zijn er uiteraard meer mannelijke dan vrouwelijke cabaretiers r dus logisch dat die in de meerderheid zijn.

Bert Vischer,Freek de Jonge, Guido Weijers, Paul de leeuw zijn nou ook geen hoogstandjes.

Najib kan ik wel waarderen.
De slechte mannelijke cabaretiers die jij noemt zijn nog steeds beter dan de beste vrouwelijke cabaretiers.
pi_90230521
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gebruik eens hoofdletters en interpunctie of zit je op 't VMBO?
waarom . snap je het anders niet meer??? :'(
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:27:17 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90230522
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is natuurlijk smaak, maar Bert is een held! :D
ik krijg er spotaan ADHD van als ik hem zie.

harrie jekkers vind ik dan wel weer leuk.

Harrie jekkers en de lachende piccolo. _O_
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_90230587
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee, vrouwen hebben gewoon geen humor
:Z
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:28:55 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90230599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De slechte mannelijke cabaretiers die jij noemt zijn nog steeds beter dan de beste vrouwelijke cabaretiers.
Ik zal dan een van de weinigen hier zijn, maar Brigitte Kaandorp kan op zijn tijd echt wel waarderen, en vind ik beter dan Bert, Guido en Freek.

Paul de Leeuw vind ik trouwens wel erg goed, maar dat is niet echt een cabaretier, en kan soms ook een beetje onsympathiek en aandachtsgeil overkomen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:30:21 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90230662
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, ik kijk veel liever naar bv Lisa Lampanelli en Sarah Silverman.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:30:31 #64
116015 SicSicSics
pi_90230667
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:27 schreef snakelady het volgende:
ik krijg er spotaan ADHD van als ik hem zie.

harrie jekkers vind ik dan wel weer leuk.

Harrie jekkers en de lachende piccolo. _O_
Hij kan inderdaad ietwat druk zijn soms, maar hij heeft echt veel hele sterke grappen en gebruikt zijn decor/ omgeving als geen ander!

Harrie is de verhalen verteller én mooie liedjes zinger! Heerlijk inderdaad!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:33:16 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90230806
Sanne Wallis de Vries vind ik overigens ook nog wel grappig.
Maardaar zal wel weer commentaar op komen. :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:35:52 #66
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90230919
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
Hij kan inderdaad ietwat druk zijn soms, maar hij heeft echt veel hele sterke grappen en gebruikt zijn decor/ omgeving als geen ander!
Vind het nogal erg voorspelbaar de laatste paar voorstellingen en daardoor ook niet meer grappig.

Als we dan toch buitenlandse vrouwen noemen, de grandmother van de grappige vrouw wat mij betreft: Joan Rivers.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:35:57 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90230923
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
Whitney Cummings vond ik nog wel geinig, of die grote dikke Lisa Lampenelli, lekker grof, best te kijken.
Bij die roasts inderdaad, daar zijn ze kensergoed.

Maar daar buiten :') :')
pi_90230990
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mannen zijn alleen grappiger op het podium. Niet op feestjes of iets dergelijks.
I beg to differ.
pi_90231123
De redenen waarom vrouwen niet grappig zijn:
- Vrouwen hebben evolutionair gezien humor veel minder nodig gehad dan een man. Een vrouw zal vooral knap willen zijn om zich voort te planten.
- Humor is bij knappe mensen ( Vrouwen ) minder geaccepteerd dan bij "lelijke" mensen.
- Bij mannen is "platte directe humor" (zoals bij sommige stukken van Theo Maassen e.d ) meer geaccepteerd en komt dit veel beter over. Bij vrouwen wordt dit sneller als vulgair gezien. Zie bijvoorbeeld dit stuk van Theo Maassen:
- Mannen kunnen cynisme veel geloofwaardiger overbrengen en laat dat nou net iets zijn waar Cabaret voor een belangrijk gedeelte omdraait. Dit stuk van Theo Maassen zou bijvoorbeeld nooit goed door een vrouw gedaan kunnen worden:
- Oh ja en mannen zijn beter in staat op gevatte wijze de werkelijkheid om ons heen te relativeren. Vrouwen verzanden hierbij denk ik te snel in overbodige gevoelsmatige zaken e.d.

[ Bericht 2% gewijzigd door Knowledge_seeker op 21-12-2010 13:47:22 ]
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:41:28 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90231183
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef cleany het volgende:

[..]

I beg to differ.
Ben het daar toch wel gedeeltelijk mee eens, ken maar weinig mannen die op feestjes echt grappig zijn.

zo heb ik slangen gehad als huisdier, en denk dat ik wel 10.000 keer van mannen heb gehoord.

'Jah, maar ik heb ook een slang, wil je die zien? hahahaha, een broekslang.'
Dan heb je nog de variaties met de tuinslang en als ze echt ver na moeten denken komt de doucheslang noog voorbij.

Denk wel dat vrouwen sneller andere vrouwen leuker vinden omdat ze zich vaak kunnen indentificeren met een vrouw, de sketches zijn herkenbaar voor een vrouw.
Voor een man niet dus die zal het minder snel grappig vinden.

Ik hou niet van enorme platte humor, ik hou van doordachte en spontane humor.

Niet van mannen die horen dat als een vrouw lesbienne is dat ze de opmerking maken, 'een nachtje bij mij en je bent genezen'
pi_90232234
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ben het daar toch wel gedeeltelijk mee eens, ken maar weinig mannen die op feestjes echt grappig zijn.

zo heb ik slangen gehad als huisdier, en denk dat ik wel 10.000 keer van mannen heb gehoord.

Dan heb je nog de variaties met de tuinslang en als ze echt ver na moeten denken komt de doucheslang noog voorbij.

Denk wel dat vrouwen sneller andere vrouwen leuker vinden omdat ze zich vaak kunnen indentificeren met een vrouw, de sketches zijn herkenbaar voor een vrouw.
Voor een man niet dus die zal het minder snel grappig vinden.

Niet van mannen die horen dat als een vrouw lesbienne is dat ze de opmerking maken, 'een nachtje bij mij en je bent genezen'
Wat geef jij slechte voorbeelden zeg. :') Dat zijn ook helemaal geen grappen. :')

En voor doordachte en spontane humor moet je al helemaal niet bij vrouwelijke cabaretiers zijn. :') Voor plat, vulgair, ordinair wel.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:02:15 #72
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90232338
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:

...

Ik ben een man en vind dat ook totaal niet grappige opmerkingen. Die mannen zijn qua humor nooit verder gekomen dan het lagere school niveau.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_90232434
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ik ben een man en vind dat ook totaal niet grappige opmerkingen. Die mannen zijn qua humor nooit verder gekomen dan het lagere school niveau.
Dat dus, heeft weinig met geslacht te maken gok ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90232455
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat geef jij slechte voorbeelden zeg. :') Dat zijn ook helemaal geen grappen. :')

En voor doordachte en spontane humor moet je al helemaal niet bij vrouwelijke cabaretiers zijn. :') Voor plat, vulgair, ordinair wel.
tot nu toe alleen maar soortgelijke grappen gezien (qua niveau). jongens, jullie zijn echt minder grappig dan jullie denken te zijn
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:05:20 #75
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90232499
Drie grappen kunnen wel grappig zijn als je ze op een beetje sarcastische toon brengt.
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')