Het is sowieso een goed jaar voor Caro.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Weinig zin in concert Caro Emerald vanavond. Maar we gaan toch, ff een luchie scheppen...
Ieeew! Too much info!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is sowieso een goed jaar voor Caro.
Binnenkomen op nummer 22 en 197 in de lijst der lijsten...
* Ofyles2 nu echt aan de slag gaat met zijn gereedschap...
quote:
Vroeger was er eigenlijk alleen maar wit in Nederlandquote:
wat ben je ook een zwartkijkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger was er eigenlijk alleen maar wit in Nederland
Terwijl zwart toch winstgevender was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger was er eigenlijk alleen maar wit in Nederland
En nog steeds is...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terwijl zwart toch winstgevender was.
Ik zie je niet...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
En er is bewijs van mijn aanwezigheid.Vanaf 00:18
Ik moest ook even goed kijken.quote:
ow dan was het niet zo raar dat ik je niet herkende...quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dan was het niet zo raar dat ik je niet herkende...
Ik ga maar eens afsluiten. ben moe, zo lekker naar bed. Nu even 2 dagen vrijmaar wel druk.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind je lijken op Marc-Marie Huijbrechts.
Hopelijk beschouw je dat niet als belediging.
lolquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lol
die heb je mooi binnen Cobra
Het zal je misschien verbazen, maar ja, hetwas deels in zwart/wit. Heel leuke show, mooi decor, goede band en mevrouw kan echt zingen.quote:
Voor de lijst van Ranja?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef peaceman het volgende:
Het duurt ff maar na weken puzzelen heb ik eindelijk mijn liedjes top 100 af voor dit jaar.. volgend jaar ga ik me vast en zeker verbazen over wat ik er wel en wat ik er niet ingezet heb.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ook toegeven dat de gelijkenis irl minder is
dat ze dat niet gezien heeft op een van de vorige meets, als er in januari weer bij is dan zal het haar ook wel opvallen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
I know. Er heeft ooit wel wat foto's van een meet hier gestaan. Daarop vind ik C4 dan ook niet op MM (Huijbrechts- red.) lijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ook toegeven dat de gelijkenis irl minder is
dat ze dat niet gezien heeft op een van de vorige meets, als ze er in januari weer bij is dan zal het haar ook wel opvallen
Ik vind hem er anders best leuk uitzien, zonder zijn marmot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Een compliment lijkt het me ook niet.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef wyccie het volgende:
Huup huup, barbatruc.
Ik moet slapen, trusten!
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 22 december 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, toen was het alweer woensdag
goedemorgen
Ik moet nog even wachten tot 16.00 uur.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik morgen, kantoor gaat om 14:30 op slot
En ik had nog wel met opzet een herkenbare muts op.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Check!!
Ik heb dit deel dus gewoon voor de buis zitten bekijken, heb nog gekeken of ik je kon spotten, maar heb/had je nooit herkend...
Euh, ja..., heel herkenbaar...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik had nog wel met opzet een herkenbare muts op.
Bij ons was de kerstborrel vorige week al. Deze week zijn er maar weinig mensen in het gebouw. Erg rustig.quote:
My thoughts...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ja..., heel herkenbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |