Het wordt wel tijd dat die in de verkoop gaan, als het eind januari isquote:
Ik heb al bewust je klerenhangers laten hangen in het vorige deelquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Zie je hoe ik subtiel het gesprek op een ander onderwerp breng?![]()
Het gaat nu over de Nationaal Songfestival kaartenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het eigenlijk volledig opgegeven met die kaarten
Neequote:
Greys, wanneer zijn de opname's bij jou?quote:Met je neus in de boter
Het zal je maar gebeuren. De bel gaat, je doet de deur open en daar staat jouw grote idool. En die vraagt ook nog of 'ie bij je mag komen eten. Je kunt het bijna niet geloven, maar het is écht waar. Dit gegeven is de basis van het nieuwe programma 'Met je neus in de boter'.
In acht afleveringen overrompelen onder anderen Yes-R, 3JS, Xander de Buisonjé en Nick & Simon hun fans aan de deur met de vraag of ze dezelfde avond mogen aanschuiven voor het avondeten. De camera volgt de hysterische fan die met de neus in de boter valt en totaal verrast en vol ongeloof familieleden en vrienden optrommelt om ook langs te komen. Terwijl de artiest ondertussen in de buurt een optreden geeft, gaat de fan inkopen doen om een maaltijd voor die avond voor te bereiden. Voor tips en voorkeuren kunnen ze tussendoor bellen met hun favoriete zanger.
quote:De camera volgt de hysterische fan
Je mag wel bellen voor tips en voorkeuren met de ondertussen optredende artiest...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als hysterische fan moet je dus én voor het eten zorgen én je kunt het optreden zelf niet bijwonen omdat je in de supermarkt loopt.
Slechte deal vind ik zelf eigenlijk wel...![]()
Ik kreeg een spontane hoestbui...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Dat we het even weten...
Finale Songfestival is een feit
Ik heb in m'n broek geplastquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg een spontane hoestbui...
Gefeli Dirk, wat een mooie scorequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg een spontane hoestbui...
En wat is de tegenprestatie als jullie het mis blijken te hebben?quote:
Dan ga ik in Volendammer kostuum op de foto op de Dijk in Volendam...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En wat is de tegenprestatie als jullie het mis blijken te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |