quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind je lijken op Marc-Marie Huijbrechts.
Hopelijk beschouw je dat niet als belediging.
lolquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lol
die heb je mooi binnen Cobra
Het zal je misschien verbazen, maar ja, hetwas deels in zwart/wit. Heel leuke show, mooi decor, goede band en mevrouw kan echt zingen.quote:
Voor de lijst van Ranja?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef peaceman het volgende:
Het duurt ff maar na weken puzzelen heb ik eindelijk mijn liedjes top 100 af voor dit jaar.. volgend jaar ga ik me vast en zeker verbazen over wat ik er wel en wat ik er niet ingezet heb.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ook toegeven dat de gelijkenis irl minder is
dat ze dat niet gezien heeft op een van de vorige meets, als er in januari weer bij is dan zal het haar ook wel opvallen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
I know. Er heeft ooit wel wat foto's van een meet hier gestaan. Daarop vind ik C4 dan ook niet op MM (Huijbrechts- red.) lijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ook toegeven dat de gelijkenis irl minder is
dat ze dat niet gezien heeft op een van de vorige meets, als ze er in januari weer bij is dan zal het haar ook wel opvallen
Ik vind hem er anders best leuk uitzien, zonder zijn marmot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Een compliment lijkt het me ook niet.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef wyccie het volgende:
Huup huup, barbatruc.
Ik moet slapen, trusten!
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 22 december 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, toen was het alweer woensdag
goedemorgen
Ik moet nog even wachten tot 16.00 uur.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik morgen, kantoor gaat om 14:30 op slot
En ik had nog wel met opzet een herkenbare muts op.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Check!!
Ik heb dit deel dus gewoon voor de buis zitten bekijken, heb nog gekeken of ik je kon spotten, maar heb/had je nooit herkend...
Euh, ja..., heel herkenbaar...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik had nog wel met opzet een herkenbare muts op.
Bij ons was de kerstborrel vorige week al. Deze week zijn er maar weinig mensen in het gebouw. Erg rustig.quote:
My thoughts...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ja..., heel herkenbaar...
als ie hem af zet....quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht dat ze grijs droegen bij de luchtmacht
quote:
Ja, en ik kreeg het verstrekt bij mijn bevordering tot sergeant-majoor.quote:
Weer iemand die wil controleren of ze wel een vrouw is?quote:
Wie is het dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer iemand die wil controleren of ze wel een vrouw is?
Meer hier:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer iemand die wil controleren of ze wel een vrouw is?
Oei...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit voor de zoveelste dag op rij stijf van de aspirines.... heb zoveel hoofdpijnecht niet grappig meer. Begin te denken dat mijn migraine aan het terugkeren is. Damn hormones
Da's toch als alle Friezen de sneeuw van het ijs gaan halen?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:31 schreef iamredleader het volgende:hallo hier
Volgende week wellicht een elfstedentocht, als je de gekken mag gelovenik denk eerder dat het nog een weekje moet wachten
Ja, wat niet.......quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee gelukkig niet johmaar migraine bij vrouwen is heel vaak hormoongerelateerd.
Ja, ik! Ik ben geen Fries maar woon er wel en laat het mooi liggenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is altijd wel 1 Fries die geen zin heeft om sneeuw van het ijs te halen.
het gaat dus volgende week niet door
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik pleit voor dinsdag 4 januari, schikt dat jullie ook?
quote:
Heb je anders niks meer te strijken?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Ow, kerstpakketten
Ik lees net even terug aan het begin van dit topic; dit jaar konden we weer kiezen uit een aantal mogelijkheden, ik ben (hoe voorspelbaar IARL) voor de tafellakens gegaan![]()
. Ze zijn gewoon erg mooi en groot
Jawel hoorquote:
Echt zuinig erop? Nee. Maar de kleine onderdeeltjes zijn echt nog niet veilig voor Jairquote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent er nog te zuinig op en je hebt alles net weer opgebouwd?
pics uitdelen!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kerstpakket bestond uit een gigantische voorraad vreterij![]()
Inclusief 3 flessen wijn en 4 trappistenbiertjes
nu weet ik waar je die hoofdpijn vandaan hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kerstpakket bestond uit een gigantische voorraad vreterij![]()
Inclusief 3 flessen wijn en 4 trappistenbiertjes
En bij mannen danquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee gelukkig niet johmaar migraine bij vrouwen is heel vaak hormoongerelateerd.
Ben je, als uitgenaste bankier, niet verzekerd tegen dit soort uitglijers?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef iamredleader het volgende:
Ach, we gaan gewoon stug doorhopelijk dit weekend even bij opa langs, altijd afwachten wat wel/niet kan. En ook hopelijk vrijdag m'n auto terug, alleen de rekening zal pijn doen
Ja, want 3 januari moet ik examen doen...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Bij mannen komt migraine lang niet zo vaak voor. Maar ik kan me voorstellen dat het dan komt door de bekende migraine-triggers: kaas, wijn, pinda's en chocola.quote:
Dus ik heb migraine van kaas...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij mannen komt migraine lang niet zo vaak voor. Maar ik kan me voorstellen dat het dan komt door de bekende migraine-triggers: kaas, wijn, pinda's en chocola.
Ai!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is echt een trigger hoor! Gele kaas met name, dus roomkaas enzo kun je prima eten, maar als je migraine hebt, moet je eens naar je kaasinname kijken. Kan een wereld van verschil maken.
Oh, en dan vergeet ik nog een boosdoener: koffie...... sorry
Primaquote:Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Eet wel dagelijks kaas, maar geen overdaad...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is echt een trigger hoor! Gele kaas met name, dus roomkaas enzo kun je prima eten, maar als je migraine hebt, moet je eens naar je kaasinname kijken. Kan een wereld van verschil maken.
Dat van die cafeïne lijkt me dan waarschijnlijker, ik drink dagelijks liters koffie.quote:Oh, en dan vergeet ik nog een boosdoener: koffie...... sorryof eigenlijk cafeïne want ik kreeg vroeger migraine van cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |