ey, hoiquote:
quote:
Helaas welquote:
mja kleine kans op witte kerst wordt er geroepenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helaas wel
Van mij mag het flink gaan dooien....
En dan vrijdagavond weer sneeuwen
Want..... witte kerst
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja kleine kans op witte kerst wordt er geroepen
beetje sneeuw is niet ergquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moeten 't halve land door met Kerst, dus ik vind 't niet erg
die mensen blijf je houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
wel als de rest van Nederland dan ineens niet meer kan rijden en voor files zorgt!
denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, vrijdag even compleet sneeuwvrij gaarne![]()
motor
ligt eraan welke kant van Nederlandquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
de wegen hè? Het gaat dooien, dus dan kan alles mooi kapot gereden worden.
veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:00 schreef crv het volgende:
Ik kom enkele even goeiemorgen wensen![]()
![]()
en zeggen dat de voorspelling voor hier voor kerstavond sneeuw is![]()
Maar goed eerst zien dan geloven
wij gaan de Elzass eens in, kerstmarktjes af
zuiden dusquote:
beters is er nietquote:
quote:
geem rig ?quote:
moet je der een eind aan makenquote:
voel ik me niet helemaal noobischquote:
Pc specs, game rig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voel ik me niet helemaal noobisch
o zeg dat dan gekquote:
Grijpt Kally bij de benen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Hoi
Ik krijg van meerdere kanten te horen dat ik niet weg mag blijven, jullie zijn echt lief.
Ik kom terug maar even een paar dagen afstand. Er zijn wat dingen voorgevallen die me echt raakten, en waar ik oprecht verdrietig van ben. En aangezien ik wil dat TAL gewoon ouderwets gezellig is blijf ik even op de achtergrond. Bij deze een dikke kus voor degene die me een lief berichtje hebben gestuurd, fijn om jullie steun te krijgen, dat doet me goed
En nou blijf je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Hoi
Ik krijg van meerdere kanten te horen dat ik niet weg mag blijven, jullie zijn echt lief.
Ik kom terug maar even een paar dagen afstand. Er zijn wat dingen voorgevallen die me echt raakten, en waar ik oprecht verdrietig van ben. En aangezien ik wil dat TAL gewoon ouderwets gezellig is blijf ik even op de achtergrond. Bij deze een dikke kus voor degene die me een lief berichtje hebben gestuurd, fijn om jullie steun te krijgen, dat doet me goed
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Hoi
als je maar bij ons blijftquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Kally het volgende:
Ik ben er en ga nergens, maar moet even wat dingen relativeren enzo
anders stuur ik mn waakhondquote:
whehequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy ik ben echt blij dat je weer terug bent
Aaah jeeuj!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Hoi
Duckie !!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Hoi
Brabanderquote:
Heey hallotjesquote:
hoe is hetquote:
mn PMbox is nooit dicht geweest hoorquote:
Goed hoor, hoest met jou en de 4-voeter?quote:
alle 2 goed hequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed hoor, hoest met jou en de 4-voeter?
Kalmonequote:
Jawel lees mijn eerste post maar, dikke kus voor de lieve berichtjes daar zaten jullie ook bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
Graseter en C_A, wij krijgen nog eens geen kusjes![]()
o ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel lees mijn eerste post maar, dikke kus voor de lieve berichtjes daar zaten jullie ook bij
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn PMbox is nooit dicht geweest hoor
quote:
Vraag je zusquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zoek trouwens nog mensen voor in mn ziekenhuis ...
ik ga even inloggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zoek trouwens nog mensen voor in mn ziekenhuis ...
lolquote:
ok, volgens mij had ik je al ee nuitnodiging gestuurdquote:
of ik werk al in je ziekenhuis, of ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, volgens mij had ik je al ee nuitnodiging gestuurd
wordt geregeld, momentjequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of ik werk al in je ziekenhuis, of ik heb nog geen uitnodiging gehad
quarter pounderquote:
Okquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)er+open+blijven.aspx
You have been made the Surgeon in Emergency Clinicquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt geregeld, momentje
you have mail
misschien geen goed idee om zn naam hier te posten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
You have been made the Surgeon in Crazy-M's Emergency Clinic
lolquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
misschien geen goed idee om zn naam hier te posten.
sorry foutjequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
misschien geen goed idee om zn naam hier te posten.
Oh ik dacht juist dat het nog een poosje wit zou blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil een witte kerst.. maar dat gaat niet gebeuren denk ik
morgen gaat het dooienquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat het nog een poosje wit zou blijven
Maar voordat die hele hap weg is... dan moet het wel snel gaan, of gaat het zo snel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |